AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #21 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg har bestilt fra feelme, sinful, nytelse og kondomeriet og jeg holder meg til sinful og kondomeriet! Feelme hadde lang leveringstid, sendte meg et produkt i en eske som så ut som den hadde vært åpnet mange ganger og deres kundeservice var ikke behjelpelig overhodet. Nytelse sa at de aldri mottok min retur selv om posten også kunne bevise at den var sendt, så fikk jeg aldri svar etter at jeg svarte på deres e-post, og jeg sendte en ny etter to uker og fremdeles ingen svar. Og forresten, lav pris på feelme hjelper like mot kondomeriet sin orgasmegaranti! Den er GULL verdt! Har brukt den flere ganger Anonymkode: 8de0d...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 17. februar 2022 #22 Del Skrevet 17. februar 2022 44 minutter siden, Fløff said: Er forøvrig ikke selv enig i at man ikke trenger «treffe riktig», womanizer egner seg etter min mening dårlig til samleie og annen lek sammen med andre fordi den baserer seg på vakuum på selve klitoris. En liten bevegelse og vakuumet slipper og bråker 😅 Uff, det var meg som formulerte meg klønete. Jeg mente at du ikke trengte å "treffe riktig" på produktvalget på samme måte som f.eks en massasjestav hvor en treffer og den andre som ligner litt ikke er i nærheten. Men jeg ser at andre har andre erfaringer og har selvfølgelig ikke brukt på meg selv, men jeg har ganske så frittsnakkende venninner. Og, som sagt, grunnen til at jeg ikke ville starte med variant som penetrerte TS var at du da mister litt frihet for å få plassert, vinkluet og holdt riktig. Så ja, den må treffe riktig på klitten for å få effekt. Det er alltid min kjære som holder den selv. Jeg får heller hjelpe til med en g-punkt stav, fingre, kjærtegne resten av kroppen eller noe. Ja, det er veldig verdt det om du får partner med på laget. Vi er skrudd forskjellig i hodet. Vi kan mene frem og tilbake om man er "ordentlig mann" eller ikke om man er helt ombord fra startskuddet går. Men hvis du føler at mannen behøver litt tilvenning leketøyet kommer i hus, så er det nok verdt det. Denne blir nok med deg fremover og det er greit at det ikke er et sårt punkt fordi mannen følte seg tilsidesatt eller overkjørt. Min erfaring er at dette ikke er en kuriositet som er stas i en måned eller to. Jeg ville planlagt for at denne blir en trofast følgesvenn fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 17. februar 2022 #23 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke kjøp en om du har en mann. De ødelegger sexlivet med mannen. Anonymkode: 4413a...f27 Evt motsatt. Mange opplever å få et langt bedre sexliv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #24 Del Skrevet 17. februar 2022 Regner med at det kommer en tilbakemelding fra TS om en dag eller to som hyller den "ukjente feelme som er lavest på pris", for denne tråden lukter skjult reklame lang vei. Anonymkode: 1be95...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feministen_84 Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #25 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har bestilt fra feelme, sinful, nytelse og kondomeriet og jeg holder meg til sinful og kondomeriet! Feelme hadde lang leveringstid, sendte meg et produkt i en eske som så ut som den hadde vært åpnet mange ganger og deres kundeservice var ikke behjelpelig overhodet. Nytelse sa at de aldri mottok min retur selv om posten også kunne bevise at den var sendt, så fikk jeg aldri svar etter at jeg svarte på deres e-post, og jeg sendte en ny etter to uker og fremdeles ingen svar. Og forresten, lav pris på feelme hjelper like mot kondomeriet sin orgasmegaranti! Den er GULL verdt! Har brukt den flere ganger Anonymkode: 8de0d...efa Ojda, får håpe det ikke tar for lang tid med bestilingen min da. Og hvis den er åpnet, så blir den bare sendt tilbake. Returrett har man jo uansett på kjøp fra nettet. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Regner med at det kommer en tilbakemelding fra TS om en dag eller to som hyller den "ukjente feelme som er lavest på pris", for denne tråden lukter skjult reklame lang vei. Anonymkode: 1be95...905 Hehe, det var ikke meningen å drive med skjult reklame, verken for feelme eller kondomeriet som ble linket til. Jeg var bare ute etter erfaringer med en nettbutikk som jeg ikke hadde hørt om. Dumt erfaringen kom etter jeg hadde bestilt da. Får håpe det løser seg på en annen måte for meg, enn for personen som hadde en dårlig opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. februar 2022 #26 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Regner med at det kommer en tilbakemelding fra TS om en dag eller to som hyller den "ukjente feelme som er lavest på pris", for denne tråden lukter skjult reklame lang vei. Anonymkode: 1be95...905 Hylling var det vel ikke. Bare spørsmål om noen har hørt om den 🤷♀️ At noen velger kjøpe til lavere pris er da helt vanlig. Men som noen nevner her så er orgasmegarantien til Kondomeriet veldig bra :) Får også rask kontakt med kundeservice, og de har veldig god innsikt i forskjellen på produkter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M1979 Skrevet 17. februar 2022 #27 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke kjøp en om du har en mann. De ødelegger sexlivet med mannen. Anonymkode: 4413a...f27 Hvordan ødelegger womanizer sexlivet med mannen? Vi har kjøpt en, og jeg bruker den på samboeren min. Den har absolutt bidratt positivt til både hennes og mitt sexliv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #28 Del Skrevet 18. februar 2022 Feministen_84 skrev (På 16.2.2022 den 22.26): Hei alle Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en Womanizer, da jeg har hørt så mye bra om de. Men det er jo så mange forskjellige typer. Hva er forskjellen og hvilken skal man velge? Den ene går også på innsiden, det ser ordentlig deilig ut. Er det noen som har prøvd litt forskjellige av de, som kan hjelpe meg litt? 🤩 Jeg har ikke fårt Womanizer til å fungere. Men Satisfyer Pro 2 gir meg orgasmer. Men enda bedre er Lelo Enigma Dual Action. Akkurat denne har også innvendig stimulering samtidig. Lelo har leker som kun er «klitoris lufttrykk». Jeg har ikke prøvd dem og kan ikke si noe om dem. Anonymkode: 32ba1...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #29 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg fikk en av mannen min, den lå på 2000 tror jeg, den er god, men følte jeg fikk bedre av rabbit Anonymkode: 7863a...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #30 Del Skrevet 18. februar 2022 On 2/17/2022 at 2:06 PM, Feministen_84 said: Ojda, får håpe det ikke tar for lang tid med bestilingen min da. Og hvis den er åpnet, så blir den bare sendt tilbake. Returrett har man jo uansett på kjøp fra nettet. Hehe, det var ikke meningen å drive med skjult reklame, verken for feelme eller kondomeriet som ble linket til. Jeg var bare ute etter erfaringer med en nettbutikk som jeg ikke hadde hørt om. Dumt erfaringen kom etter jeg hadde bestilt da. Får håpe det løser seg på en annen måte for meg, enn for personen som hadde en dårlig opplevelse. Du linket ikke direkte til de andre, men kun skrev nettsidene, deretter gikk du strengt tatt ut av din vei for å lage en direkte link til feelme i et senere svar. Det ble ikke gjort for kondomeriet. Jeg er enig i at dette virker som skjult reklame. Jeg kan jo isåfall forstå deres behov for det, all den tid de ikke kan levere like godt som sine konkurrenter.. Anonymkode: 8de0d...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #31 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 11.33): Nei, gubben bestilte vibrator fra Kina, den hadde asiatisk str også, dessverre. Men fikk ikke større fordi han var redd jeg ble utvida. Anonymkode: c1387...6e3 Kjipt å være troll når du ikke vet hva en womanizer er 😉 Anonymkode: e423c...305 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #32 Del Skrevet 18. februar 2022 Bråker den? Jeg har lyst på en, men jeg har tenåringer i hus. Litt kjipt om de hører vibrering, liksom. Anonymkode: be995...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 18. februar 2022 #33 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bråker den? Jeg har lyst på en, men jeg har tenåringer i hus. Litt kjipt om de hører vibrering, liksom. Anonymkode: be995...444 Tviler på de hører den med mindre det er helt ekstremt lytt. Den avgir langt lavere lyd enn ordinære vibratorer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #34 Del Skrevet 18. februar 2022 Har både Scarlet og Liberty,begge er oppskrytt. Anonymkode: 5a121...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #35 Del Skrevet 18. februar 2022 Hei 😊 Jeg elsker min womanizer gold. Den kjøpte jeg på www.lysten.no De har gode priser og veldig god kundeservice. ps. Min mann er ikke sjalu på womanizeren. Han nyter når jeg nyter. Anonymkode: 8a966...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feministen_84 Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #36 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 17.20): Du linket ikke direkte til de andre, men kun skrev nettsidene, deretter gikk du strengt tatt ut av din vei for å lage en direkte link til feelme i et senere svar. Det ble ikke gjort for kondomeriet. Jeg er enig i at dette virker som skjult reklame. Jeg kan jo isåfall forstå deres behov for det, all den tid de ikke kan levere like godt som sine konkurrenter.. Anonymkode: 8de0d...efa Ser ikke helt hva du mener her, da jeg i post #16 har jeg linket til både kondomeriet.no og feelme.no. Jeg er ganske ny her på kvinneguiden, så det var vel for å prøve ut funksjonene og mulighetene i dette forumet også. Feministen_84 skrev (På 17.2.2022 den 13.04): Tusen takk for svar Jeg tenker at jeg går for en Premium 2 😍 Den ser jo meget fresh ut og jeg kjenner det kribler i kroppen etter å prøve den!🙈 Prøver å være litt prisbevisst, så jeg gikk for denne ukjente feelme.no, satser på de leverer varene Sparer tross alt over 250kr på å kjøpe den der, istedenfor på kondomeriet.no. Kommer helt klart med en tilbakemelding når den er utprøvd 😄 Nå gleder jeg meg!!! 🤩 Ser du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feministen_84 Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #37 Del Skrevet 19. februar 2022 (endret) Fløff skrev (På 17.2.2022 den 12.37): Det står trykkbølgeteknologi på alle womanizerne, men det jeg følte med w500 var at den også gav vakuum på klitoris i bølger. Disse andre gir mer rent trykk i bølger - uten å «suge opp» klitoris. Om du kjøper premium så gi gjerne tilbakemelding på det Aldri bestilt selv der, ender oftest på Kondomeriet. Er forøvrig ikke selv enig i at man ikke trenger «treffe riktig», womanizer egner seg etter min mening dårlig til samleie og annen lek sammen med andre fordi den baserer seg på vakuum på selve klitoris. En liten bevegelse og vakuumet slipper og bråker 😅 Rart, jeg har eid diverse womanizer i iallefall 10 år - ikke merket noe til det 😅 Men skal sies jeg varierer bruk. Da var Womanizer Premium kommet og jeg kan si at den leverte varene. VELDIG! Det tok under 30 sekuner, før jeg var ferdig. Helt magisk følelse. Denne blir nok flittig brukt fremmover! Veldig stille var den også. Den har en smart funksjon som gjør at den slår seg av når den blir tatt vekk fra huden. Rask levering på to dager. Ikke var pakken åpnet flere ganger heller Flott innpakket og veldig koselig med personlig håndskrevet brev med rabattkode til neste kjøp. Angrer ikke at jeg valgte den butikken, selv om noen hadde dårlig erfaring derifra. Lar vær å nevne navn, da det fort blir oppfattet som reklame. Endret 19. februar 2022 av Feministen_84 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #38 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei 😊 Jeg elsker min womanizer gold. Den kjøpte jeg på www.lysten.no De har gode priser og veldig god kundeservice. ps. Min mann er ikke sjalu på womanizeren. Han nyter når jeg nyter. Anonymkode: 8a966...9f2 Hei, sjekket ut den womanizer gold, det er jo ikke en womanizer, eller? Det er vel en etterligning? Lysten ser ut til å ha etterligninger av kjente produkter. Men den er sikkert god, men ikke ekte vare ☺️ Anonymkode: 5441e...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M1979 Skrevet 19. februar 2022 #39 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hei, sjekket ut den womanizer gold, det er jo ikke en womanizer, eller? Det er vel en etterligning? Lysten ser ut til å ha etterligninger av kjente produkter. Men den er sikkert god, men ikke ekte vare ☺️ Anonymkode: 5441e...48e Enig med deg i det. Det de kaller Womanizere i den nevnte nettbutikken er ikke Womanizere. Det de driver med er rett og slett lureri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #40 Del Skrevet 19. februar 2022 M1979 skrev (2 timer siden): Enig med deg i det. Det de kaller Womanizere i den nevnte nettbutikken er ikke Womanizere. Det de driver med er rett og slett lureri. Er det egentlig lov? Anonymkode: 85fac...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå