Feministen_84 Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Hei alle Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en Womanizer, da jeg har hørt så mye bra om de. Men det er jo så mange forskjellige typer. Hva er forskjellen og hvilken skal man velge? Den ene går også på innsiden, det ser ordentlig deilig ut. Er det noen som har prøvd litt forskjellige av de, som kan hjelpe meg litt? 🤩
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Womanizer Liberty er vel en av de mest populære mener jeg Anbefaler den absolutt. Man har også "luksusversjonen" som koster ca en tusenlapp mer Anonymkode: ee92c...a67
Feministen_84 Skrevet 16. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2022 Ja, den virker å være veldig populær. Men det er jo flere andre, som ser ut til å gjøre samme jobben. Classic, starlet, premium. Og hvor er best å handle slikt? Det er jo ganske mange aktører som selger disse. Frister jo å gå for en kjent stor nettbutikk som www.Nytelse.no eller www.Kondomeriet, men de små ser ut til å ha bedre priser. Www.Feelme.no er billigst på de fleste womanizer på prisjakt, men har aldri hørt om de. Er det noen som har noe erfaring med de?
Feministen_84 Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2022 Ingen som har prøvd flere av de forskjellige womanizerene, som kan komme med noen tips?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 Nei, gubben bestilte vibrator fra Kina, den hadde asiatisk str også, dessverre. Men fikk ikke større fordi han var redd jeg ble utvida. Anonymkode: c1387...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 Det er det verste jeg noen gang har brukt. Liker ikke å få klitten sugd. Anonymkode: 1b2a9...aa6
Feministen_84 Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er det verste jeg noen gang har brukt. Liker ikke å få klitten sugd. Anonymkode: 1b2a9...aa6 Jeg synes jo det er helt fantastisk å få klitten sugd, så da bør jo womanizer være noe for meg. Skulle bare hatt litt synspunkter på hva forskjellen er mellom de forskjellige. Greit å vite om det er verdt å bruke de ekstra pengene på noe utenom den billigeste. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, gubben bestilte vibrator fra Kina, den hadde asiatisk str også, dessverre. Men fikk ikke større fordi han var redd jeg ble utvida. Anonymkode: c1387...6e3 Haha 😄 Kineserene er jo ofte litt mindre, så sikkert litt trangere også? 2
MuffinStud Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 Jeg ville kjøpt Liberty. Den er heftig nok til å både gi deg opplevelsen og dersom du etterhvert skulle ønske at den hadde et par intensitetstrinn til, så vet du hva du investerer i. Det er ikke som annen type leketøy hvor du må "treffe riktig" for å få opplevelsen. Men jeg ville ikke startet med noe som også skal inni deg, selv om du kanskje er glad i "rabbit" fra før. For det første er det sannsynligvis unødvendig og for det andre så står du litt friere til å finne vinkel, trykk og plassering. Den er rett og slett "wow". Alle kvinner burde ha (prøvd) en. Men pass på at du kjøper smøremiddel til så du ikke er tørr på klitten når du prøver. Kos deg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #9 Skrevet 17. februar 2022 Jeg har Liberty og er ikke fornøyd. Jeg synes ikke den er kraftig nok. Nå har jeg en liten klitoris, mye mulig den fungerer bedre på en større klitoris. Føler liksom den ikke får tak. Anonymkode: 22ffb...903 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #10 Skrevet 17. februar 2022 Jeg har Liberty og den reddet sexlivet mitt. Fra null sexlyst til masse sexlyst. Har kjøpt premium, men ikke fått testet ennå. Kan gi tilbakemelding på forskjellen når jeg har fått testet! Anonymkode: 9a2f9...768 1 1
AprilLudgate Skrevet 17. februar 2022 #11 Skrevet 17. februar 2022 Feministen_84 skrev (18 minutter siden): Ingen som har prøvd flere av de forskjellige womanizerene, som kan komme med noen tips? Jo 😅 Vil si jeg er ganske dreven innen produktlinjen 🌟 Oppsummert review: Min første, altså womanizer W 500 (produseres ikke lengre) synes jeg var veldig bra. Den ble ødelagt fordi selve ladepunktet ikke fikk kontakt lengre. Denne gav flere orgasmer om ønskelig, og jeg gikk aldri over trinn 2 (av vel 5-7 mulige eller noe). Så da ble det noen skuffelser på veien synes jeg: Kjøpte først Liberty, men den var virkelig milevis fra W500. Mulig jeg fikk en defekt vare, men selve vakuumet var omtrent ikke eksisterende uansett hette og nivå. Brukte faktisk orgasmegarantien og byttet i Womanizer duo. Hadde høye forventninger til Womanizer duo - men den treffer liksom ikke Gpunktet riktig 🤷♀️ Den er veldig avhengig av å passe perfekt anatomisk. Jeg bruker den litt på «trass» fordi den er sykt dyr, men den er mest på pynt i skapet. Kjøpte en billigversjon til 300 kr på Nytelse eller noe sånt, den er helt ok men ikke mer. Ifølge Kondomeriet er det den dyreste som ikke er duo som er mest lik W500. Men…..tja. Jeg vil liksom bare ha tilbake W500 jeg 🤷♀️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #12 Skrevet 17. februar 2022 Feministen_84 skrev (13 timer siden): Hei alle Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en Womanizer, da jeg har hørt så mye bra om de. Men det er jo så mange forskjellige typer. Hva er forskjellen og hvilken skal man velge? Den ene går også på innsiden, det ser ordentlig deilig ut. Er det noen som har prøvd litt forskjellige av de, som kan hjelpe meg litt? 🤩 Ikke kjøp en om du har en mann. De ødelegger sexlivet med mannen. Anonymkode: 4413a...f27 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #13 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke kjøp en om du har en mann. De ødelegger sexlivet med mannen. Anonymkode: 4413a...f27 Mannen min elsker womanizeren min og foreslår at jeg bruker den både titt og ofte. Minner meg til og med på å lade den Anonymkode: ee92c...a67 9 1
Feministen_84 Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #14 Skrevet 17. februar 2022 Oj, her kom det plutselig masse gøye svar og meninger. Kjempegøy å høre om opplevelsene deres!! Fløff skrev (13 minutter siden): Ifølge Kondomeriet er det den dyreste som ikke er duo som er mest lik W500. Men…..tja. Jeg vil liksom bare ha tilbake W500 jeg 🤷♀️ Tusen takk for utfyllende tilbakemelding Jeg vil ha noe som virkelig fungerer, så trenger ikke gå for den billigste. Den dyreste jeg kan finne utenom Dou, er kanskje Premium 2? Billigste jeg finner der er hos feelme.no. Aldri hørt om den butikken, men den ser jo ganske fin og ordentlig ut. Er det noen som har noe erfaring derifra?
AprilLudgate Skrevet 17. februar 2022 #15 Skrevet 17. februar 2022 (endret) Feministen_84 skrev (18 minutter siden): Oj, her kom det plutselig masse gøye svar og meninger. Kjempegøy å høre om opplevelsene deres!! Tusen takk for utfyllende tilbakemelding Jeg vil ha noe som virkelig fungerer, så trenger ikke gå for den billigste. Den dyreste jeg kan finne utenom Dou, er kanskje Premium 2? Billigste jeg finner der er hos feelme.no. Aldri hørt om den butikken, men den ser jo ganske fin og ordentlig ut. Er det noen som har noe erfaring derifra? Det står trykkbølgeteknologi på alle womanizerne, men det jeg følte med w500 var at den også gav vakuum på klitoris i bølger. Disse andre gir mer rent trykk i bølger - uten å «suge opp» klitoris. Om du kjøper premium så gi gjerne tilbakemelding på det Aldri bestilt selv der, ender oftest på Kondomeriet. Er forøvrig ikke selv enig i at man ikke trenger «treffe riktig», womanizer egner seg etter min mening dårlig til samleie og annen lek sammen med andre fordi den baserer seg på vakuum på selve klitoris. En liten bevegelse og vakuumet slipper og bråker 😅 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ikke kjøp en om du har en mann. De ødelegger sexlivet med mannen. Anonymkode: 4413a...f27 Rart, jeg har eid diverse womanizer i iallefall 10 år - ikke merket noe til det 😅 Men skal sies jeg varierer bruk. Endret 17. februar 2022 av Fløff 3
Feministen_84 Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #16 Skrevet 17. februar 2022 Fløff skrev (18 minutter siden): Det står trykkbølgeteknologi på alle womanizerne, men det jeg følte med w500 var at den også gav vakuum på klitoris i bølger. Disse andre gir mer rent trykk i bølger - uten å «suge opp» klitoris. Om du kjøper premium så gi gjerne tilbakemelding på det Aldri bestilt selv der, ender oftest på Kondomeriet. Er forøvrig ikke selv enig i at man ikke trenger «treffe riktig», womanizer egner seg etter min mening dårlig til samleie og annen lek sammen med andre fordi den baserer seg på vakuum på selve klitoris. En liten bevegelse og vakuumet slipper og bråker 😅 Rart, jeg har eid diverse womanizer i iallefall 10 år - ikke merket noe til det 😅 Men skal sies jeg varierer bruk. Tusen takk for svar Jeg tenker at jeg går for en Premium 2 😍 Den ser jo meget fresh ut og jeg kjenner det kribler i kroppen etter å prøve den!🙈 Prøver å være litt prisbevisst, så jeg gikk for denne ukjente feelme.no, satser på de leverer varene Sparer tross alt over 250kr på å kjøpe den der, istedenfor på kondomeriet.no. Kommer helt klart med en tilbakemelding når den er utprøvd 😄 Nå gleder jeg meg!!! 🤩
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #17 Skrevet 17. februar 2022 Feministen_84 skrev (9 minutter siden): Tusen takk for svar Jeg tenker at jeg går for en Premium 2 😍 Den ser jo meget fresh ut og jeg kjenner det kribler i kroppen etter å prøve den!🙈 Prøver å være litt prisbevisst, så jeg gikk for denne ukjente feelme.no, satser på de leverer varene Sparer tross alt over 250kr på å kjøpe den der, istedenfor på kondomeriet.no. Kommer helt klart med en tilbakemelding når den er utprøvd 😄 Nå gleder jeg meg!!! 🤩 Kos deg, du kommer til å få det deilig. Anonymkode: a7f94...b20
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #18 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min elsker womanizeren min og foreslår at jeg bruker den både titt og ofte. Minner meg til og med på å lade den Anonymkode: ee92c...a67 Hvordan føles det å være sammen med en ekte mann? Må være helt fantastisk. Høres veldig deilig ut. Tydeligvis en mann som bryr seg om din nytelse og vil at du skal ha det deilig. Det er så få av de der ute... Anonymkode: a7f94...b20 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #19 Skrevet 17. februar 2022 1 hour ago, Feministen_84 said: Ingen som har prøvd flere av de forskjellige womanizerene, som kan komme med noen tips? Har prøvd 3-4 andre som sier de er "lik/bedre" til og med den veldig dyr Lelo...men ALLTID ALLTID havner tilbake til den helt originale womanizer. Det er den eneste som fungere bra for meg. Jeg seriøs kan ha 3 kraftige orgasme rett etter hverandre med denne. 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan føles det å være sammen med en ekte mann? Må være helt fantastisk. Høres veldig deilig ut. Tydeligvis en mann som bryr seg om din nytelse og vil at du skal ha det deilig. Det er så få av de der ute... Anonymkode: a7f94...b20 Det kan ikke sammenlignes. Greit med menn og, men INGEN mann jeg har vært sammen med har klarte å være så effektiv som denne. Dessverre. Men min mann er trygg nok at han synes det er supert vi begge blir så bra tilfredstilt når vi har sex. Anonymkode: 7367d...598 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #20 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan føles det å være sammen med en ekte mann? Må være helt fantastisk. Høres veldig deilig ut. Tydeligvis en mann som bryr seg om din nytelse og vil at du skal ha det deilig. Det er så få av de der ute... Anonymkode: a7f94...b20 Fantastisk Vi har vel aldri kranglet, viser alltid mye forståelse for hverandre, støtter hverandre, har stor tillit til hverandre, og jeg føler meg skikkelig heldig! Jeg klarer ikke å komme uten vibrator (aldri klart, er vel bare sånn kroppen min fungerer), så om han ikke hadde likt womanizeren så hadde nok ikke det forholdet fungert Anonymkode: ee92c...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå