AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg har grublet så mye over det så jeg må bare spørre. Jeg hadde nylig sex med en som er mye eldre enn meg og som har vært gift tidligere. Jeg har hatt ett kortere forhold og ellers datet mange douchebags. Når det kommer til sex har det nærmest alltid dreid seg om dem. Denne mannen spurte med en gang hva jeg ville han skulle gjøre og jeg mistet fullstendig munn og mæle. Jeg ville ikke at han skulle gå ned på meg (selv om jeg liker det), men jeg forsøkte å guide ham så godt jeg kunne, selv om jeg følte meg ekstremt ubekvem. Jeg vet ikke hva som gjør at jeg klarer å komme, da ingen menn har fått meg til å komme. (Noe jeg også klarte å si, da han ville vite hva som fikk meg til å komme). Er det jeg beskriver normalt? Er det normalt å ikke få til kommunikasjonen første gang? Jeg er mer opptatt av å «føle» den jeg har sex med første gangen - sikkert noe som kommer av at jeg er ganske nervøs. Hvis jeg klarer å føle fyren, og bli litt trygg så nyter jeg det uansett orgasme eller ei. Jeg er så redd for at han tenkte at jeg var helt elendig seksuelt eller at vi ikke var kompatible. takk for svar<3 Anonymkode: 114f8...b32 2
visp Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg har grublet så mye over det så jeg må bare spørre. Jeg hadde nylig sex med en som er mye eldre enn meg og som har vært gift tidligere. Jeg har hatt ett kortere forhold og ellers datet mange douchebags. Når det kommer til sex har det nærmest alltid dreid seg om dem. Denne mannen spurte med en gang hva jeg ville han skulle gjøre og jeg mistet fullstendig munn og mæle. Jeg ville ikke at han skulle gå ned på meg (selv om jeg liker det), men jeg forsøkte å guide ham så godt jeg kunne, selv om jeg følte meg ekstremt ubekvem. Jeg vet ikke hva som gjør at jeg klarer å komme, da ingen menn har fått meg til å komme. (Noe jeg også klarte å si, da han ville vite hva som fikk meg til å komme). Er det jeg beskriver normalt? Er det normalt å ikke få til kommunikasjonen første gang? Jeg er mer opptatt av å «føle» den jeg har sex med første gangen - sikkert noe som kommer av at jeg er ganske nervøs. Hvis jeg klarer å føle fyren, og bli litt trygg så nyter jeg det uansett orgasme eller ei. Jeg er så redd for at han tenkte at jeg var helt elendig seksuelt eller at vi ikke var kompatible. takk for svar<3 Anonymkode: 114f8...b32 Jeg syns kroppen kan stå for kommunikasjonen. Jeg liker heller ikke å snakke om det på forhånd, for man fungerer forskjellig med forskjellige også. Har man god kjemi så er stort sett alt godt. For meg er det mer nyttig å snakke om det i etterkant. 1
Chandria Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Forstår deg og er enig i at mye av kommunikasjonen i begynnelsen må gå på følelser. Blir veldig teknisk hvis ikke. Uansett så er det ikke sikkert at det som funket med en annen, funker med en ny heller, så det er ikke akkurat noen fast oppskrift…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Er vel ikke snakk om å snakke om det på forhånd. Å kommunisere under akten hvordan man liker det er vel helt normalt, med mindre det er kl 03 natt til søndag. Høres ut som dere hadde en fin og nervøs første gang som de fleste andre spør du meg 🙂 Anonymkode: acbb1...82e 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 Det var fort kl 02:00 natt til lørdag… TS AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel ikke snakk om å snakke om det på forhånd. Å kommunisere under akten hvordan man liker det er vel helt normalt, med mindre det er kl 03 natt til søndag. Høres ut som dere hadde en fin og nervøs første gang som de fleste andre spør du meg 🙂 Anonymkode: acbb1...82e Anonymkode: 114f8...b32
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 Altså nå snakket jeg om random person på byen. Fikk inntrykk av at dette var noe mer. Anonymkode: acbb1...82e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Altså nå snakket jeg om random person på byen. Fikk inntrykk av at dette var noe mer. Anonymkode: acbb1...82e Ja jeg skjønte det. Det var en tullete kommentar fra min side. Det her var absolutt ikke en random person på byen. Anonymkode: 114f8...b32
Fioljenta Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 Supert at han spør hva du liker! Menn er jo ikke tankelesere de heller. 💜 For min del kom det med kommunikasjon litt sånn etterhvert. Altså, jeg ante jo ikke hva jeg likte i starten og jeg hadde jo ikke lyst til å snakke i stykker hele opplevelsen heller. Men jeg har øvd og nå fungerer kommunikasjonen underveis mye mer naturlig. Jeg vil anbefale deg å øve på små «instrukser» og bekreftelser som «prøv med litt mindre trykk» eller «jeg elsker når du kjærtegner meg». Eller prate i forkant/etterkant. Finn noe som passer for dere. 😉 (Jeg har stor tro på at god kommunikasjon gir bedre sex og har derfor samlet en haug tips her.)
Bamseklemmer Skrevet 17. februar 2022 #9 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det jeg beskriver normalt? Er det normalt å ikke få til kommunikasjonen første gang? Jeg er mer opptatt av å «føle» den jeg har sex med første gangen - sikkert noe som kommer av at jeg er ganske nervøs. Hvis jeg klarer å føle fyren, og bli litt trygg så nyter jeg det uansett orgasme eller ei. Jeg er så redd for at han tenkte at jeg var helt elendig seksuelt eller at vi ikke var kompatible. takk for svar<3 Anonymkode: 114f8...b32 Mitt beste tips er å prate med klærne på, det skal være normalt å prate om sex. Jeg gjør alltid det, det får oss til å slappe bedre av også🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå