Lea1407 Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Hei dere! Jeg leste i boka "Gleden med skjeden" at det er en sexstilling som heter "reversed cat". Er det noen av dere som vet hvordan denne foregår? Cat-stillingen er en stilling som minner om misjonær, bare at han har beina på utsiden, mens hunhar beina samlet. Så reversed cat må jo minne om denne? Alle svar settes pris på ❤ Klemklem
Fioljenta Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Jeg innbiller meg at det er samme stilling, bare at hun er på topp. Men navn på sexstillinger blir jeg aldri klok på… 😉
Brunhilde Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 Hvis du søker på "Reverse CAT" så får du opp noen bilder, det bør jo forklare ganske greit.
Bamseklemmer Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Lea1407 skrev (10 timer siden): Hei dere! Jeg leste i boka "Gleden med skjeden" at det er en sexstilling som heter "reversed cat". Er det noen av dere som vet hvordan denne foregår? Cat-stillingen er en stilling som minner om misjonær, bare at han har beina på utsiden, mens hunhar beina samlet. Så reversed cat må jo minne om denne? Alle svar settes pris på ❤ Klemklem "Gleden med skjeden" er en fin bok🤗 Den kan også fører med samlede ben på begge, hun over eller under... Posisjonen i seg selv er jo, at vi begge skal knipe med minimal penetrering. Faktisk en av mine favoritter, for det tar lengre tid, mye kyssing og med oppbyggende opphisselse. Altså oppbyggingstiden på orgasmen blir mye lengre, men vi får også kraftigere orgasme🙌
Lea1407 Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2022 Brunhilde skrev (4 timer siden): Hvis du søker på "Reverse CAT" så får du opp noen bilder, det bør jo forklare ganske greit. Jeg finner ikke noe jeg
Brunhilde Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 Lea1407 skrev (18 minutter siden): Jeg finner ikke noe jeg Prøv å legge "sex", "sexual position" eller noe lignende inn i søket. Eller søk på "The Coital Alignment Technique". Jeg fikk opp bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå