Gå til innhold

Reversed cat-stilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg leste i boka "Gleden med skjeden" at det er en sexstilling som heter "reversed cat". Er det noen av dere som vet hvordan denne foregår?

Cat-stillingen er en stilling som minner om misjonær, bare at han har beina på utsiden, mens hunhar beina samlet. Så reversed cat må jo minne om denne?

Alle svar settes pris på ❤

Klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg innbiller meg at det er samme stilling, bare at hun er på topp. Men navn på sexstillinger blir jeg aldri klok på… 😉

Skrevet

Hvis du søker på "Reverse CAT" så får du opp noen bilder, det bør jo forklare ganske greit.

Skrevet
Lea1407 skrev (10 timer siden):

Hei dere!

Jeg leste i boka "Gleden med skjeden" at det er en sexstilling som heter "reversed cat". Er det noen av dere som vet hvordan denne foregår?

Cat-stillingen er en stilling som minner om misjonær, bare at han har beina på utsiden, mens hunhar beina samlet. Så reversed cat må jo minne om denne?

Alle svar settes pris på ❤

Klemklem

"Gleden med skjeden" er en fin bok🤗 Den kan også fører med samlede ben på begge, hun over eller under... Posisjonen i seg selv er jo, at vi begge skal knipe med minimal penetrering. Faktisk en av mine favoritter, for det tar lengre tid, mye kyssing og med oppbyggende opphisselse. Altså oppbyggingstiden på orgasmen blir mye lengre, men vi får også kraftigere orgasme🙌

Skrevet
Brunhilde skrev (4 timer siden):

Hvis du søker på "Reverse CAT" så får du opp noen bilder, det bør jo forklare ganske greit.

Jeg finner ikke noe jeg

received_651957556127760.jpeg

Skrevet
Lea1407 skrev (18 minutter siden):

Jeg finner ikke noe jeg

Prøv å legge "sex", "sexual position" eller noe lignende inn i søket. Eller søk på "The Coital Alignment Technique". Jeg fikk opp bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...