Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #1 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Eg bur på i studentleilighet.. og i leiligheta ovenfor meg spilla dei musikk døgnet rundt.. dunk dunk dunk.. eg blir gaaal. får ikkje til å lese, og ikkje til å sove.. det skal egentlig vere stillt her kl 23.00, men igår va det musikk til over 01.30. e eg sur/gretten om eg går opp og ber han/dei dempe seg?? kan eg kun kreve det etter 23.00? trur det klikka for meg snart!! Endret 25. oktober 2005 av Robinie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 25. oktober 2005 #2 Del Skrevet 25. oktober 2005 Synes helt klart du må kunne kreve ro etter kl 2300. Om du blir oppfattet som sur ville det betydd mindre for meg om det var meg det gjaldt, enn å få nok søvn. Søvn er viktig! Ta det opp med dem det gjelder. Om det ikke hjelper kan du gå videre til dem som eier huset med det. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 25. oktober 2005 #3 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvis du bor i studentbolig som samskipnaden på studiestedet ditt eiere så kanskje det finnes en person som tar seg av slike klager, så slipper du å ta det opp med vedkommende selv. Eller så kan du jo ta det opp med huseieren hvis det er privat. Du kan selvfølgelig spørre naboen selv, men hvis de spiller høy musikk til alle døgnets tider er jo sjansen stor for at de ikke bryr seg om naboen ikke får sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #4 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvis du bor i studentbolig som samskipnaden på studiestedet ditt eiere så kanskje det finnes en person som tar seg av slike klager, så slipper du å ta det opp med vedkommende selv. Eller så kan du jo ta det opp med huseieren hvis det er privat. Du kan selvfølgelig spørre naboen selv, men hvis de spiller høy musikk til alle døgnets tider er jo sjansen stor for at de ikke bryr seg om naboen ikke får sove. ← Disse personene (blant annet vekterselskapet) gidder ikke foreta seg noe før du har tatt det opp med den som bråker. Det er i hvert fall min erfaring. Utover det har du rett til å kreve at det er stille så seint, men jeg vet det er ubehagelig å "kjefte" på folk man ikke kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #5 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ikke for å forsvare "bråkerne", men de er kanskje ikke klar over hvor godt det høres? Hva med å ringe på og be de ned til deg og høre selv? I alle fall burde du si fra på en pen måte at du hører musikken deres altfor godt. En venninne av meg sa fra til naboen under henne, han kom opp og sa "oj" og gikk ned og justerte volumet - og dette var på ettermiddagstid! Så enkelt kan det løse seg. Mvh gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #6 Del Skrevet 26. oktober 2005 Va faktisk oppe og snakka med han som bur ovanfor meg.. han skrudde ned.. men blei like ille litt seinare.. no e planen å klage imorga om det blir like ille.. for da skal eg skrive eg stor oppgave, trenge konsetrasjonen.. Blir ikkje det stillt etter 23 etter det, kjem eg til å gi beskjed til studentsamskipnaden her. naboen ved sida av meg blir gal og.. takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå