AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Noen som er kjent i dette området? Er der fint å bo i Bjerkås? Er det mye materialisme og kjøpepress på Arnestad skole? Noen som vet om det finnes fremtidige planer om utvikling av de industriområdene nede i Bjerkås fremover? På samme måte som i Slemmestad som ser ut til å rive litt industri nå Anonymkode: ec4ab...a3e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Kan ikke snakke for Arnestad/Vommen, men ikke flytt et sted hvor barna må gå på skole i Slemmestad! Anonymkode: 4bc80...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke snakke for Arnestad/Vommen, men ikke flytt et sted hvor barna må gå på skole i Slemmestad! Anonymkode: 4bc80...9e1 Hva er galt med Slemmestad skole? Anonymkode: ec4ab...a3e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva er galt med Slemmestad skole? Anonymkode: ec4ab...a3e I bare noen få steinkasts mellomrom har du to helt nye skoler Sydskogen og Torvbråten og så er det en liten skole i selve Slemmestad - Slemmestad skole. Rett nær Slemmestad skole er det eneste stedet med blokker. Sammen med Nærsnes skole (et par km unna) og noen fra Frydenlund (Åros) skal de alle gå på Slemmestad ungdomsskole. Den ungdomsskolen har veldig dårlig rykte i kommunen. Ville bodd nærmere Vollen hvis økonomien tilsier det. Selv Heggedal er bedre enn Slemmestad. (Heggedal har togforbindelser mot Oslo) Slemmestad har buss eller lokalbåt til Oslo. Fritidstilbudet er bedre nærmere Vollen, Slemmestad stiller knapt fotballag/håndballag (jenter og gutter) eldre enn 12-13 år. (Da må man til Asker eller Spikkestad (ROS) Anonymkode: 4bc80...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 Men man sogner til Arnestad her men det er 5 min å kjøre 10 min å sykle da. Bjerkås ligger i Vollen selv om Det er på grensa til Slemmestad. Hvilket rykte har den ungdomsskolen i Slemmestad? Anonymkode: ec4ab...a3e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men man sogner til Arnestad her men det er 5 min å kjøre 10 min å sykle da. Bjerkås ligger i Vollen selv om Det er på grensa til Slemmestad. Hvilket rykte har den ungdomsskolen i Slemmestad? Anonymkode: ec4ab...a3e I følge min 8-klassing med lagkamerater på den skolen så har det vært hærverk, narko, slåssing og elever som har sex på toalettene i friminuttene…. Anonymkode: 4bc80...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva er galt med Slemmestad skole? Anonymkode: ec4ab...a3e Mye narkotika. Dårlige holdninger. Foreldregruppe som ikke følger opp. Mobbing, utestengning, hærverk, plaging av yngre barn etc. Anonymkode: 8e480...8ee
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: I følge min 8-klassing med lagkamerater på den skolen så har det vært hærverk, narko, slåssing og elever som har sex på toalettene i friminuttene…. Anonymkode: 4bc80...9e1 1 hour ago, AnonymBruker said: Mye narkotika. Dårlige holdninger. Foreldregruppe som ikke følger opp. Mobbing, utestengning, hærverk, plaging av yngre barn etc. Anonymkode: 8e480...8ee Det er MYE narkotika på ALLE ungdomskoler, spesielt de i Asker og Bærum. Men det at de har sex på toalettene - gi deg! hahahaha! Har hatt 3 barn på denne skolen og det er bare tull. Er ikke mer slåssing der enn andre skolene, har faktisk ikke sett mye slåssing der i det hele tatt. Mobbing og utestenging er det nok, spesielt hvis du har jenter fordi jenter i seg selv er skikkelig dritt, uansett alderen. Heldigvis har jeg bare gutter. Men vil si Slemmestad i seg selv er ganske dårlig i forhold til ting å gjøre for barn/ungdom. SUPER KJEDELIG! Anonymkode: ea59c...24c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #9 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I følge min 8-klassing med lagkamerater på den skolen så har det vært hærverk, narko, slåssing og elever som har sex på toalettene i friminuttene…. Anonymkode: 4bc80...9e1 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mye narkotika. Dårlige holdninger. Foreldregruppe som ikke følger opp. Mobbing, utestengning, hærverk, plaging av yngre barn etc. Anonymkode: 8e480...8ee AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er MYE narkotika på ALLE ungdomskoler, spesielt de i Asker og Bærum. Men det at de har sex på toalettene - gi deg! hahahaha! Har hatt 3 barn på denne skolen og det er bare tull. Er ikke mer slåssing der enn andre skolene, har faktisk ikke sett mye slåssing der i det hele tatt. Mobbing og utestenging er det nok, spesielt hvis du har jenter fordi jenter i seg selv er skikkelig dritt, uansett alderen. Heldigvis har jeg bare gutter. Men vil si Slemmestad i seg selv er ganske dårlig i forhold til ting å gjøre for barn/ungdom. SUPER KJEDELIG! Anonymkode: ea59c...24c I all verden dette hørtes jo helt ekstremt ut. «Jenter er skikkelig dritt»?? 🙄 Er det ungdomsskolen du snakker om? Den er uansett ikke aktuell. Stedet er jo i utvikling så antar dette bedrer seg fremover. Anonymkode: ec4ab...a3e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #10 Skrevet 17. februar 2022 Hva mener dere med at det er mye narkotika på skolene i Asker og Bærum? Aldri hørt om det. Hvem er det som driver med narkotika på skole? Anonymkode: ec4ab...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå