Silva Pluvialis Skrevet 16. februar 2022 #21 Del Skrevet 16. februar 2022 Hvis jorda er flat, hvordan kan det ha seg at man ikke faller utfor når man kommer for langt øst eller vest? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #22 Del Skrevet 16. februar 2022 Ts, du bør ikke være på Internett. Anonymkode: 83324...1d7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #23 Del Skrevet 16. februar 2022 5 minutter siden, Tone83 said: Hva tjener alle vitenskapsfolkene på å lure meg til å tro at jorden er rund hvis den egentlig er flat? Dette er grunnen. Kule jord teorien er en del av den kollektive programmeringen av menneskeheten. Kule jord, evolusjons teori, gravitasjon og big bang utgjør grunnlaget for en falsk syntetisk virkelighetsoppfatning som adskille mennesket fra naturen. Dette forstytter vår naturlige tilknytning til naturen og gjør det lettere å programmere menneskeheten inn i en slavementalitet som eliten står bak. Alt er bare kaos, vi kommer fra apekattene og mennesket er bare et støvkorn i universet. Når du skjønnet at jorden faktisk er helt flat skjønner du også at mennesket også er kronverket av skapelsen. Anonymkode: bbefb...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #24 Del Skrevet 16. februar 2022 Not sure if troll or stupid 🤔 Anonymkode: dde72...b89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #25 Del Skrevet 16. februar 2022 6 minutter siden, Tvillingsjel said: Hvis jorda er flat, hvordan kan det ha seg at man ikke faller utfor når man kommer for langt øst eller vest? Ingen for lov til å nærme seg iskanten! Anonymkode: bbefb...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #26 Del Skrevet 16. februar 2022 Her ser du kurven av jorden lett Så denne videoen beviser at jorden er rund. Anonymkode: dcc6e...17e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #27 Del Skrevet 16. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ingen for lov til å nærme seg iskanten! Anonymkode: bbefb...42c Ingen som kan det, der står det nemlig 5g antenner som griller hjernen til alle som prøver seg. Spesielt hvis du er chippet av myndighetene via vaksine! Anonymkode: dde72...b89 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. februar 2022 #28 Del Skrevet 16. februar 2022 Jeg vil ikke tro at vi har flat earthere i Norge Vil ikke, vil ikke. Orker ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mytomann Skrevet 16. februar 2022 #29 Del Skrevet 16. februar 2022 Rogadame skrev (1 time siden): Hvordan får du Internet til pc-en, mobilen din når du skriver på dette forumet tror du ? Satellitter. I verdensrommet. Så det er bankers at dette er mulig, men bilder av jordkloden og de sndre planetene..deeeet er mer tvilsomt? 🤔 Jeg tror at jorden rund, men internet fungerer med fiberkabler. Ja man kan bruke internet på satelitter, men mesteparten av internet går i kabler. Tv og radio går på satelitter, men satelitter blir mest brukt til å innhente informasjon. Jeg tror ikke noen tror på at jorden er flat, men de ønsker å "sjokkere". Noen ting kan man finne ut ved å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #30 Del Skrevet 16. februar 2022 5 minutter siden, Mytomann said: Jeg tror at jorden rund, men internet fungerer med fiberkabler. Ja man kan bruke internet på satelitter, men mesteparten av internet går i kabler. Tv og radio går på satelitter, men satelitter blir mest brukt til å innhente informasjon. Jeg tror ikke noen tror på at jorden er flat, men de ønsker å "sjokkere". Noen ting kan man finne ut ved å forstå. Siste setningen din er nøkkelen her, de har ikke evne til å forstå eller tenke logisk. Anonymkode: dde72...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 17. februar 2022 #31 Del Skrevet 17. februar 2022 lillevill skrev (9 timer siden): Samle alle flatearthere og sende de ut i verdensrommet mener du? De får en a-ha opplevelse 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #32 Del Skrevet 17. februar 2022 Her er 10 enkle ting dere som tror at jorden er kan bryne dere på, hvis det blir for vanskelig så er den mentale kapasiteten grunnen til at dere tror jorden er flat. Anonymkode: 30603...8f4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #33 Del Skrevet 17. februar 2022 Anonymkode: f6035...2c2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #34 Del Skrevet 17. februar 2022 Herregud, utrolig at noen klarer å tro på slikt vås. Anonymkode: ed7c1...8f0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #35 Del Skrevet 17. februar 2022 Dere som påstår at jorda er flat kan aldri ha vært oppe i et fly. Prøv det. Anonymkode: bfde8...6be 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 17. februar 2022 #36 Del Skrevet 17. februar 2022 Å kjære vene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #37 Del Skrevet 17. februar 2022 Han her hadde et foredrag for 200 medlemmer i Mensa i 2020. Jeg satt i salen. Argumentene hans ble systematisk sablet ned med logikk, fakta og utregninger, og han klarte ikke å forsvare seg med annet enn "godt poeng", "det vet jeg ikke", "det har jeg ikke tenkt på før", "du har vel kanskje rett i det". Argumenter som at han ikke vet om noen som har vært på Antarktis faller litt til jorden når 5 stk i salen var der relativt nylig. Samme med argumenter som handler om å fly, når han selv ikke er pilot men møter folk som er. Han er meget påståelig, men når du går "faktaene" hans etter i sømmene så kan han ikke forsvare dem. Anonymkode: 656c8...60d 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #38 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Rart at jeg ikke kjenner noen som har vært på Arktis. Men på forum kjenner de fleste noen? Men ingen har vært der selv? Anonymkode: ce2bd...3d3 Rart at jeg ikke kjenner noen som har vært i Burma. Men på forum kjenner de fleste noen? Men ingen har vært der selv? Anonymkode: 5812a...ea8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 17. februar 2022 #39 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han har noen gode poenger. Det er helt umulig at vi kan leve på en kule som spinner rundt i vanvittig hastighet i "verdensrommet". Anonymkode: bbefb...42c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #40 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette er grunnen. Kule jord teorien er en del av den kollektive programmeringen av menneskeheten. Kule jord, evolusjons teori, gravitasjon og big bang utgjør grunnlaget for en falsk syntetisk virkelighetsoppfatning som adskille mennesket fra naturen. Dette forstytter vår naturlige tilknytning til naturen og gjør det lettere å programmere menneskeheten inn i en slavementalitet som eliten står bak. Alt er bare kaos, vi kommer fra apekattene og mennesket er bare et støvkorn i universet. Når du skjønnet at jorden faktisk er helt flat skjønner du også at mennesket også er kronverket av skapelsen. Anonymkode: bbefb...42c Såklart🙄 De andre tar feil, men du og dine likesinnede har selvfølgelig funnet ut sannheten👏🏻 Imot vaksiner også? Hva med fartsstriper etter fly? Anonymkode: 4d080...5e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå