AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Han har noen gode poenger. Det er helt umulig at vi kan leve på en kule som spinner rundt i vanvittig hastighet i "verdensrommet". Anonymkode: bbefb...42c 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 16. februar 2022 Jeg tror du må slutte å se på youtube om du er så lettpåvirkelig. Anonymkode: 1949d...f9d 43 8
Rogadame Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Hvordan får du Internet til pc-en, mobilen din når du skriver på dette forumet tror du ? Satellitter. I verdensrommet. Så det er bankers at dette er mulig, men bilder av jordkloden og de sndre planetene..deeeet er mer tvilsomt? 🤔 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Rart at jeg ikke kjenner noen som har vært på Arktis. Men på forum kjenner de fleste noen? Men ingen har vært der selv? Anonymkode: ce2bd...3d3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 Just now, Rogadame said: Hvordan får du Internet til pc-en, mobilen din når du skriver på dette forumet tror du ? Satellitter. I verdensrommet. Via fiberkabeler på jorda vel! Anonymkode: bbefb...42c 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 Takk. Møkk sliten og trenger noe hjernedø underholdning Anonymkode: 62ec0...64b 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 Rogadame skrev (1 minutt siden): Hvordan får du Internet til pc-en, mobilen din når du skriver på dette forumet tror du ? Satellitter. I verdensrommet. Så det er bankers at dette er mulig, men bilder av jordkloden og de sndre planetene..deeeet er mer tvilsomt? 🤔 WiFi gjennom kabel er gravd opp langs hele veien. Anonymkode: ce2bd...3d3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Skrevet 16. februar 2022 Snart er tråden full av globe earthere med "herske" teknikker Anonymkode: ce2bd...3d3 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #9 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Han har noen gode poenger. Det er helt umulig at vi kan leve på en kule som spinner rundt i vanvittig hastighet i "verdensrommet". Anonymkode: bbefb...42c Er det noe annet i universet som er flat og sammenlignbar med jorden? Anonymkode: 727c5...6b3 1
Rogadame Skrevet 16. februar 2022 #10 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): WiFi gjennom kabel er gravd opp langs hele veien. Anonymkode: ce2bd...3d3 Ok. Så vitenskap har kommet så langt at vi bruker WiFi og kabel. Er jorden flat og de andre planetene runde da?
Callisto83 Skrevet 16. februar 2022 #12 Skrevet 16. februar 2022 Kan dere ikke spare opp penger til et privatfly, fly i en rett linje, og se hva som skjer? 6 2
lillevill Skrevet 16. februar 2022 #13 Skrevet 16. februar 2022 Ja da er vel sola flat og? samt månen og alt av meteorer og stjerner. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #14 Skrevet 16. februar 2022 Det er lett å overbevise enkelte folk dersom man kun understøtter de teorier som underbygger påstanden man vil bevise og utelater de soleklare bevisene på det motsatte. Selv er jeg navigatør og all navigasjon forutsetter at jorden er rund, alle matematiske formler vi bruker forutsetter også at jorden er rund. Det er sånn vi klarer å navigere oss rundt på jordkloden med stor nøyaktighet. Blant navigatører så finnes det ikke en eneste en som med vettet i behold vil påstå at jorden er flat. Jeg ville ihvertfall ikke gått ombord i en båt eller et fly der navigatørene leflet med tanken på at jorda var flat. Kartene som vi bruker er flate, men for og få til det må vi brette ut globusen og få det flate kartet til å stemme med en kule. Den meste vanlige måten er å bruke merkators projeksjon som lager et flatt bilde av jorda, men dette medfører igjen at størrelsesforholdet ikke stemmer, landet blir strukket ut dess lenger nord det ligger (voksende bredde). Det er derfor Grønland ser kjempestort ut på kartet og ikke stemmer med størrelsesforholdet på globusen. Det samme gjelder forsåvidt Norge som egentlig er mye mindre enn hva det ser ut som på kartet. Anonymkode: 1bd4a...deb 9 1 13
lillevill Skrevet 16. februar 2022 #15 Skrevet 16. februar 2022 Callisto83 skrev (Akkurat nå): Kan dere ikke spare opp penger til et privatfly, fly i en rett linje, og se hva som skjer? Samle alle flatearthere og sende de ut i verdensrommet mener du? 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #17 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rart at jeg ikke kjenner noen som har vært på Arktis. Men på forum kjenner de fleste noen? Men ingen har vært der selv? Anonymkode: ce2bd...3d3 Åh, det er deg igjen. Jeg har vært der. Nei, du får ikke se bilde. Hvorfor? 1: Fordi du kommer til å tro at det er fotoshoppet 2: fordi jeg ikke deler private bilder av meg selv til en skrullete flat-earther på et anonymforum Anonymkode: 20d23...313 13 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #18 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rart at jeg ikke kjenner noen som har vært på Arktis. Men på forum kjenner de fleste noen? Men ingen har vært der selv? Anonymkode: ce2bd...3d3 Jeg har! Anonymkode: cd391...676 1
Tone83 Skrevet 16. februar 2022 #19 Skrevet 16. februar 2022 Hva tjener alle vitenskapsfolkene på å lure meg til å tro at jorden er rund hvis den egentlig er flat? har du sjekket flyprisene på å fly til den ene kanten på verdenskartet til den andre? Skulle tro det var dyrt hvis det var den lengste strekningen på planeten? Tipper det er billigerere enn forventet, kommer sikkert fortere frem enn du ville trodd også. 😊 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #20 Skrevet 16. februar 2022 Det minner meg på dokumentaren om flat earthers. En gruppe av de satte i gang flere eksperiment for å bevise at jorden var flat. Eksperimentene konkluderte med at jorden faktisk ikke var flat, men rund, og da sto de plutselig i den vanskelige situasjonen hvor de enten måtte innrømme at jorden ikke var flat, eller at de ikke var kapabel nok til å lage og utføre eksperimentene. Anonymkode: a0d33...c11 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå