AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Del Skrevet 16. februar 2022 Jobber i omsorgsbolig, men det er lite stell etc. Er på jakt etter noen bukser som er behagelige, men samtidig ser litt fine ut. Går for det meste med collegegensere, strikkegensere eller cardigan/t-skjorte. Bruker mye poptrash buksene til only, har sikkert 6 like, så folk tror sikkert at jeg bare har en bukse🙈 Men tenker noe ala den stilen, som går til alt, men ikke er jeans eller direkte joggebukse. Liker både tighte og løsere bukser. Syntes også det er fint med litt sleng. MÅ være high waist😄 Jeg er 27 år og bruker størrelse m/l. Har litt ekstra på mage, rumpe og lår. Anonymkode: 7ba32...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 Only Poptrash. Ser litt ut som dressbukse, men har mer stoff som joggebukse. Ser ikke ustelt ut når man går i dem. Behagelige å ha på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 Sjekk buksene fra FLOYD, jeg garanterer deg at du finner en du liker. Min favoritt er Angelina og Anita ❤️ https://www.floyd.no/bukseguide-finn-din-bukse Anonymkode: 33964...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Del Skrevet 20. februar 2022 Yogapants fra famme og nike. Ser ut som svarte slengbukser, men er i et slags treningsstoff. De fra famme er ribbed. Behagelig og kan pyntes opp. Anonymkode: eb892...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 Avstand skrev (9 minutter siden): Only Poptrash. Ser litt ut som dressbukse, men har mer stoff som joggebukse. Ser ikke ustelt ut når man går i dem. Behagelige å ha på! Har enda ikke sett noen som kler disse buksene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sjekk buksene fra FLOYD, jeg garanterer deg at du finner en du liker. Min favoritt er Angelina og Anita ❤️ https://www.floyd.no/bukseguide-finn-din-bukse Anonymkode: 33964...b94 Angelica buksene i superstretch er de beste buksene jeg har Anonymkode: 3d685...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 20. februar 2022 #7 Del Skrevet 20. februar 2022 Enkelt&Komplisert skrev (3 minutter siden): Har enda ikke sett noen som kler disse buksene Hvordan skal man se ut for å kle disse buksene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 20. februar 2022 #8 Del Skrevet 20. februar 2022 Avstand skrev (Akkurat nå): Hvordan skal man se ut for å kle disse buksene? Det lurer jeg også på. Er en rar passform og stoff på de buksene som gjør at de ser shabby ut uansett alder og kroppsfasong (ut ifra det jeg har observer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #9 Del Skrevet 20. februar 2022 Enkelt&Komplisert skrev (4 minutter siden): Det lurer jeg også på. Er en rar passform og stoff på de buksene som gjør at de ser shabby ut uansett alder og kroppsfasong (ut ifra det jeg har observer) Enig. Jeg kastet nettopp min (!). Innså at jeg så ut som en subb. Anonymkode: 47f1d...098 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #10 Del Skrevet 20. februar 2022 31 minutter siden, Enkelt&Komplisert said: Har enda ikke sett noen som kler disse buksene 27 minutter siden, Avstand said: Hvordan skal man se ut for å kle disse buksene? Det går ikke an å kle de buksene, er noen av de styggeste buksene som er laget Anonymkode: 31847...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 20. februar 2022 #11 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det går ikke an å kle de buksene, er noen av de styggeste buksene som er laget Anonymkode: 31847...6cf Jupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #12 Del Skrevet 20. februar 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Jeg kastet nettopp min (!). Innså at jeg så ut som en subb. Anonymkode: 47f1d...098 Klokt valg Anonymkode: 31847...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #13 Del Skrevet 20. februar 2022 1 minutt siden, Enkelt&Komplisert said: Jupp! Nei ingen ser bra ut i slike bukser Anonymkode: 31847...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 20. februar 2022 #14 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei ingen ser bra ut i slike bukser Anonymkode: 31847...6cf Men mange tror dessverre de ser bra ut i de buksene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #15 Del Skrevet 20. februar 2022 https://www.tights.no/butikk/bumpro-skydye-flare-pants-black/?attribute_pa_storrelse=l&gclid=EAIaIQobChMInf7e8MOO9gIVgZBoCR0GGw86EAsYAiABEgITkfD_BwE Anonymkode: 83a60...ac9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #16 Del Skrevet 20. februar 2022 5 minutter siden, Enkelt&Komplisert said: Men mange tror dessverre de ser bra ut i de buksene Huff ja dessverre😶 Hadde faktisk vært mye finere om de gikk i joggebukse Anonymkode: 31847...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 20. februar 2022 #17 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg har også dressbukse fra Zara. Strikk i livet også så er fleksibel i str. Jeg er langbeint så den sitter veldig fint på meg. Opplever ofte at bukser går opp til ankledet når jeg sitter eller blir litt korte i livet om jeg skal ha de helt ned. Denne er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå