Isak Skrevet 16. februar 2022 #1 Del Skrevet 16. februar 2022 Jeg har en beyedynamic hodetelefon og skal kjøpe meg IE 300. synes du at IE 300 har hi res lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. februar 2022 #2 Del Skrevet 17. februar 2022 (endret) Mener du Sennheiser? De har ørepropper som heter IE 300, men så vidt jeg vet har ikke beyerdynamic det. De har noen øreklokker som heter TYGR 300 da, er det de du skal ha? Hvis du vil ha god lyd så har ørepropper kommet langt men det slår fortsatt ikke øreklokker. De beste øreproppene jeg har testet er Jabra sine t75. De har god lydisolering og klar lyd. De er også vanntette og prisen er heller ikke dårlig, de er halvparten av prisen til Sennheiser IE 300. Hvis det er øretelefoner du skal ha er det mer å velge mellom. Har selv Beyerdynamic dt 770 pro og lyden er veldig god men noe dyp. Jeg har også Audio Technica sine ATH-M50X og disse har mye skarpere lyd og koster mindre, omtrent en tusenlapp mindre. Jeg husker ikke helt om det stemmer, men jeg tror de har samme frekvensrespons. Hva skal være hovedbruken til de nye øreklokkene dine? Endret 17. februar 2022 av Polyester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isak Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg bruker en beyerdynamic T5 2 generasjon til spilling og musikk. Jeg kjøpte meg IE 300 for å bruke med en walkman nw-A105 for å pendle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå