Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i en periode med mye krangling, som ofte blir enormt store og vanskelige da disse oppstår under sammenheng med alkohol. Virker som han går i offerrolle til tross for han ofte er den som oppfører seg dårlig når han drikker. Han sa han ville gå fra meg, at han har mistet følelser pga. kranglingen men når han ble edru og jeg pakket tingene ville han ordne opp. Likevel virker han distansert fra meg, kald osv etter dette. 

Jeg er nå på randen til å gå selv, da jeg orker ikke prøve om følelsene hans ikke er der. Han tar ikke i meg, ser lite på meg og jeg ser ingen grunn. Likevel sier han at han elsker meg, men at det er vanskelig for han å vise følelser etter en stor krangel der man holder på å gå fra hverandre. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 2278b...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sier at han elsker deg, men han oppfører seg ikke som han gjør det. Hva er lettest å fake? 
Jeg tror han vil vekk, men tør ikke trekke kontakten helt ut. Han har sagt han vil gjøre det slutt og mistet følelser for deg, det hadde ikke jeg ville leve med. Tidsspørsmål før du blir dumpa

Anonymkode: e2446...507

• Liker 2
Skrevet

Kanskje kutte ut alkohol?

Jeg er ikke avholds selv, men du sier det stadig blir store krangler når han / dere drikker. Da har dere et problem.

Skrevet

Hadde nok vært en god ide å drikke mindre. Og basere livet mindre på følelsen man har i øyeblikket

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 21.31):

Har vært i en periode med mye krangling, som ofte blir enormt store og vanskelige da disse oppstår under sammenheng med alkohol. Virker som han går i offerrolle til tross for han ofte er den som oppfører seg dårlig når han drikker. Han sa han ville gå fra meg, at han har mistet følelser pga. kranglingen men når han ble edru og jeg pakket tingene ville han ordne opp. Likevel virker han distansert fra meg, kald osv etter dette. 

Jeg er nå på randen til å gå selv, da jeg orker ikke prøve om følelsene hans ikke er der. Han tar ikke i meg, ser lite på meg og jeg ser ingen grunn. Likevel sier han at han elsker meg, men at det er vanskelig for han å vise følelser etter en stor krangel der man holder på å gå fra hverandre. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 2278b...205

Da gir du han et ultimatum: alkoholen eller meg. Klarer man ikke å oppføre seg når man drikker bør man la være å drikke. 

Anonymkode: 59e76...98e

Skrevet
Isambard skrev (10 timer siden):

Kanskje kutte ut alkohol?

Jeg er ikke avholds selv, men du sier det stadig blir store krangler når han / dere drikker. Da har dere et problem.

Alkoholen fjerner jo sperrene, slik at følelsene kommer ut. De problemene er der selv om han slutter å drikke.

Anonymkode: fd926...d35

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alkoholen fjerner jo sperrene, slik at følelsene kommer ut. De problemene er der selv om han slutter å drikke.

Anonymkode: fd926...d35

Jeg mener at stygge ting man sier og gjør i fylla kan skape problemer også. Det er ikke bare problemer som kommer frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...