Gå til innhold

Hva tenker dere om kvinnelig skorpion

Anbefalte innlegg

hva er det dere først tenker på når det er en kvinnelig skorpion som ikke sier mye men litt først når det er førsteinntrykket.

Endret av Isak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isak skrev (Akkurat nå):

hva er det dere først tenker på når det er en kvinnelig skorpion som ikke sier mye men litt først når det er førsteinntrykket.

Umiddelbart tråkker jeg den ned og håper ingen barn i området ble stukket. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isak said:

snakker om astrologi😅

Men det er jo bullshit. 

Anonymkode: f2f0d...d96

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke spist skorpion, men det smaker vel likt uansett kjønnet på skorpionen?

Anonymkode: da59a...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til astrologi og for meg er det ikke noe som tyder på at det er noe sannhet i dette og at det kan betraktes som en selskapslek og ikke noe man retter livet etter.

Men... kan vi ikke bare la de som tror på dette få ha sin interesse i fred? Nesten hver gang noen poster noe alternativt så kommer det en haug innlegg som forteller dem hvor teit dette er. Kan vi ikke respektere deres interesser og la de som er interessert snakke om dette i fred? Kvinneguiden blir fattigere om vi hele tiden skal fortrenge de som vi er uenige i.

Anonymkode: 976bd...e32

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over her. Denne forakten fra de som ikke kan noe om temaet, enten det er astrologi, tarot eller annet som diskuteres, er skikkelig demotiverende her inne. Men på Reddit.com er vi mange som koser oss med slike temaer, i fred🙂 Søk f.eks. på stjernetegnet ditt på reddit!

Anonymkode: c22fa...2aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...