AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Planen til sommeren er at mannen skal reise i første ferieuken min til familien sin i hjemlandet sitt. Mannen vil at jeg skal heller reise bort/ finne på noe sammen med mine voksne barn mens han er i sitt hjemland. Deretter kommer familien hans med til Norge på ferie, og når de reiser hjem igjen er det bare 4 dager igjen av min ferie så jeg synes det er litt rar måte å gjøre dette på når man bor sammen og er par. Men jeg synes det blir fint å tilbringe tid med mine voksne barn. Hvordan mener du det er riktig for deg å feriere om sommeren? Sammen/ slik som meg og han eller hva foretrekker du? Anonymkode: 9665f...65d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Ja vi planlegger ferie sammen. Selvfølgelig. Anonymkode: 4f98f...f6d 2
Adrenalina1 Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Selvsagt ferierer vi sammen.Noe annet er utenkelig.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Jeg ble litt trist av hans beslutning om ferien. Jeg har alltid tatt som selvfølge at man ferierer sammen. Anonymkode: 9665f...65d
sicario Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Planen til sommeren er at mannen skal reise i første ferieuken min til familien sin i hjemlandet sitt. Mannen vil at jeg skal heller reise bort/ finne på noe sammen med mine voksne barn mens han er i sitt hjemland. Deretter kommer familien hans med til Norge på ferie, og når de reiser hjem igjen er det bare 4 dager igjen av min ferie så jeg synes det er litt rar måte å gjøre dette på når man bor sammen og er par. Men jeg synes det blir fint å tilbringe tid med mine voksne barn. Hvordan mener du det er riktig for deg å feriere om sommeren? Sammen/ slik som meg og han eller hva foretrekker du? Anonymkode: 9665f...65d Vi har flere unger, så vi må dele opp ferien vår litt da unga har så sabla lang sommerferie. Vi pleier å ha 3 uker sammen. Vi pleier også å ha en uke hver for oss i løpet av året. Jeg går en ukes tid i fjellet. Hun reiser utenlands med venner.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 3 minutter siden, sicario said: Vi har flere unger, så vi må dele opp ferien vår litt da unga har så sabla lang sommerferie. Vi pleier å ha 3 uker sammen. Vi pleier også å ha en uke hver for oss i løpet av året. Jeg går en ukes tid i fjellet. Hun reiser utenlands med venner. Dere har ihvertfall 3 uker ferie sammen. Det er jo bra Anonymkode: 9665f...65d
sicario Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere har ihvertfall 3 uker ferie sammen. Det er jo bra Anonymkode: 9665f...65d Absolutt. 3 ukers sammenhengende, sammen hele gjengen pleier å holde 😂. Men veldig ålreit å ha litt tid sammen i ferien 👌🏼 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Skrevet 16. februar 2022 1 minutt siden, sicario said: Absolutt. 3 ukers sammenhengende, sammen hele gjengen pleier å holde 😂. Men veldig ålreit å ha litt tid sammen i ferien 👌🏼 Helt enig. Litt trist når man ikke kan tilbringe litt tid sammen i ferien. Anonymkode: 9665f...65d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #9 Skrevet 16. februar 2022 Vi tilbringer ikke alltid hele ferien sammen, det varier litt ut fra hva vi vil gjøre. Er jo mange som ikke har ferie samtidig heller. Anonymkode: 33755...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #10 Skrevet 16. februar 2022 2 minutter siden, sicario said: Absolutt. 3 ukers sammenhengende, sammen hele gjengen pleier å holde 😂. Men veldig ålreit å ha litt tid sammen i ferien 👌🏼 Mener at 3 uker er topp . Anonymkode: 9665f...65d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #11 Skrevet 16. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Vi tilbringer ikke alltid hele ferien sammen, det varier litt ut fra hva vi vil gjøre. Er jo mange som ikke har ferie samtidig heller. Anonymkode: 33755...8e6 Ja, det er sant. Er folk som ikke får ferie samtidig. Men det er kjekt å kunne forsøke å få på samme tid, og tilbringe litt tid sammen. Det er jo på en måte noe som pleier forholdet. Anonymkode: 9665f...65d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #12 Skrevet 16. februar 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen vil at jeg skal heller reise bort/ finne på noe sammen med mine voksne barn mens han er i sitt hjemland. Han burde ønske å ha deg med. Trist han kjenner det slik Anonymkode: d5f55...6d5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #13 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Planen til sommeren er at mannen skal reise i første ferieuken min til familien sin i hjemlandet sitt. Mannen vil at jeg skal heller reise bort/ finne på noe sammen med mine voksne barn mens han er i sitt hjemland. Deretter kommer familien hans med til Norge på ferie, og når de reiser hjem igjen er det bare 4 dager igjen av min ferie så jeg synes det er litt rar måte å gjøre dette på når man bor sammen og er par. Men jeg synes det blir fint å tilbringe tid med mine voksne barn. Hvordan mener du det er riktig for deg å feriere om sommeren? Sammen/ slik som meg og han eller hva foretrekker du? Anonymkode: 9665f...65d Jeg synes det høres greit ut at han reiser ei uke alene til sitt hjemland. Det er nok ikke Sverige, liksom. Hvis det er et land der du ikke snakker språket, tenker jeg det fint for ham og du får ei uke med dine barn. Deretter høres det mer slitsomt ut for da kommer svigers som du må tilbringe resten av ferien med med unntak av fire dager. Etter fire dager med din kjære, er det å henge i stroppen igjen. 🤷♀️ Anonymkode: 76071...068 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #14 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han burde ønske å ha deg med. Trist han kjenner det slik Anonymkode: d5f55...6d5 Hele ferien med svigers minus fire dager? Tristere, det. Anonymkode: 76071...068 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15 Skrevet 16. februar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hele ferien med svigers minus fire dager? Tristere, det. Anonymkode: 76071...068 Han kunne gitt henne valget, er det som det handler om Anonymkode: d5f55...6d5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #16 Skrevet 16. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Han burde ønske å ha deg med. Trist han kjenner det slik Anonymkode: d5f55...6d5 Ja jeg blir litt tenkende på det. Men jeg ville følt det trist for jeg forstår ikke språket. Men det var litt rar start på en ferie. 1 hour ago, AnonymBruker said: Hele ferien med svigers minus fire dager? Tristere, det. Anonymkode: 76071...068 Enig med deg at det blir verre. Et språk som jeg ikke forstår. Og besøk i hjemmet vårt i 8 til 9 dager. Anonymkode: 9665f...65d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #17 Skrevet 16. februar 2022 57 minutter siden, AnonymBruker said: Han kunne gitt henne valget, er det som det handler om Anonymkode: d5f55...6d5 Jeg flyttet derfor på ferien min i litt ren protest. Tar ferie en uke før hans ferie starter. Ble nok litt skuffet over at han uansett reiser helt i starten av sin ferie Er godt mulig at jeg ble skuffet uten grunn. Men jeg ble litt skuffet over måten han har lagt opp ferien på. Jeg må nok ta en liten prat om dette til han. Jeg føler jo litt skuffelse. Anonymkode: 9665f...65d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #18 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Planen til sommeren er at mannen skal reise i første ferieuken min til familien sin i hjemlandet sitt. Mannen vil at jeg skal heller reise bort/ finne på noe sammen med mine voksne barn mens han er i sitt hjemland. Deretter kommer familien hans med til Norge på ferie, og når de reiser hjem igjen er det bare 4 dager igjen av min ferie så jeg synes det er litt rar måte å gjøre dette på når man bor sammen og er par. Men jeg synes det blir fint å tilbringe tid med mine voksne barn. Hvordan mener du det er riktig for deg å feriere om sommeren? Sammen/ slik som meg og han eller hva foretrekker du? Anonymkode: 9665f...65d Ja selvfølgelig har vi ferie sammen. Alt annet ville vært merkelig og uaktuelt for oss. Anonymkode: 25aca...baf
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #19 Skrevet 16. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg flyttet derfor på ferien min i litt ren protest. Tar ferie en uke før hans ferie starter. Ble nok litt skuffet over at han uansett reiser helt i starten av sin ferie Er godt mulig at jeg ble skuffet uten grunn. Men jeg ble litt skuffet over måten han har lagt opp ferien på. Jeg må nok ta en liten prat om dette til han. Jeg føler jo litt skuffelse. Anonymkode: 9665f...65d Jeg forstår at du ble skuffet. Synes du kan ta det opp med han. Om jeg var han, ville jeg blitt glad for å høre at du ønsket å bli spurt med. Jeg har selv hatt en partner fra et annen land- med fremmed språk. Han inviterte meg med til å feriere der med familien. Jeg synes det var en opplevlse, selv om det gikk mest i kroppspråk. Anonymkode: d5f55...6d5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #20 Skrevet 16. februar 2022 Hvor ofte treffer han familien/besøker hjemlandet? Tenker det er litt forskjell på om dette er et noe ham prioriterer akkurat i år fordi det skjer så sjelden (pandemien har jo også gjort at mange ikke har sett familie utenlands på ekstra lang tid) eller om han alltid bruker ferier på familie og hjemreise. Anonymkode: dde1f...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå