Gå til innhold

Pam & Tommy

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Flere som ser på? Jeg var tenåring på 90-tallet og husker dette paret godt. Koser meg med all musikken, klærne, nostalgien. Samtidig en absurd historie om et forhold veldig fjernt fra min egen virkelighet. Kunne aldri datet en mann som Tommy. Han var virkelig helt sprø på den tiden 😄 

Har bare sett de to første episodene enda, men skjønner at det vil handle om kvinneforakt etterhvert og at pamela vil behandles helt forferdelig etter videoen lekkes.

Endret av murray
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som denne floppa. Masse snakkis før den kom men nå er det stille

Anonymkode: f416c...c63

Skrevet

Jeg ser på :)

Liker også 90s nostalgien, og så er jo historien interessant.

Tommy er helt uspiselig, en forvokst mannebaby. Tror kanskje skuespilleren overspiller litt også, det grenser til parodisk iblant.

Jeg synes også fremstillingen av fenomenet internett blir litt sånn påtatt teit. 

Men kul historie! Hun som spiller Pamela er veldig god. Seth Rogen også, egentlig alle birollene, veldig bra cast (utenom Tommy Lee, men kanskje han faktisk er en parodi på seg selv i virkeligheten også).

Og ja, det går fra å handle om Tommy og hans ego og penis til hvordan det var å være kjent og sexy/seksuell kvinne på den tiden. Det er da det begynne å bli interessant, og man får virkelig sympati med Pamela i serien.

• Liker 1
Skrevet

Tommy er en like stor mannebaby i dag, han har ikke forandret seg..

Anonymkode: 1b50b...694

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker den saken. Dette havnet i retten og dommeren dømte at det ikke var spredning av privat materiale for Pamelas kropp var ikke privat, den tilhørte verden. Sjukt. 

Anonymkode: 1b50b...694

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Ser ikke på, men husker det paret. Det er ikke så lenge siden 90-tallet var, da. :)

Skrevet

Gjør meg bare trist at Pamela Anderson blir utnyttet nok engang av denne serien. 

Anonymkode: e4fc4...0ce

• Liker 3
Skrevet

De utnytter Pamela igjen. Det er trist og jeg blir sinna. Hun ville ikke at denne serien skulle komme ut. 

Filming av kvinners lidelse er tross alt den nest mest lønnsomme industrien i hele verden.. Så er ikke overrasket. 

Anonymkode: 492dc...49a

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...