AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Hei, her om dagen var det for foreldre i barnehagen til barnet vårt. Det var kaker og drikke satt frem. Jeg så et annet foreldrepar hvor de hadde med et yngre søsken som er ti eller elleve måneder. Han fikk kake, og jeg tror han spiste et halvt kakestykke og fikk smake av det eldre søskenet også uten at foreldrene sa noe. Er det bare jeg som synes det er ekstremt unødvendig å gi en BABY kake? De burde jo tatt med annen mat til ham? Så forøvrig ut som han storkoste seg, men hvem gjør vel ikke det når det er masse sukker... 😭 Anonymkode: 0ce37...108 3
Populært innlegg altflyter Skrevet 16. februar 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 16. februar 2022 Ring barnevernet 🙄 herregud verden er blitt gal. Unødvendig ja, men babyer dør ikke av litt kake. Du får det til å høres ut som om noen mishandlet ungen. 88 2 13
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Det går helt fint. De stapper nok ikke sukker ned i halsen på daglig basis. Anonymkode: 0c9d2...cc2 19 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Herregud for et i-landsproblem... Anonymkode: 9dfd4...539 43 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 Nå er du litt vel, hysterisk.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 Neimen, huffda... 🙄 Anonymkode: 1b39e...cb3 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 Ja. Bare deg. Anonymkode: ca6b1...0f8 12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Skrevet 16. februar 2022 Kjære vene, er dette et problem for deg? Siden du har gråte-emoji mener jeg, du mener at dette er så ille at du begynner å gråte? Får være grenser for hvor mye man skal henge seg opp i hva andre folk gjør. Min tredje fikk smake is da hun var 7 mnd, meld meg til barnevernet liksom 🙄 Anonymkode: f382a...356 29 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #9 Skrevet 16. februar 2022 Helt enig i at det er fullstendig unødvendig. Det betyr ikke at jeg tror det er farlig eller hadde laget noen greie ut av det. Men unødvendig er det. Babyen har det like fint uten og det kakestykke blir fryktelig mye sukker i en så liten kropp. Forstår ikke hvorfor folk gir babyer sånt, men enhver får ta ansvar selv. Anonymkode: dcc3f...79f 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #10 Skrevet 16. februar 2022 Ja kjempe problematisk at en 11 mnd gammel baby fikk smake litt. (Ironi) Anonymkode: da81b...f76 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #11 Skrevet 16. februar 2022 Det var enda godt det var foreldrene selv som ga barnet kake, så slipper vi i det minste enda en tråd om de forferdelige barnehageansatte i dette landet. Ta det med ro, TS. For det første så er det ikke noe du har noe med. For det andre så går det nok helt fint med barnet. Anonymkode: 02852...20a 25
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #12 Skrevet 16. februar 2022 Å herreGUD kødder du eller???!!! 🤯😳😱 Shit ass dette er krise! Her må du bare saksøke barnehagen og ringe barnevernet med én gang - dette er helt uhørt og kjempeproblematisk!!!! Anonymkode: dc148...4c2 8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #13 Skrevet 16. februar 2022 Sånn kunne jeg og tenke da vi kun hadde et barn. Han fikk ikke smake kake før ettårsdagen, visste knapt hva kake og boller var før han var nærmere halvannet. Med nr. 2 var det ikke like enkelt 🙈 han skjønte fort at det vi andre spiste var noe annet enn det han fikk. Så han visste veldig godt hva boller var før ettårsdagen. Det betyr ikke at vi trykket i han søtsaker hver dag! Han fikk når vi hadde, og med en fire år eldre bror, var det ikke aktuelt å kutte alt av kaker og gjærbakst fram til lillebror var «gammel bok». Anonymkode: 81ac8...e91 19 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #14 Skrevet 16. februar 2022 Enig i at det er helt unødvendig å gi en baby kake, men det er ikke din unge og det er ikke farlig, så det er best å bare ikke henge seg opp i sånt Er mye rart og dumt du kommer til å se foreldre gjøre. Anonymkode: 096e1...292 3
Fuglemor Skrevet 16. februar 2022 #16 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånn kunne jeg og tenke da vi kun hadde et barn. Han fikk ikke smake kake før ettårsdagen, visste knapt hva kake og boller var før han var nærmere halvannet. Med nr. 2 var det ikke like enkelt 🙈 han skjønte fort at det vi andre spiste var noe annet enn det han fikk. Så han visste veldig godt hva boller var før ettårsdagen. Det betyr ikke at vi trykket i han søtsaker hver dag! Han fikk når vi hadde, og med en fire år eldre bror, var det ikke aktuelt å kutte alt av kaker og gjærbakst fram til lillebror var «gammel bok». Anonymkode: 81ac8...e91 Signerer denne, var i en lignende situasjon i dag faktisk, og det var kake. Jeg lager for det meste sunn og næringsrik mat hjemme, og jeg visste det skulle bli kake i selskapet. Hadde ikke nytta om jeg skulle ta med egen mat til ettåringen. Han skal ha alt alle andre har, og hvis han ikke får det, roper han og kaster seg bakover. Selvsagt, man kan ikke gi alt, men i noen situasjoner så synes jeg det blir dumt å utelate ungen.. Særlig når søstera får 😅 Til ts Kan hende han ellers får sunn mat, men at moren ville gi ham litt kake fordi alle andre fikk? 13
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #17 Skrevet 16. februar 2022 Herregud, gi deg. Småsøsken skjønner fort at kaker etc er noe andre barn liker. Å skulle nekte dem mens alle andre spiser blir fort høylytt Anonymkode: c8161...825 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #18 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei, her om dagen var det for foreldre i barnehagen til barnet vårt. Det var kaker og drikke satt frem. Jeg så et annet foreldrepar hvor de hadde med et yngre søsken som er ti eller elleve måneder. Han fikk kake, og jeg tror han spiste et halvt kakestykke og fikk smake av det eldre søskenet også uten at foreldrene sa noe. Er det bare jeg som synes det er ekstremt unødvendig å gi en BABY kake? De burde jo tatt med annen mat til ham? Så forøvrig ut som han storkoste seg, men hvem gjør vel ikke det når det er masse sukker... 😭 Anonymkode: 0ce37...108 Herregud, tuller du? Anonymkode: 97455...ec6 2
Honey Dew Skrevet 16. februar 2022 #20 Skrevet 16. februar 2022 Du er hysterisk. Ingen dør av litt kake. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå