Gå til innhold

Kunne du pult en som var mye eldre enn deg? F eks 15-20 år eller 30 år eldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann i 30-årene må jeg innrømme at det er mange deilige damer i 50-årene. Og faktisk noen på 60+ også. Det hadde vært litt morsomt. 

Anonymkode: dd637...79f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget spesielt. Svaret er nei

Anonymkode: b2d6b...d15

Skrevet

Nei. Men jeg er kvinne da. 

Anonymkode: 70a26...4c0

• Liker 1
Skrevet

Ja. Kvinne her. 

Anonymkode: 373c3...4c7

• Liker 1
Skrevet

Kan svare for min 20 år yngre elsker.... 

Ja.

Anonymkode: 18285...809

• Liker 1
Skrevet

Sier virkelig menn i 30 årene "pult"? Husker det var noe man sa på ungdomskolen tidlig 2000 tallet. Like kleint da som nå. 

Kanskje jeg er veldig utafor og lite trendy.. 

• Liker 4
Skrevet
Ost skrev (Akkurat nå):

Sier virkelig menn i 30 årene "pult"? Husker det var noe man sa på ungdomskolen tidlig 2000 tallet. Like kleint da som nå. 

knulle? 

Anonymkode: f02a2...d70

• Liker 2
Skrevet

Nei

K42

Anonymkode: 26e71...0ff

Skrevet

Mann 46 her. Knullet en dame som var 20 år eldre enn  meg da jeg var 30. I dag kunne jeg nok ligget med en dame på 66, men ikke noe særlig eldre.

Skrevet
Ost skrev (50 minutter siden):

Jeg vil vel tro ordforrådet er holdt ved like?

Skrevet

Ja, har gjort det siden jeg var 24.  Og langt fra alle damer ser ut som sin egentlige alder.  Så utrolig mange deilige opplevelser.  Ingenting slår ei sulteforet moden dame, som endelig får oppleve ung hard og viril sex igjen.

Og det er helt ok at ikke så mange menn er enig med meg, så vi kan ha godsakene i fred for for mye konkurranse. 

Anonymkode: ffb37...5b7

• Nyttig 3
Skrevet

Så lenge det hadde vært følelser involvert.

Anonymkode: 1bc2c...35a

• Liker 1
Skrevet

Kjenner et par superdeilige damer som er 50+, så ja.
-M29

Anonymkode: 6659e...89b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, har gjort det siden jeg var 24.  Og langt fra alle damer ser ut som sin egentlige alder.  Så utrolig mange deilige opplevelser.  Ingenting slår ei sulteforet moden dame, som endelig får oppleve ung hard og viril sex igjen.

Og det er helt ok at ikke så mange menn er enig med meg, så vi kan ha godsakene i fred for for mye konkurranse. 

Anonymkode: ffb37...5b7

Nå er det ikke slik at en moden dame er ensbetydende med å være sulteforet. 

En flott dame 40+ har mye sex!

Anonymkode: 18285...809

• Liker 6
Skrevet

Ligger nesten daglig med kjæresten min som er 14 år eldre, så ja. Kunne ikke gått så mye lenger opp i alder.

Anonymkode: c33bb...f18

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og har en gang hatt sex med en som var 21 år eldre. Jeg var 32 da. Det gikk, men frister ikke til gjentagelse. Kunne ikke tenke meg å ha sex med en mye yngre mann. Jeg er 37 år i dag.

Anonymkode: d14ed...c8d

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Ost said:

Det er nok bare du som er konservativ ja. 

Ang temaet i tråden så nei. Overhodet ikke aktuellt å ligge med en mye eldre kvinne. Det er i mine øyne som en fetisj å regne.

Anonymkode: 923bd...bf6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som mann i 30-årene må jeg innrømme at det er mange deilige damer i 50-årene. Og faktisk noen på 60+ også. Det hadde vært litt morsomt. 

Anonymkode: dd637...79f

Kvinne her. Når jeg var i tidlig 20-årene pulte jeg en del 50+ menn, sugardaddies. Så ja, kunne lett pult noen 20/30år eldre. 

Anonymkode: 717d9...0c5

Skrevet

I teorien nei,men hadde jeg møtt en helt spesiell mann så kan jo det tenkes at det hadde endret seg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...