Miss Blue Skrevet 16. februar 2022 #1 Del Skrevet 16. februar 2022 Ja synes dere? Her har man en mann som har hatt ca 120 møter med russere, fått penger av dem og holdt alt hemmelig fra sin arbeidsgiver Utenriksdepartementet. Men så sitter han der å bedyrer sin uskyld, jeg sitter igjen med en litt udefinerbar følelse om at han er ikke helt med, for han så var det bare interessante meningsutvekslinger han hadde hatt. Stadig gjentagende så er det "kan ikke utelukke" at han hadde med seg klassifiserte dokumenter, hvis han gav x dokument til russerne, så var det lagt i en avis, og kunne ikke utelukke at avisen ble gitt på x møte. Osv osv Hva er det med denne mannen, kan ikke utelukke så og så, men neida, er uskyldig! Nei, han er sikkert smart/skolesmart, men virker ikke han forstår sine handlinger, at 2+2 = 4! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 16. februar 2022 #2 Del Skrevet 16. februar 2022 Miss Blue skrev (8 minutter siden): Hva er det med denne mannen, kan ikke utelukke så og så, men neida, er uskyldig! Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 16. februar 2022 #3 Del Skrevet 16. februar 2022 Synes også at det er en skam at AP benådet Treholt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 17. februar 2022 #4 Del Skrevet 17. februar 2022 En veldig god dokumentar. Ble heller ikke denne gangen overbevist om hans uskyld, for å si det sånn. Det må være slitsomt å bruke resten av sitt liv på å overbevise seg selv og alle andre om at han var uskyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. februar 2022 #5 Del Skrevet 17. februar 2022 Spesiell sak, husker den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 17. februar 2022 #6 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg klarer ikke se dette som en seriøs sak etter jeg så Arne Treholdt og Nijatroppen ❤️ Men må gi Alex Rosen kred for at han var den første som begynt å overdramatisere dette er med sketcher. Jeg vil ikke at virkeligheten skal kludre til disse historiene! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 17. februar 2022 #7 Del Skrevet 17. februar 2022 Denne saken har fascinert meg siden jeg var barn... Det er så innmari mye som skurrer, som jeg ikke blir klok på, og jeg aner ikke hva jeg skal tro... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 17. februar 2022 For dere som ikke har sett den https://tv.nrk.no/serie/rikets-sikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kapteinsupertruse Skrevet 19. februar 2022 #9 Del Skrevet 19. februar 2022 Mitt inntrykk er at hans uskyldighet kveles med at han fortalte ikke til noen om at han leverte konfidensielle opplysninger til russerne. Og han fortale heller ikke at han hadde jevnlige møter med russere som trakk seg over 15 år. Og da i tillegg hvorfor ble han betalt i kontanter for disse opplysningene? Hvorfor gav han ikke beskjed til arbeidsgiver og politi at han gav disse opplysningene? Og han hadde veldig unnvikende og merkelige forklaringer på hvorfor han gjorde dette. SKYLDIG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå