Gå til innhold

Jeg er så sliten av sykdommer at jeg vil bare lukke øyner og forsvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå hatt sykdommer i huset snart 2 og halv mnd. 

Elsdte som går på brng var syk i to uker, så ble minste på 7 mnd smittet. Han ble så syk, at vi ble lagt inn på sykehuset, med påvist RS og måtte ha oksygen. Dette så så dramatisk ut at jeg ble nesten traumatisert av dette.

Etter noen uker ble han bedre, så blir IGJEN eldste syk med oppkast i to uker.
Så blir da IGJEN minste smittet, og igjen ble han så syk at vi ble innlagt på sykehuset med påvist Norovirus og måtte ha sonde ernæring. Sykdommen varte veldig lenge. 
I det vi kommer hjem fra sykehuset, blir eldste skikkelig forkjølet, blir påvist Korona.

Nå har vi alle korona, det har vært helvette i en uke. Minste er smittet nå, har feber 39 gråter konstant.

Jeg har sovet (2-3) timer hvert natt i to og halv måneder. Jeg har gått ned 8 kg. Jeg er så sliten av alt dette, jeg holder på å bli gal. Hver gang jeg sovner håper jeg på at jeg ikke våkner lenger. Jeg tror jeg begynner å bli gal. Dette tar ikke slutt🥺

Anonymkode: 94e9f...006

• Liker 4
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har dessverre vært hverdagen for veldig veldig mange småbarnsforeldre siden august. Det går i ett!!! Vi har ikke hatt det så dramatisk at vi har måtte på sykehuset. Men det er maks ei uke mellom en eller annen infeksjon de drar med seg hjem. Jeg tror ikke jeg kan si noe for å få deg til å føle deg bedre. Men jeg håper det kan hjelpe litt å vite at du ikke er alene om det. 

Anonymkode: 23443...616

• Liker 6
Skrevet

Er en av dere foreldre sykemeldt?

Mange står dessverre i dette nå, særlig de som har barn i risikosonen.

Men for dere vil dette passere - sannsynligvis blir det mye lengre mellom sykdom når det går mot vår. 

Skjønner godt dere er slitne. 

Anonymkode: 9bb28...d47

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er en av dere foreldre sykemeldt?

Mange står dessverre i dette nå, særlig de som har barn i risikosonen.

Men for dere vil dette passere - sannsynligvis blir det mye lengre mellom sykdom når det går mot vår. 

Skjønner godt dere er slitne. 

Anonymkode: 9bb28...d47

Jeg er i permisjon fortsatt, faren jobber turnus. Er ikke så mye hjelp derfra, så jeg står nesten 100% i alt, og er så utslitt at jeg er konstant kvalm 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er i permisjon fortsatt, faren jobber turnus. Er ikke så mye hjelp derfra, så jeg står nesten 100% i alt, og er så utslitt at jeg er konstant kvalm 

her må far komme på banen. Ta ut noen sykt barn dager feks så du kan få hentet deg litt inn. Du kan også få sykemelding selv fra permisjon på en måte, slik at far må overta din permisjon i den perioden du er sykemeldt. Da er dere begge hjemme. Du som sykemeldt, og han i permisjon.

jeg tror jeg uansett ville tatt meg en prat med legen vedr dette, siden du er så utslitt som du Allerede er. Hør hva legens forslag er. 

• Liker 5
Skrevet

Huff, så grusomt. Det er liksom mer enn nok med sykdom på sykdom, om man ikke skal ha innleggelser og den psykiske påkjenningen det er.

Trøsten må være at nå har dere snart hatt alt som går, og minste får sikkert et veldig godt immunforsvar. Og så synes jeg du skal snakke med far om at han tar fri en uke, slik at du får hvile ut.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det går ikke når du er så sliten som du er nå. Her må han komme på banen. Ta permisjon, sykedager eller noe for å avlaste deg så du får hvilt og sovet ut. ❤️

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg deg. De siste to månedene har gått i ett med sykdommer her også - vannkopper, forkjølelse, omgangssyke og korona.

Helt enig det de andre skriver - her må far på banen.

Anonymkode: 8c16e...f99

Skrevet

Vi har det helt likt her hjemme, det startet i julen med corona og siden så har det bare ballet på seg for alle sammen. Vi er 5 stykker i familien som har hatt corona, omgangssyke, jeg som har født tre barn og aldri har hatt brystbetennelse har hatt det to (!!) ganger siden jul, forkjølelse, de som ikke fikk corona første runde fikk det nå forje uke osv osv osv. Altså jeg holder på å bli gal. Jeg fikk faktisk sammenbrudd i natt da minstemann på et halvt år våknet med feber. Ungen har grini og grini nå konstant siden kl 2 i natt. Det samme har jeg. 

Jeg føler deg. Jeg føler deg så sykt!! ❤️ 

Anonymkode: bf75d...3b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har nå hatt sykdommer i huset snart 2 og halv mnd. 

Elsdte som går på brng var syk i to uker, så ble minste på 7 mnd smittet. Han ble så syk, at vi ble lagt inn på sykehuset, med påvist RS og måtte ha oksygen. Dette så så dramatisk ut at jeg ble nesten traumatisert av dette.

Etter noen uker ble han bedre, så blir IGJEN eldste syk med oppkast i to uker.
Så blir da IGJEN minste smittet, og igjen ble han så syk at vi ble innlagt på sykehuset med påvist Norovirus og måtte ha sonde ernæring. Sykdommen varte veldig lenge. 
I det vi kommer hjem fra sykehuset, blir eldste skikkelig forkjølet, blir påvist Korona.

Nå har vi alle korona, det har vært helvette i en uke. Minste er smittet nå, har feber 39 gråter konstant.

Jeg har sovet (2-3) timer hvert natt i to og halv måneder. Jeg har gått ned 8 kg. Jeg er så sliten av alt dette, jeg holder på å bli gal. Hver gang jeg sovner håper jeg på at jeg ikke våkner lenger. Jeg tror jeg begynner å bli gal. Dette tar ikke slutt🥺

❤️ Hold ut, kjære deg. Det blir bedre❤️

Anonymkode: 280e0...433

Skrevet

hjelpes - jeg aner ikke hvor dere henter kreftene hen!

Jeg er single og barnløs, sitter og kjeder meg på hjemmekontor, og er trøtt som ei strømpe halv ni på kvelden... for jeg sov jo bare sju og en halv time i natt ..

Anonymkode: 9d00e...421

• Liker 1
Skrevet

Det går i ett her også etter at eldste begynte i bhg i August.. 

Det har vært ørten forskjellige forkjølelser med feber, vannkopper, hand-fot-munn, brennkopper, oppkast, mer feber, og nå corona.

Hele permisjonen min går til å være hjemme med sykt barn. Baby vokser som bare det og jeg føler at jeg går glipp av hele babyperioden, da alt går i sykdom på eldste.

Anonymkode: 14b26...c67

Skrevet

Ta eldste ut av bhg en periode da.

Anonymkode: 787be...b1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...