Gå til innhold

Alternativ til LV Neverfull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter en stor tote bag nå som jeg er frem og tilbake mellom kontor og hjemmekontor. Liker formen osv til Neverfull, men ikke helt begeistret for merket. Er veldig fornøyd med Mulberry Bayswater men den blir litt stappa nå. Michael Kors har jeg ikke lyst å bruke penger på. Ser etter en enkelt og flott tote bag (stor str). 
Noen forslag? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

by Malene Birger. Coach. 

Skrevet

Malene birger Holie

Anonymkode: 6c6d5...ad0

Skrevet

Balmain har kjempe fine tote ned strap også 😍 se på net a porter 

Anonymkode: 84412...dc0

Skrevet

Hadde gått for en Neverfull hvis jeg var deg

Anonymkode: 9e408...97a

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Malene birger Holie

Kikket litt på Marlene Birger Abi tote.. Ser fin ut. Lurer på hvordan de er inni. Og om det bare er plastisk-feeling? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Balmain har kjempe fine tote ned strap også 😍 se på net a porter 

Anonymkode: 84412...dc0

Skal sjekke ut, takk😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor ville du det? Har du en? Så litt på Mulberry Bayswater tote men jeg har den klassiske Bayswater så blir litt likt/unødvendig

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ser og at det er stor forskjell i pris. Tror jeg i så fall ville foretrukket den men lyse stropper. Men synes merket er litt «ødelagt» av bloggere osv… Men akkurat Neverfull er ganske fin.. 

• Liker 1
Skrevet
Tash skrev (6 minutter siden):

Kikket litt på Marlene Birger Abi tote.. Ser fin ut. Lurer på hvordan de er inni. Og om det bare er plastisk-feeling? 

Jeg har Malene Birger-vesken. Ubehagelig å bruke, for kort stropp. Men utrolig fin.

Ønsker selv en Goyard. Men sinnsykt dyrt..

Anonymkode: 6856a...dd4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har Malene Birger-vesken. Ubehagelig å bruke, for kort stropp. Men utrolig fin.

Ønsker selv en Goyard. Men sinnsykt dyrt..

Anonymkode: 6856a...dd4

For kort stropp er kjipt. Jeg bør sjekke om det er stor forskjell på lengde på stroppene Marlene Birger vs Neverfull osv. 

Ser Goyard er dyr. Ca samme pris som Neverfull..? 

Skrevet
Tash skrev (31 minutter siden):

For kort stropp er kjipt. Jeg bør sjekke om det er stor forskjell på lengde på stroppene Marlene Birger vs Neverfull osv. 

Ser Goyard er dyr. Ca samme pris som Neverfull..? 

Jeg synes Avi tote har for kort stropp, men Holie har lengre stropper, og det var derfor jeg foreslo den😊 Nedi er det vel egentlig bare ett stort rom. Synes ikke den er «plast-aktig» :)

• Liker 1
Skrevet

Abi tote, mente jeg å skrive, ikke avi 👆🏼

• Liker 1
Skrevet

Omtrent alle merker har en slik tote/shopper bag. Det er bare å velge. Jeg hadde gått for den fra Saint Lauren feks. Samtidig får du kjøpt no-brand totes i skinn som  har samme look. Personlig er jeg veldig fornøyd med mine fra Longchamp. Vanntett, lav vekt, lett å vaske hvis det blir søl, mange farger, klassisk osv. 

Anonymkode: a95dc...ca4

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Tash said:

Hvorfor ville du det? Har du en? Så litt på Mulberry Bayswater tote men jeg har den klassiske Bayswater så blir litt likt/unødvendig

Ja har en og er superfornøyd! Har mange vesker å velge mellom, men ender som regel opp med å bruke Neverfull den er min everyday veske😊

Skrevet
1 hour ago, Tash said:

Ser og at det er stor forskjell i pris. Tror jeg i så fall ville foretrukket den men lyse stropper. Men synes merket er litt «ødelagt» av bloggere osv… Men akkurat Neverfull er ganske fin.. 

Jeg har denne

9eb1004a0892ed4d79858e9e33ef31f1.jpg?width=1000&height=1000&title=monogram-neverfull-pm-canvas

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har denne

9eb1004a0892ed4d79858e9e33ef31f1.jpg?width=1000&height=1000&title=monogram-neverfull-pm-canvas

Det er denne jeg i så fall kunne tenkte meg. Har du den i mm eller gm? Kjøpte du den i butikken i Oslo? 

Skrevet
3 minutter siden, Tash said:

Det er denne jeg i så fall kunne tenkte meg. Har du den i mm eller gm? Kjøpte du den i butikken i Oslo? 

Har mm. Fikk den av mannen, han hadde kjøpt den på LV i London

Skrevet

Jeg har hatt Neverfull GM i Damier Ebene og var på mange måter glad i veska, men endte med å selge den pga de smale håndtakene. De ser lekre ut (og tåler mye vekt), men det er ikke behagelig å bære den på skulderen om innholdet veier litt. 

Anonymkode: b0b1b...a9e

Skrevet

Har en datter som bruker Neverfull på skolen, går på VGS. Er litt vel ung voksen veske. Ville aldri brukt det selv

Anonymkode: c481f...963

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...