Gå til innhold

Hvorfor forskjellsbehandles brukerne på KG??

Trinepia

Anbefalte innlegg

Det er tydelig at noen får lettere medhold i klager på KG. Noen får svar raskere når man kontakter moderatorer. Noen kan skrive omtrent hva som helst uten at noen rapporterer inn innholdet, og om noen rapporterer, så lar moderatorene dette stå. Noen blir utsatt for herverk fra andre KG-medlemmer, da disse får innleggene slettet omtrent med en gang om det er noen som er uenige eller ikke liker hva vedkommende har skrevet! Dette er blitt observert over lang tid nå, og dette er fakta, ikke prøv å motsi dette!

Hvorfor modereres ikke innholdet på KG rettferdig?? Er noen brukere mer verdt enn andre? På tide å få oppklart slikt nå, for det er jævlig irriterende å få et innlegg du har lagt litt arbeid i slettet med en gang pga noen har annerledes smak, samt blir prioritert av moderatorene!

Forumet er skapt for at alle skal kunne delta på like vilkår, eller er dette feil??

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Den tråden din om Niklas Baarli på Sosial prat, var jo for å latterliggjøre ham, slikt er regelbrudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hero1 skrev (1 minutt siden):

Er nå på konto nr.5. KG mod liker ikke sarkastiske kommentarer.

Kjedelig at det må være slik…😕 . Og at det ikke finnes takhøyde for humor…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler stort sett om hva som er mest 'politisk korrekt'. 

Holder du deg ikke til den 'aksepterte' meningen som blir fremmet av media o. l så banner KG moderatorene deg nærmest.

Det gjelder heldigvis ikke alle moderatorene. Noen holder seg til eget regelverk og ser på det som viktig å ikke forskjellsbehandle på bakrunn av ulike meninger. 

Endret av Elidaa
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elidaa skrev (Akkurat nå):

Alt handler stort set om hva som er mest 'politisk korrekt'. 

Holder du deg ikke til den 'aksepterte' meningen som blir fremmet av media o. l så banner KG moderatorene deg nærmest.

Det gjelder heldigvis ikke alle moderatorene. Noen holder seg til eget regelverk og ser på det som viktig å ikke forskjellsbehandle på bakrunn av ulike meninger. 

Takk. Bra det er flere som ser dette…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter fortsatt på svar fra moderatorene! Tidligere i kveld var dere raske, 5 min tok det maks fra jeg postet et innlegg til det ble slettet! Dette pga en av deres favorittmedlemmer klagde på humoren i innlegget. Det må heller ikke glemmes at vedkommende som klagde har postet noe veldig skadende for omdømmet til en merkevare. Men dette har dere latt stå, selv om jeg har rapportert dette!

Nå har jeg stilt spørsmål som jeg forventer svar på, og det drøyer og det drøyer…

Dere hadde stilt dere i et litt bedre lys om dere hadde behandlet alle medlemmene likt her på KG!…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

I eksemplet som kommer frem i denne tråden så var dette et regelbrudd og tråder om kjendiser hører uansett til under Rampelyset. 

Ellers er det nok tilfeldig hvor lang tid det tar før en tråd blir moderert. Noen ganger går det kort tid og andre ganger kan det ta lengre tid. Når noe blir rapportert inn så går moderator gjennom rapporter, men det er ikke nødvendigvis sånn at alt som blir rapportert inn er et regelbrudd. 

Når det gjelder det andre du skriver om blir det vanskelig å vurdere dette uten konkrete eksempler. Det at enkelte brukere oftere blir ryddet kan bety at de bryter reglene oftere enn det andre brukere gjør eller det kan oppleves som at de blir ryddet oftere. 

Elaine Marley, mod. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (18 timer siden):

Den tråden din om Niklas Baarli på Sosial prat, var jo for å latterliggjøre ham, slikt er regelbrudd. 

Hva handlet den om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Cid skrev (1 time siden):

Hva handlet den om?

Det var noe om matvaner og hva han hadde i kjøleskapet. Mer sier jeg ikke, siden tråden ble slettet som regelbrudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare en omskriving av noe slikt som «hvordan ser du at en elefant har vært i kjøleskapet», bare at nå var det «hvordan du ser at ******* eier dette kjøleskapet». Egentlig bare en fleip for å vinkle hele settingen på Farmen til noe komisk istedet. Det var mer et forsøk på å latterliggjøre utsagnet han ble kjent for, istedet for å latterliggjøre *******. Utsagnet blir bare tøys/tull og absurd moro hvis ****** åpner kjøleskapdøra og roper ca samme utsagnet mot syltetøyet…. «***** pålegg!»… 

Men skal la være å gjengi dette ordrett. Skjønner at det var flere som fikk behov for å føle seg krenket av dette….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (8 timer siden):

Det var noe om matvaner og hva han hadde i kjøleskapet. Mer sier jeg ikke, siden tråden ble slettet som regelbrudd. 

Blir litt som den Frank Løke tråden men den ble aldri fjernet 🧐

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (På 16.2.2022 den 18.36):

Jeg kjenner ikke til den tråden. Men moderator er ekstremt strenge på  tråder om kjendiser, selv om de bare er ment for spøk. 

Tja. Det ligger jo uendelig mye drit inn på rampelysforumet, mye som aldri ville blitt godtatt om det ikke var for at de var offentlige personer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. 

Tråden stenges da svar er på spørsmål er gitt. 

Elaine Marley, mod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...