AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Tar imot tips, eller fortell gjerne om din erfaring så jeg kan føle meg litt mindre alene. Har hatt jobb i et stort selskap i snart ett år nå, av og til nye systemer og oppgaver å lære seg. Det må man regne med. Men det er min leder som lærer meg opp, og jeg får helt blackout og ser sikkert helt noldus ut. klarer ikke si noe, svartner helt når jeg skal gjøre ting når han ser på, .trykker feil sted på pc'n osv, og blir stille, klarer ikke tenke og svare bra på spørsmål jeg får underveis. Kjenner meg svett i hendene og bare redd for å gjøre feil, at bildet av meg som flink og effektiv og smart skal rakne fullstendig. skrekken er jo å bli sagt opp.. er så livredd for å bli arbeidsledig. Hadde en som ikke skulle vurdere meg lært meg opp, hadde jeg turt å stille flere spørsmål og innrømme at jeg ikke skjønner alt med en gang. Det skal nå sies at min leder er grei, men ingen pedagog...går veldig fort frem og snakker som om alt er en selvfølge at jeg skjønner med en gang. orker ikke mer : ( blir lei meg hver gang resten av dagen når jeg har gjennomganger eller opplæring. føler meg helt ubrukelig, dust og teit. Har ikke hatt medarbeidersamtale enda, det kommer i April. Håper jeg da får mulighet til å ihvertfall fortelle at jeg vet jeg har forbedringspotensiale her, og at jeg lærer best når jeg gjør ting på egenhånd i etterkant, selvom jeg blir litt nervøs i sånne møter.. hvis det går ann å si.. vil jo ikke gi meg inntrykk av at de har ansatt en total svekling heller. K28 Anonymkode: 5807f...39a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tar imot tips, eller fortell gjerne om din erfaring så jeg kan føle meg litt mindre alene. Har hatt jobb i et stort selskap i snart ett år nå, av og til nye systemer og oppgaver å lære seg. Det må man regne med. Men det er min leder som lærer meg opp, og jeg får helt blackout og ser sikkert helt noldus ut. klarer ikke si noe, svartner helt når jeg skal gjøre ting når han ser på, .trykker feil sted på pc'n osv, og blir stille, klarer ikke tenke og svare bra på spørsmål jeg får underveis. Kjenner meg svett i hendene og bare redd for å gjøre feil, at bildet av meg som flink og effektiv og smart skal rakne fullstendig. skrekken er jo å bli sagt opp.. er så livredd for å bli arbeidsledig. Hadde en som ikke skulle vurdere meg lært meg opp, hadde jeg turt å stille flere spørsmål og innrømme at jeg ikke skjønner alt med en gang. Det skal nå sies at min leder er grei, men ingen pedagog...går veldig fort frem og snakker som om alt er en selvfølge at jeg skjønner med en gang. orker ikke mer : ( blir lei meg hver gang resten av dagen når jeg har gjennomganger eller opplæring. føler meg helt ubrukelig, dust og teit. Har ikke hatt medarbeidersamtale enda, det kommer i April. Håper jeg da får mulighet til å ihvertfall fortelle at jeg vet jeg har forbedringspotensiale her, og at jeg lærer best når jeg gjør ting på egenhånd i etterkant, selvom jeg blir litt nervøs i sånne møter.. hvis det går ann å si.. vil jo ikke gi meg inntrykk av at de har ansatt en total svekling heller. K28 Anonymkode: 5807f...39a Hvis du fortsatt synes det er veldig tungt etter ett år, er du kanskje på feil plass? Eventuelt må du be om grundigere opplæring så du føler deg trygg på arbeidsoppgavene dine. Det er grusomt å få manglende opplæring. Anonymkode: 71ece...067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå