Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sterke menssmerter ved ett-tiden, som enda ikke har gitt seg.. Det går litt opp og ned. Noen ganger er det så vondt at jeg ikke klarer å fokusere på noe annet, også er det perioder der det fortsatt gjør vondt, men jeg kan ha en samtale. Da det gjør vondest er magen veldig hard, og når det gjør mindre vondt så er den mykere. Det er ingen spesielle tidsintervaller på når smerten går opp og ned. Har ikke vært uten smerter siden det begynte klokka ett.

Er det kynnere? Modningsrier? Hva skjer?🙈

Anonymkode: e0f9c...c9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at smerten sitter hele veien rundt fra korsrygg til nederst på magen.

Skrevet

Har det samme, er i uke 40 - men det startet i uke 39. Tror det er modningsrier?

Anonymkode: 8ceaa...08b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har det samme, er i uke 40 - men det startet i uke 39. Tror det er modningsrier?

Har du hatt det konstant siden det begynte, eller får du pauser?🙈

Det er veldig positivt om det er modningsrier hvertfall, det kan gjøre fødselen mer effektiv🤞🏻 Men hællan så vondt det gjør!

Skrevet

Det er jo ikke menssmerter når du er høygravid.

Anonymkode: d0a7b...9d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo ikke menssmerter når du er høygravid.

Det er ikke menssmerter, men kjennes helt likt ut, derfor brukes det til å beskrive smerten☺️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke menssmerter, men kjennes helt likt ut, derfor brukes det til å beskrive smerten☺️

Eventuelt kramper i livmoren.

But you do you.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du hatt det konstant siden det begynte, eller får du pauser?🙈

Det er veldig positivt om det er modningsrier hvertfall, det kan gjøre fødselen mer effektiv🤞🏻 Men hællan så vondt det gjør!

Jeg hadde det og mer som liknet på (svake) rier av og på i mange dager, så litt pause. Nå har menssmertene kommet tilbake. Satser stort på fødsel nå, skikkelig lei av dette!

Skrevet

Høres ut som modningsrier, ja.

Anonymkode: 20913...061

Skrevet

Nå har jeg sjeldent hatt menssmerter.. men kan gjenkjenne litt fra da jeg var ung, før p-pillen. I uke 38 fikk jeg "menssmerter", de ble aldri ekstremt vonde, kunne snakke og puste, men måtte krøke meg sammen av og til. Mulig jeg ikke vet forskjell mellom de smertene og rier men.. etter 3 timer slik dro jeg til sykehuset,  og da hadde jeg 9 cm åpning. . 🙈

Anonymkode: bc17d...5f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå har jeg sjeldent hatt menssmerter.. men kan gjenkjenne litt fra da jeg var ung, før p-pillen. I uke 38 fikk jeg "menssmerter", de ble aldri ekstremt vonde, kunne snakke og puste, men måtte krøke meg sammen av og til. Mulig jeg ikke vet forskjell mellom de smertene og rier men.. etter 3 timer slik dro jeg til sykehuset,  og da hadde jeg 9 cm åpning. . 🙈

Anonymkode: bc17d...5f3

Ojda, det må ha vært overraskende😂

Jeg har hatt noen pauser nå, det er godt. Men smertene kommer sterkt tilbake og sitter i en god halvtime. Har også kommet et par store deler av slimproppen, så det skjer noe😁😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...