Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gripe dette an? 

En ny og ung jente på kontoret går nå å leker politi på det som har hjemmekontor. Hun sier feks "vet ikke hvor xx er" når en av sjefene jobber hjemmeifra. Later som det er utrolig tungvint for henne om noen ikke er der, ol. Sender meg beskjeder og stresser på ting som ikke haster, når hun fint bare kan spørre sjefen om det selv, når jeg har hjemmekontor fordi jeg har mye å gjøre. For da er det så "kjipt" for henne at jeg ikke er "tilgjengelig"

Hun lager også oppstyr og drama om noen skal slutte, feks, mens vi andre vet jo at det er normalt og ønsker dem lykke til osv. Hun har tilogmed klaget til sjefen på at noen er så "vanskelige" å samarbeide med, mens hun selv knapt sier hei eller kommuniserer med andre om noe er en utfordring. Da er hun liksom bare stille og sur. Synes det er utrolig irriterende, og selv om jeg liker å veilede nye, så er hun slitsom. spesielt når hun klager til sjefen. 

Anonymkode: d5095...a73

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en sånn person. De er en unødvendig hodepine. 

Anonymkode: af8bd...608

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjenner en sånn person. De er en unødvendig hodepine. 

Hun har da klaget på meg, mens jeg har gjort mitt aller beste på å få henne til å føle seg velkommen, aktivisert, gitt henne tilbakemeldinger. Men hun svarer helst ikke om jeg sender henne melding / mail og er da sur om hun ikke ser meg i person, selv om hun faktisk ikke snakker til meg der og da heller. 

Anonymkode: d5095...a73

Skrevet

Er hun pen? Om hun er deilig ville jeg bare latt det gå.

Anonymkode: 700d7...673

Skrevet

Er ikke lett å være ny kollega i disse dager. Prøv å se det fra hennes ståsted? 

Anonymkode: a57ae...aa1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Eh er man ny bør man prøve å være positiv og få et godt forhold til folk, ikke syte og klage.

Anonymkode: 6324e...5a1

• Liker 5
Skrevet

Si fra til sjefen og verneombud og TV på arbeidsplassen. Så får de ta henne på et møte.

Anonymkode: 28b6a...e65

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er man ny så går man ikke rundt å er sur og tverr mot kollegaer. Ts har jo forsøkt å få henne til å føle seg velkommen uten at det har hjulpet tydeligvis.

• Liker 1
Skrevet

Er bare å sette drittungen på plass en gang for alle. 

Anonymkode: aa859...6c9

Skrevet

Få flere til å klage til sjefen. Som nyansatt er hun fremdeles på prøvetid, så hvis dere vil bli kvitt henne er nå den beste sjansen. 

Anonymkode: 3ede9...4fa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...