AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Hei Jeg vurderer en liten overaskelse til en venn med familie i karantene. Aldri bestilt herfra så usikker hvordan det foregår. Kan noen hjelpe meg hvordan gå frem? Og hva jeg eventuelt kan bestille? Bør jeg gå for sånn «pakke» enn å velge hver for seg? Anonymkode: b8e13...a75 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Det spiller ingen rolle om du velger pakke eller ting hver for seg, det blir levert samtidig. Men pakka blir levert i en egen boks. Jeg fikk i går, og da hadde avsender bestilt sjokolade i tillegg, så det kom ved siden av. HUSK å legge inn riktig adresse, ellers blir det helvete. Jeg glemte et tall en gang, og pakka havna i en annen blokk langt oppi gata. De sjekker ikke at navn og adresse matcher, men går for adressen. Det leveres med morgenavisene, så budet som har nøkkel til blokker kommer inn. Dermed blir det lagt på dørmatta. Samme i hus. I går regna det, så da var det plast rundt. Legg inn mottakers nummer, så får vedkommende sms når det er levert - og du får sms også når du legger inn ditt nummer. Det er veldig lett å bestille, bare velge. Teksten du skriver står både på selve esken og på sms. Anonymkode: 758d4...487
Spell Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Jeg tror slike pakker er mest safe, da jeg har lest at det er flere som ikke har mottatt alt de har bestilt om det er mye forskjellig. Tror det har litt å si hvor du bor. Vi fikk en pakke med passe forskjellig levert i en eske, mens mange får pakken levert med helthjem på natten i flere forpakninger. Jeg har aldri bestilt selv, så vet ikke med tanke på pris, men som regel vil slike pakker være billigst.
punkyB Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Har bestilt til meg selv og fått levert fra jobb flere ganger, Du lager din egen bruker så oppgir du bare et sted i bestillingsprosessen hvilken adresse det skal leveres til. Jeg får melding selv når det er levert - det er vel ok at du også får meldingen så kan du sende egen melding til vedkommende. Har fått pakker fra jobb - de er ok men er jo ikke alltid man liker alt der. Men skal jeg sende til andre og ikke vet spesifikt hva de liker så tar jeg en pakke. Da er det vel mest avh. av pris og type innhold - ren frokost litt bakst osv. som du må finne ut av hva du vil ha.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 punkyB skrev (15 minutter siden): Har bestilt til meg selv og fått levert fra jobb flere ganger, Du lager din egen bruker så oppgir du bare et sted i bestillingsprosessen hvilken adresse det skal leveres til. Jeg får melding selv når det er levert - det er vel ok at du også får meldingen så kan du sende egen melding til vedkommende. Har fått pakker fra jobb - de er ok men er jo ikke alltid man liker alt der. Men skal jeg sende til andre og ikke vet spesifikt hva de liker så tar jeg en pakke. Da er det vel mest avh. av pris og type innhold - ren frokost litt bakst osv. som du må finne ut av hva du vil ha. Takk for svar! 🦋 Umulig å lage seg bruker der, skjønner ingenting. Anonymkode: b8e13...a75
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! 🦋 Umulig å lage seg bruker der, skjønner ingenting. Anonymkode: b8e13...a75 Når du klikker på "Logg inn" øverst til høyre kan du enten bli automatisk logga inn hvis du har Schibstedt-konto, eller logge inn ved å lage bruker. Men du må ikke lage bruker. Du kan bare handle som i en vanlig nettbutikk og legge det i kassa, og oppgi personinfo når du betaler. Anonymkode: 758d4...487 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du klikker på "Logg inn" øverst til høyre kan du enten bli automatisk logga inn hvis du har Schibstedt-konto, eller logge inn ved å lage bruker. Men du må ikke lage bruker. Du kan bare handle som i en vanlig nettbutikk og legge det i kassa, og oppgi personinfo når du betaler. Anonymkode: 758d4...487 Jeg bestilte uten å logge inn, ble litt styr. Takker for hjelpen☺️☺️ Anonymkode: b8e13...a75
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Skrevet 16. februar 2022 Synes det er vanskelig å overraske noen med morgenlevering - har hatt lyst flere ganger, men det stopper seg når de trenger dette nummeret som er klistret i dørkarmen - kan jo knapt nok mitt eget 🙈 gjettet en gang på en venninnes, hadde vært der bare en gang, så stålkontroll på etasje og antall dører til høyre/venstre hadde jeg ikke, men traff faktisk blink Anonymkode: 931f1...172
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #9 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Synes det er vanskelig å overraske noen med morgenlevering - har hatt lyst flere ganger, men det stopper seg når de trenger dette nummeret som er klistret i dørkarmen - kan jo knapt nok mitt eget 🙈 gjettet en gang på en venninnes, hadde vært der bare en gang, så stålkontroll på etasje og antall dører til høyre/venstre hadde jeg ikke, men traff faktisk blink Anonymkode: 931f1...172 Er jo bare å finne adressen deres på gulesider. Eller er det noe annet du mener? Anonymkode: b0ef1...1b7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #10 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er jo bare å finne adressen deres på gulesider. Eller er det noe annet du mener? Anonymkode: b0ef1...1b7 Finner ikke bruksenhetsnummeret (bolignummeret) på gule sider nei Anonymkode: 931f1...172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå