Alisa90 Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Hei, samboer fikk påvist coronasmitte i dag, og jeg er gravid i uke 5. jeg er foreløpig negativ, men regner med at jeg får det også… Lurer på om det er like greit å bare få det nå, enn å få det senere i graviditeten? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Om du er vaksinert ville jeg personlig ikke stresset veldig med å unngå det i hvert fall. Anonymkode: 1bdd1...921
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Er selv uke 5, hadde det uke 3/4. Da slappheten ikke slapp taket etter covid var hel egentlig slik jeg fant det ut😅 Men om du er vaksinert og ikke i noe risikogruppe ellers er det ikke noe annet enn å prøve å unngå. Det er jo liten sjanse for å bli svært syk om du er vaksinert. Mest sannsynlig vil du få det uansett. Anonymkode: 1f750...b7b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Venninna mi mistet under omikron (uke 11-12). Men han var uvaksinert og SA skjer jo hele tiden uansett så sikkert ingen sammenheng. Som vaksinerte ville jeg ikke bekymret meg! Anonymkode: 4abf7...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå