Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i strååålende humør i dag. :-D Har akkurat dusja, barbert leggene og skjemt meg helt bort mens regnet øser ned ute. Fryser heller ikke for en gangs skyld og. :ler:

All is well in the world hos meg nå. Noen andre som har det bra i dag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det ikke mye godt humør nei. hehe

Synes snø er koselig jeg.

Skrevet

Humøret er på topp!! :)

Eg har lest 9 side i pedagogikk. Det er ikkje mykje nei... Men eg har ikkje lest noko hittill i år, så no føler eg endelig at eg er i gang!!

Dessuten laga søstra mi god middag til meg og ei anna ista. *namme nam*

Og no begynner snart Friends!!

:hoppe:

Skrevet
Humøret er på topp!!  :)

Eg har lest 9 side i pedagogikk. Det er ikkje mykje nei... Men eg har ikkje lest noko hittill i år, så no føler eg endelig at eg er i gang!!

Dessuten laga søstra mi god middag til meg og ei anna ista. *namme nam*

Og no begynner snart Friends!!

:hoppe:

:tommelsmil:

Høres ut som en fin dag! Du er flink. :)

Skrevet

Har det kjempefint. Har fått meg en ny god venn, det er høst og jeg har fri fra jobb idag! :hoppe:

Gjest StoreSky
Skrevet

HUJJA!!! Er også i super-duper godt humør!!! Er faktisk supergirl idag -så hvis dere lurer på noe så spør meg!!

Jeg er ung, frisk, litt forelsket, har mange gode venner, snill familie, økonomien er ikke aller verst, om seks uker får jeg møte P igjen...Har vært på kafè med min beste venninne, har fått mail fra han. det snøør det snøøøø tiddelibom!!

I FEEEL GOOOD, DADADADAAAAA!

WHAT A WONDERFUL WOOORLD!!

DON'T WORRY, BE HAPPY!!

Skrevet
snill familie

Det må være meg...? :engel:

Skrevet
Hvem ellers da..???

Nei, jeg kunne ikke skjønne ellers hvem det skulle være. :sjarmor: Jo, lille *R* da. :Nikke:

Skrevet

Jeg føler meg bra i dag! Sto opp altfor tidlig (har egentlig fri) og istedenfor å legge meg igjen/sitte foran datan og se film og spise nam, la jeg meg ned på sofan, ja jeg la meg MEN jeg tok 100 situps :D Også er det fint vær så jeg skal ut på sykkeltur goodbye slappfisk day!

Ut på tur aldri sur! Jeg skal bli ekkel treningsdame må spise nå mens forbrenninga er høy :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...