Gjest Hel Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg er i strååålende humør i dag. :-D Har akkurat dusja, barbert leggene og skjemt meg helt bort mens regnet øser ned ute. Fryser heller ikke for en gangs skyld og. All is well in the world hos meg nå. Noen andre som har det bra i dag?
Gjest Gitte Skrevet 25. oktober 2005 #2 Skrevet 25. oktober 2005 Du er heldig du, som slipper snøen :/
Gjest Hel Skrevet 25. oktober 2005 #3 Skrevet 25. oktober 2005 Her var det ikke mye godt humør nei. hehe Synes snø er koselig jeg.
Samantha Skrevet 25. oktober 2005 #4 Skrevet 25. oktober 2005 Humøret er på topp!! Eg har lest 9 side i pedagogikk. Det er ikkje mykje nei... Men eg har ikkje lest noko hittill i år, så no føler eg endelig at eg er i gang!! Dessuten laga søstra mi god middag til meg og ei anna ista. *namme nam* Og no begynner snart Friends!!
Gjest Hel Skrevet 25. oktober 2005 #5 Skrevet 25. oktober 2005 Humøret er på topp!! Eg har lest 9 side i pedagogikk. Det er ikkje mykje nei... Men eg har ikkje lest noko hittill i år, så no føler eg endelig at eg er i gang!! Dessuten laga søstra mi god middag til meg og ei anna ista. *namme nam* Og no begynner snart Friends!! ← Høres ut som en fin dag! Du er flink.
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #6 Skrevet 25. oktober 2005 Har det kjempefint. Har fått meg en ny god venn, det er høst og jeg har fri fra jobb idag!
Gjest StoreSky Skrevet 25. oktober 2005 #7 Skrevet 25. oktober 2005 HUJJA!!! Er også i super-duper godt humør!!! Er faktisk supergirl idag -så hvis dere lurer på noe så spør meg!! Jeg er ung, frisk, litt forelsket, har mange gode venner, snill familie, økonomien er ikke aller verst, om seks uker får jeg møte P igjen...Har vært på kafè med min beste venninne, har fått mail fra han. det snøør det snøøøø tiddelibom!! I FEEEL GOOOD, DADADADAAAAA! WHAT A WONDERFUL WOOORLD!! DON'T WORRY, BE HAPPY!!
Gjest StoreSky Skrevet 25. oktober 2005 #9 Skrevet 25. oktober 2005 Det må være meg...? ← Hvem ellers da..???
lillesky Skrevet 25. oktober 2005 #10 Skrevet 25. oktober 2005 Hvem ellers da..??? ← Nei, jeg kunne ikke skjønne ellers hvem det skulle være. Jo, lille *R* da.
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #11 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg føler meg bra i dag! Sto opp altfor tidlig (har egentlig fri) og istedenfor å legge meg igjen/sitte foran datan og se film og spise nam, la jeg meg ned på sofan, ja jeg la meg MEN jeg tok 100 situps :D Også er det fint vær så jeg skal ut på sykkeltur goodbye slappfisk day! Ut på tur aldri sur! Jeg skal bli ekkel treningsdame må spise nå mens forbrenninga er høy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå