AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Del Skrevet 16. februar 2022 Hei igjen. jeg hadde SA i desember veldig tidlig i graviditeten. Noe som gikk greit selv om jeg blødde i lenge. Mistet 10 desember, sluttet å blø 2 Januar. Fikk mensen Igjen 23 Januar. følge appen så skulle jeg hatt mensen i går. Testet i går med CB og den var negativ. jeg hadde samleie i går og jeg syns det nesten var ukomfertabelt, jeg var så sykt følsom i puppene, og jeg var også livredd for at jeg skulle få mensen. utenom det så har jeg kunn blåst litt opp, litt vond mage. Jeg promper mye mer enn vanlig hahah.. Ser ellers ikke noen forandringer. Reagerer litt på sterke lukter, men kan bare være inni hode mitt. For bare noen dager siden hadde jeg så store smerter i magen at jeg trodde jeg skulle få mensen og bekken plager. Syklusen min er jo ikke 100% stabil, derfor valgte jeg å ha sex hver 3 dag denne mnd.. pleier å ligge mellom 25-28 dager ... tenker jo at det er akkurat 3 uker å 3 dager siden forrige mens, kanskke jeg tester for tidlig? Eller så bare er jeg ikke gravid.. jeg trengte bare å lufte litt ut..... jeg venter på tante rød, men jeg håper hun ikke vil komme...... Anonymkode: 557ad...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Del Skrevet 16. februar 2022 Dersom du kun går ut fra en app, så er dette nettopp poenget mitt i den andre tråden 3+3. da har du nok blingset med når el er, spesielt når du har opplevd SA, da er det veldig vanlig at feks el blir forskjøvet. Så jeg tror heller at el ikke har vært til forventet tid. Du bør elteste fra nå og om mensen kommer bør du elteste neste syklus for å finne el på nytt, da den kan være annerledes etter SA Anonymkode: eb244...d9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Del Skrevet 16. februar 2022 Er jo bare litt over 3 uker siden mens så at du ventet mens i går tror jeg ikke stemmer. Du må teste for el for å finne el for å vite når mensen kommer. Anonymkode: 987b8...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå