AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Del Skrevet 16. februar 2022 Tok vaksinen forrige mandag, og fikk mensen dagen etter. Så da var syklusdag 1 på tirsdag forrige uke. På lørdag ble jeg smittet av korona. Fikk symptomer i går kveld og positiv test i dag. Er ikke så veldig syk, hoster og har vondt i halsen og hodet. Vil dette påvirke eggløsning? Kan det skade det egget som modnes, og vil eggløsningen bli utsatt? Mannen reiser på sjøen i 4 uker på onsdag neste uke, og hvis jeg ikke har eggløsningen innen da må vi vente 2 måneder på neste 😭 Anonymkode: ed93a...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Del Skrevet 16. februar 2022 Nei tror ikke det Men vaksinen kan utsette eller hemme eggløsning, det er vel den mest vanlige bivirkningen, kjenner ingen som har hatt vanlige sykluser i månedene etter vaksinen. Anonymkode: cb701...319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Del Skrevet 16. februar 2022 Ikke helt det du spør etter. Men jeg tok vaksine en tirsdag, hadde så EL søndag/mandag. Ble gravid. Mistet da, men om det har noen sammenheng vet jeg ikke.. SA i uke 5/6 er jo så vanlig. Anonymkode: 1948b...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Del Skrevet 16. februar 2022 Vet ikke med eggløsningen, men mensen kom fem dager tidligere den måneden jeg hadde korona. Pleier å være veldig regelmessig, så jeg er ganske sikker på at det var korona som gjorde det. Anonymkode: cb93c...58d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke med eggløsningen, men mensen kom fem dager tidligere den måneden jeg hadde korona. Pleier å være veldig regelmessig, så jeg er ganske sikker på at det var korona som gjorde det. Anonymkode: cb93c...58d Hei og takk for svar. Da virker det jo som om korona fikk eggløsningen til å komme tidligere? Blir spennende å se 😅 Anonymkode: ed93a...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei og takk for svar. Da virker det jo som om korona fikk eggløsningen til å komme tidligere? Blir spennende å se 😅 Anonymkode: ed93a...5f4 Ja enten det eller at el uteble, da vil gjerne mensen komme enten veldig sent eller altfor tidlig Anonymkode: cb701...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 16. februar 2022 #7 Del Skrevet 16. februar 2022 Jeg fikk korona rett før det jeg tror var EL. Jeg fikk de vanlige EL-symptomene og nå er jeg 6 dpo. Om jeg fikk EL vet jeg ikke, da jeg ikke temper eller noe sånt. Har mensmurringer og rosa utflod i dag, så vi får se om det er mensen som kommer tidlig eller om det er festeblødning . 🙉🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Del Skrevet 16. februar 2022 El på dag 3 med koronasykdom, merket ingen av de vanlige symptomene så ikke vet jeg. Det er fort at det blir forskyninger under infeksjonssykdommer, så hvem vet.. Anonymkode: fecd7...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå