Pimbila Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 Noen som har sett tynne ullsokker, som er tynnere enn hjemmestrikkete ullsokker? Kjøpte noen for et par år siden hos Bogerud, men de butikkene finnes ikke her lenger. Har sett at de har Sefa (det merket) hos SparKjøp også, men der har jeg ikke vært på år og dag. (Har ikke sett det på nettsiden hos SparKjøp) Sefa er et kjempebra ullmerke. Strømpebuksene til babyer er kjempegode. Bare litt reklame på slutten her
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #2 Skrevet 25. oktober 2005 Sambo kjøpte en haug med Trysil ullsokker hos Europris, også noen til meg i str 36, så de finnes sannsynligvis også til barn. Ellers har du jo Ulvang, da.
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #3 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg brukte mye ullsokker fra Sefa da ungene var små. De er kjempegreie. Ikke lenge siden jeg kjøpte ullsokker fra Sefa i en Sparkjøpbutikk.
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #6 Skrevet 25. oktober 2005 Helios selger nydelige ullklær til barn, også tynne ullsokker.
Pimbila Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2005 Helios selger nydelige ullklær til barn, også tynne ullsokker. ← Hvor selges dette?
org Skrevet 25. oktober 2005 #8 Skrevet 25. oktober 2005 I dag var det ryddesalg på Rema 1000, og der kjøpte jeg 4 par tynne ullsokker (likner på Ulvang) til kr 50,-.
Apple- Skrevet 25. oktober 2005 #9 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg kjøper mine på H&M, men skal du ha dem der må du sikkert forte deg, de pleier å bli fort utsolgt. Har også kjøpt dem både på Bogerud og Lindex, og også Cubus, tror jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #10 Skrevet 25. oktober 2005 Hvor selges dette? ← Helios har butikker over hele landet. De selger i hovedsak økologisk mat og naturlig kosmetikk og hudpleie, men de største butikkene har en avdeling med ullklær (sokker, bodyer, trøyer og bukser), treleker osv.
Elmat Skrevet 25. oktober 2005 #11 Skrevet 25. oktober 2005 har kjøpt tynne ullsokker både hos Cubus og Sparkjøp. De ullsokkene som likner Ullvangsokker men koster en brøkdel (Rema, Europris(?)) er gode og behagelige, men blir utslitt etter "en halvtime"
Pimbila Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 25. oktober 2005 De ullsokkene som likner Ullvangsokker men koster en brøkdel (Rema, Europris(?)) er gode og behagelige, men blir utslitt etter "en halvtime" ← Ich weiss, derfor satser jeg på at SparKjøp har Sefa fortsatt. Må få kommet meg dit en dag Ulvang skal jeg også sjekke ut.
Gjest Raga Skrevet 26. oktober 2005 #13 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Ametrine har gode og slitesterke sokker i 60% ull. Jeg har ikke prøvd barnesokkene, men de er sikkert like gode som de voksne sokkene. Du kan også bestille gratis prøvesokk. Endret 26. oktober 2005 av Selene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå