Gå til innhold

Kan dere menn føle når dama har orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ny partner.  Det virker ikke som om han vet når jeg har orgasme når vi har sex. Jeg har jo noen sammentrekninger der nede men de er kanskje ikke så kraftige? Ellers kan jeg jo si at jeg blir veldig våt. Jeg har alltid trodd at jeg var trang, har hørt det mange ganger tidligere, men burde ikke en mann kunne kjenne det når en kvinne har orgasme under samleie? Det kan jo nevnes at han liker ganske hard stimulering ved onanering. 

Anonymkode: 67e70...0dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. "I kampens hete" er det ikke sikkert man/han kjenner det uten videre. Men det kan vel komme an på både ham og henne, om hun er god på å knipe underveis, hvor følsom og oppmerksom han er osv.

Jeg har selv mange ganger vært usikker på om min kjære kom, hvis hun ikke signaliserer det tydelig nok (med lyd, eller at hun sier det når det skjer).

Og så skjønner hun at jeg ikke fikk det med meg og gir beskjed etterpå..."jeg er ferdig, jeg altså"...Litt frustrerende, siden hvis det er håp om å komme samtidig behøver jeg en ganske tydelig "trigger" i form av å vite hvor hun er. Sex uten nok klare signaler (helst lyd) før/ved orgasme syns jeg lett blir litt ugreit og forvirrende. 

Ikke at det er krise heller, men det er flott å komme samtidig. Her skjer det bare sjelden, så da blir det litt ekstra "juhuu" de gangene.

Her må dere bare finne ut av det sammen, selvfølgelig. Erfaringene varierer helt sikkert mye.

Anonymkode: 7924f...48a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan er det egentlig folk kommuniserer under sex... Ligger dere med lyset av og dyna på uten å lage lyd?

Anonymkode: 3ebc2...2cd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det egentlig folk kommuniserer under sex... Ligger dere med lyset av og dyna på uten å lage lyd?

Anonymkode: 3ebc2...2cd

Nja, men med en ny partner kan det jo ta litt tid å justere seg inn på hverandre, slippe seg løs mht. å lage lyd osv. Vet ikke om jeg syns det er så rart med litt usikkerhet sånn til å begynne med, selv om det er evigheter siden jeg selv hadde en ny partner. Ting går seg gjerne til etter hvert. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen min kjente det godt før. Har dessverre blitt mye slappere i muskulaturen etter svangerskap og fødsel, så nå kjenner han det ikke like godt :(

Anonymkode: 4e756...6d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mannen min kjente det godt før. Har dessverre blitt mye slappere i muskulaturen etter svangerskap og fødsel, så nå kjenner han det ikke like godt :(

Knipeøvelser😊

Anonymkode: 056a5...845

• Liker 2
Skrevet

Kona klemmer så hardt at jeg må passe på at jeg ikke blir skviset ut! 😂

Anonymkode: 46af6...6fb

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan føle det når dama har fått orgasme ja. Hun sier bare "ahhhhaahh yess yess!"  Da vet jeg hun har hatt orgasme. 

Anonymkode: 62635...9b0

Skrevet

Som regel merker jeg det, men har opplevd at noen damer er helt stille og ikke beveger seg mye heller. Og da blir det jo vanskeligere...

• Liker 1
Skrevet

Ikke alltid like godt å kjenne at hun får orgasme. Men man må jo kommunisere. Det er vel vanlig at hun viser det med kroppsbevegelser, lyder eller med ord….nå kommer jeg.

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger kjenner jeg det nesten ikke, andre ganger kniper hun så hardt at hun dytter meg ut. Vet ikke hvorfor det er sånn, kanskje det kommer an på styrken på orgasmen hennes? Men jeg merker uansett alltid når hun kommer, for hun er høylytt og ofte rister beina hennes 😊

Anonymkode: d8350...24c

Skrevet

En merker at kølla skubbes utover og melkes samtidig.

En hører det.

Hun blir helt dau etterpå. Toner ut. Sliten.

Hun blir overfølsom innvendig og på klitoris.

Hun kommer oftest i en multiple, så det tar på for henne. 

Dette ofte av samtidig stimulering av bryster, klitoris, dype rolige trust (lang og tykk) og stemning (verbalt/psykologiske knagger,"hypnose").

Rett før menstrasjon er hun raskere og mer utholdende. Da tar de ofte for av mer serieorgasmer ved ulike former for stimulering. En merker det godt at hun er i det humøret. Hun er mer fysisk orientert. Hun ser glupsk på kølla og er mer fysisk nær.

Hun er og og oralt orientert, og kommer lett med kølla i munnen og lett stimulering av klitoris. Et ord i platåfasen og hun er inne i lallaland med kølla dypere og dypere i munnen.

Hennes evne til ulike orgasmer har utviklet seg med årene. Hun kommer mer nå enn da hun var yngre. Selv om vi da hadde mer sex.

Som et par over 50 har vi det fint sammen, og vi setter begge av tid til sex, tid til oss to♥️

Hun er vanligvis ikke lett å få igang, og over kanten, men når det skjer er det bare å nyte opplevelsen. Tolmodigheten og driven er god å ha.

Happy Wife, happy life.

Anonymkode: 369e6...6b9

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har en ny partner.  Det virker ikke som om han vet når jeg har orgasme når vi har sex. Jeg har jo noen sammentrekninger der nede men de er kanskje ikke så kraftige? Ellers kan jeg jo si at jeg blir veldig våt. Jeg har alltid trodd at jeg var trang, har hørt det mange ganger tidligere, men burde ikke en mann kunne kjenne det når en kvinne har orgasme under samleie? Det kan jo nevnes at han liker ganske hard stimulering ved onanering. 

Anonymkode: 67e70...0dc

Vanlig å kjenne sammentrekninger ja. Man merker jo også når kvinnen er i platåfasen på pust, hudfarge osv.

• Liker 1
Skrevet

Eksen sa at det var umulig å ikke kjenne at jeg kom, for jeg fikk sterke sammentrekninger nedentil og når vi kom sammen sa han at det kjentes ut som jeg melka pikken hans tom. Kjenner det selv også når jeg kommer, jeg har ikke kontroll over disse sammentrekningene selv, det bare pulserer av seg selv. 

Anonymkode: ba2f5...93c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kona klemmer så hardt at jeg må passe på at jeg ikke blir skviset ut! 😂

Anonymkode: 46af6...6fb

Det samme sier mannen min!

Når jeg får orgasme, så kommer han med en gang på grunn av sammentrekningene mine.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

"jeg er ferdig, jeg altså"

Dette hadde vært total turn-off for min del. God sex inneholder god kommunikasjon og samspill hvor begge hører, kjenner og vet hvor den andre er i løpet.

Anonymkode: c165e...398

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Knipeøvelser😊

Anonymkode: 056a5...845

Funker bare til en viss grad. Han sier han merker ikke forskjell om jeg trener🤷‍♀️ Har sikkert ødelagt noe ureparerbart.

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette hadde vært total turn-off for min del. God sex inneholder god kommunikasjon og samspill hvor begge hører, kjenner og vet hvor den andre er i løpet.

Anonymkode: c165e...398

Hehe, ja...

God kommunikasjon har vi vanligvis, men vi har også soverom vegg i vegg med barna sitt og det legger noen ganger en demper på lydnivået. (Flytter derfor snart til kjekkere soverom.) Vi prater lite under sex, så det er annen lyd som mest gjelder. Noen ganger er orgasmer bare ikke så kraftige og/eller kommer mer plutselig, og da er det ikke alltid hun gir så mye ekstra lyd at jeg er bombesikker på hvor hun er. Forventer da realistisk ikke at sex kan være perfekt alltid heller.

Hun vet jeg holder igjen og venter på hennes, og syns vel det er bedre at jeg vet enn ikke vet de gangene hun ikke kommer så voldsomt. Og da har det hendt at hun kommer med litt usexy "saksopplysninger". Hun er bare litt sånn, det er godt ment, og det tar jeg med godt humør. Jeg tar absolutt alt som skjer under sex med grenseløst godt humør, faktisk. 

Har veldig ofte intime opplevelser av hennes orgasmer når jeg slikker henne, så ingen fare om en liten "whoops" inntreffer under samleie en gang imellom.

Uansett ikke noe i verden som er turnoff for meg når jeg er dypt inni henne og jeg vet jeg kan komme som jeg vil og hun tar meg imot, nei! Så fuskete er heldigvis ikke MIN tenning...

• Liker 2
Skrevet

Typen min hører og merket godt når jeg kommer. Og da er det viktig at han peiser på ekstra hardt😎

Anonymkode: b2aa8...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...