AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 hadde ONS med en jeg traff da jeg en venninne satt på en Resturant, han ga mye øyekontakt så kom han bort og vi pratet i en halv time før jeg ble med han på toalettet og vi hadde sex. da jeg kom tilbake til venninnen min så hun stygt på meg og har vært iskald med meg siden men da jeg hadde også ONS med en jeg heller ikke kjenner men en bekjent av en annen venninne som har blitt kjent at han har hatt følelser for meg lenge, nesten alle vennene mine vet det. da var jeg aldri liksom tøs i hennes verden, var aldri kald av den grunn så spørsmålet er: er man tøs når man har ONS med en man ikke kjenner, men ikke ikke tøs med en også fremmed bare det at han liker deg? er ikke det helt dobbelmoral? Anonymkode: 4ff81...24c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Folk har ulike meninger og reaksjoner. For min del, mener jeg man er tøs og lett på tråden uansett hvem man har en ons med. Anonymkode: c6b0b...1ca 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Enig med ab over. Tøs er du uansett. Men det er ikke noe galt med det. Forøvrig mener jeg det samme gjelder menn. Anonymkode: 09458...c71 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Jeg ville også blitt sur hvis venninna jeg møtte, begynte å prate mye med en fremmed framfor meg og avbrøt møtet vårt for å ha sex med en fremmed. Anonymkode: d5137...0eb 7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 Det er ikke ONS å knulle tilfeldige folk på dassen. Anonymkode: ba686...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 Om man har lyst å knulle så knuller man. Det er kun andre kvinner som kaller andre tøs. Mest da fordi de egentlig er sjalu for at de selv ikke får samme oppmerksomheten fra menn. Personlig synes jeg jenter som gjør ting som å ha sex med en tilfeldig fyr på toalettet er sexy. Anonymkode: d5ba6...627 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 Ulik reaksjon fra venninnen kan kanskje skyldes at det i det første tilfellet var dere to som var på restauranten? Hadde jeg vært på restaurant med en venninne hadde jeg blitt utrolig sur hvis hun forlot bordet for å ha sex med en fyr og latt meg sitte igjen alene. Hvis det var «deres kveld». Nå hadde der aldri skjedd med en av mine venninner, men jeg hadde nok droppet venninnen for godt. Anonymkode: f2c08...3ee 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om man har lyst å knulle så knuller man. Det er kun andre kvinner som kaller andre tøs. Mest da fordi de egentlig er sjalu for at de selv ikke får samme oppmerksomheten fra menn. Personlig synes jeg jenter som gjør ting som å ha sex med en tilfeldig fyr på toalettet er sexy. Anonymkode: d5ba6...627 Nei, det finnes da nok av menn som slutshamer. Som deler kvinner i to grupper: damer man puler og damer man kan satse på. Forkastelig kvinnesyn, men ja. Anonymkode: aeb42...79c
nisselue Skrevet 16. februar 2022 #9 Skrevet 16. februar 2022 Makan til "problemstilling". Er det virkelig så vanskelig å forstå at du plukket en tilfeldig person å være sammen med over en du hadde en avtale med? Når er slikt sosialt akseptabelt på noen måte? "Takk for at du hadde tid til å møtes. Kan du bare sitte her litt alene mens jeg forsvinner en halvtimes tid sammen med den fyren der borte som jeg aldri har sett før?" Ja du blir nok bedt med ut igjen skal du se. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå