Gå til innhold

Hvordan ble puppene dine etter graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 3 åring, og mine er mindre enn det de var. Gravid igjen nå og redd for at jeg ikke skal sitte igjen med noen ting 😬

Hvordan ble dine?

Anonymkode: c0277...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er helt like. Ammet til barnet var nesten 2 år. Har akkurat samme BH-størrelse som før og de henger like lite/mye som før. Tipper det blir alderen som tar mine til slutt, siden graviditet og amming har gått fint.

Anonymkode: bd280...198

Skrevet

Jeg har fått mindre pupper og større brystvorter for hver gang. Mitt 3.barn på veg nå, så sitter sikkert bare igjen med noen lefser etter denne runden. 

Anonymkode: 9ccf5...081

Skrevet

Helt som før. Bittesmå fortsatt😄

Anonymkode: 6f51b...f80

Skrevet

Som før, bortsett fra større og mer utstående brystvorter. Hadde medium-små i utgangspunktet, og de ble ikke sånn gigasvære når jeg ammet heller. 

Anonymkode: 5f963...86e

Skrevet

De begynte å henge, fikk større brystvorte og mye større areola. Litt mer hengende fasong, ikke så runde som før. Føler de henger enda mer nå i 2. svangerskap 😬

Anonymkode: 0d0e1...15f

• Liker 1
Skrevet

Mine er akkurat som før, etter to barn. Jeg har alltid hatt små pupper, og de er like faste og fine nå som før. 

En av fordelene med små pupper, er ikke nok til at noe kan henge 😛 

Anonymkode: 80557...001

Skrevet

Risposer. De var store og fyldige, nå er de tomme og flate. Har en 3-åring. 

Anonymkode: 95060...0c3

Skrevet

De ble til silikon, gitt.

Anonymkode: 574e1...134

• Liker 1
Skrevet

De ble svær under ammingen, så gikk de tilbake til normalt. Nå har jeg fått ny baby, og syns egentlig ikke de er like svære som med førstemann (også 3 år) 🙃

Anonymkode: 60f14...a56

Skrevet

Henger. Brystvortene har lyst til å peke nedover. Har ikke ammet ett minutt, så de ble aldri store. Bittelitt større på slutten av svangerskapet bare. 

Anonymkode: 200c4...cd0

Skrevet

Mine er like som før (har tre barn). Store og ganske faste bryster som ikke henger, bruker samme bhstørrelse som før også. Har en mistanke om at kanskje gener kan spille inn siden mamma også fremdeles har faste bryster? Ikke vet jeg, men har ikke så mye annen forklaring. Jeg har noen venninner med små bryster som bare har blitt vrengte gymsokker (deres ord, ikke mine!) så det er tydeligvis ikke slik at størrelsen har noe å si for hva som skjer etter svangerskap og amming. 

Anonymkode: 7354b...720

Skrevet

Mine er ganske like som før (tvillingsvangerskap der jeg ammet i starten før jeg pumpet til de var 6 måneder). De begynte å henge litt mer/ble litt større, men stort sett ganske like.

Anonymkode: 68715...1b5

Skrevet

Mine henger mer enn før, men er samme størrelse. 

Anonymkode: 8b95e...2c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har en 3 åring, og mine er mindre enn det de var. Gravid igjen nå og redd for at jeg ikke skal sitte igjen med noen ting 😬

Hvordan ble dine?

Anonymkode: c0277...7ea

De ble lange. Og et par størrelser større.

Anonymkode: 465d9...98c

Skrevet

Mine gikk fra å være store hengepupper til struttende bryst med lyserosa, perfekte brystvorter 🤡

Anonymkode: 9ee4f...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...