AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Eller hva tenker dere om bolig eiendeler/ formue om en faller fra? Anonymkode: f260c...a77
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Vi har testament begge to. Jeg arver minimumsbeløpet for ektefelle. Resten fordeles mellom hans tre barn. Et felles og to særkullsbarn. Vi har forsikring som gjør at jeg evt. får utbetalt en sum til å kjøpe ut barna av hus og hytte. Anonymkode: 4dbf2...713
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har testament begge to. Jeg arver minimumsbeløpet for ektefelle. Resten fordeles mellom hans tre barn. Et felles og to særkullsbarn. Vi har forsikring som gjør at jeg evt. får utbetalt en sum til å kjøpe ut barna av hus og hytte. Anonymkode: 4dbf2...713 Ok, det går jo automatisk slik, trenger vel ikke testamente for det? Anonymkode: f260c...a77
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ok, det går jo automatisk slik, trenger vel ikke testamente for det? Anonymkode: f260c...a77 Jeg kunne arvet inntil 1/4, men vi har satt opp minimum som er begrenset til 4G. Også er det noe med arverekkefølger etc. om den ene dør før den andre og slikt Glad vi brukte advokat så vi fikk det helt rett. Da slipper vi å tenke på det om noe skulle skje. Vi har en del verdier så vi fikk satt opp særeie og slikt samtidig. Veldig ryddig. Anonymkode: 4dbf2...713 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 Vi hadde testamente før, men det er ikke gyldig etter vi fikk barn. Har ikke laget et nytt, men vi har livsforsikring både privat og gjennom jobb så begge har råd til å kjøpe ut sønnen vår av boligen hvis den andre dør. Anonymkode: 7a530...900 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå