juli 2002 Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei! Er det noen der ute som har kjøpt kjole fra "Lilly"? Har funnet en enkel kjole i Lilly-katalogen som jeg kunne tenkt meg. Synes imidlertid det er litt risikabelt å kjøpe den uten å ha sett den... Noen som har erfaringer? Vil gjerne ha tips om hvite, enkle kjoler (uten slep og underskjørt) til rundt kroner 3000-4000,-, 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg kjøpte meg kjole pluss tilbehør hos Lilly. Jeg var i Danmark og prøvde, så bestillte jeg på hjemmesiden deres når jeg kom hjem. Jeg ble kjempefornøyd også sparte jeg masse penger. Hvis du vil se på kjolen kan du gå inn på hjemmesiden min.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg kjøpte også kjole hos Lilly i Danmark. Enkel med litt stort skjørt. Sparte masse på det, og så fikk jeg meg en tur til Kjøben hvor forloveren min bor Kjolene de hadde var nydelige, og mange av de jeg prøvde satt veldig fint.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har også kjøpt kjole hos "Lilly". Modell nr 1-2638. Den er nydelig,og dessuten veldig billig.Betalte bare 4100 med underskjørt. Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå