Gå til innhold

Nettbutikk som ikke lever av fornøyde kunder???!!! Hva lever de av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hva som rører seg i hodet på en innehaver av en nettbutikk som har 0 serviceinnstilling, er anklagende mot kundene, lyver rett opp i ansiktet til kundene gang på gang, og trenerer og trenerer. :sinna:

Anonymkode: 98432...ff5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De lever nok av lave priser. Det er nok av folk som bestiller bare prisene er lave nok.

Anonymkode: ba7ab...2b3

• Liker 3
Skrevet

hvilken nettbutikk er dette da? Har en mistanke :)

Skrevet
IrisIrene skrev (22 minutter siden):

hvilken nettbutikk er dette da? Har en mistanke :)

Jeg også! 

I Bergen? 

Anonymkode: 26f36...4e3

Skrevet

Ofte så er det forbrukeren som er ekstremt urimelig i slike saker, så holder en knapp på det når du ikke skriver sak 😉

Anonymkode: 117f6...6d1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ofte så er det forbrukeren som er ekstremt urimelig i slike saker, så holder en knapp på det når du ikke skriver sak 😉

Det var ikke jeg som var urimelig nei. Ønsker ikke å avsløre hvilken butikk eller hvor den holder til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var ikke jeg som var urimelig nei. Ønsker ikke å avsløre hvilken butikk eller hvor den holder til.

Men vi ønsker det.

Anonymkode: ceeff...6d3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei det sier jo de fleste kundene er lin erfaring etter 7 år med kundeservice 🤪🤪

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med tråden. Det er jo null info så ingenting å diskutere.

• Liker 4
Skrevet

Hva er hensikten med tråden?  Ingen relevant eller meningsfull informasjon og du bruker AB-funksjon. 

Skrevet

Noen steder har en "kundene har alltid feil"-innstilling, men de taper jo stort på det i dagens samfunn hvor de får anmeldelser på nett som alle som vil kan lese. Jeg har hatt en helt ekstremt dårlig opplevelse, og den nettbutikken gikk under fort etter.

Så din innstilling med å ikke ville si hvem det er - av en eller annen merkelig grunn - hjelper dem jo bare til å være dritt mot andre kunder. 

Anonymkode: 765d7...f77

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bare lurer på hva som rører seg i hodet på en innehaver av en nettbutikk som har 0 serviceinnstilling, er anklagende mot kundene, lyver rett opp i ansiktet til kundene gang på gang, og trenerer og trenerer. :sinna:

Profitt er stikkordet. Har man ikke profitt så behandler man ikke kunder som crap. Men vi skal jo handle billigst mulig, så lenge vi sparer penger så bryr vi oss ikke om sånt. Vi mennesker har dobbeltmoral som renner over, og bruker svære skylapper for å skjule det vi ikke bryr oss nok om til at vi gidder å gjøre noe med det.

Anonymkode: 747e8...3a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg også! 

I Bergen? 

Anonymkode: 26f36...4e3

Jeg mistenker heller Fredrikstad

Anonymkode: 5be65...421

• Liker 2
Skrevet

De lever vel av å ta betalt for varer som ikke kommer, dra ut tiden så lenge de klarer, prøve å tilby kunden en annen vare enn de egentlig skulle ha, gi kunden et gavekort som plaster på manglende vare osv. Med andre ord lever de av å låne penger uten rente helt til de kan slå seg selv konkurs.

Anonymkode: b69e3...8b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...