AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Har dere en felles enighet om hvor ofte dere ønsker å ha sex? Tar en av dere bare plutselig initiativ, eller ligger det litt i luften? Hilsen ei som sliter litt med å finne tid og overskudd for tiden, og synes sex tar litt mer enn det gir akkurat nå. Føler vi har kommet inn i en dårlig sirkel, hvor sex bare skjer en ganske sjelden gang. Kanskje 1-2 ganger i måneden. Anonymkode: 6e6a0...5c9
flusa Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Vi har tenåringer i hus,da😅 Men vi har sex gjennomsnitt 3-4 ganger i uken,og har vært gift i 10 år☺ 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Har barn på 4 år, har vel sex en gang I mnd. VI har bare ikke tid eller lyst samtidig lenger. Anonymkode: 7ce3f...d45
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Vil si ca. 2-3 ganger per uke. Vi pleier å ha en datekveld i helgen, med god mat, netflix og chill😁 Datekvelden er viktig for parforholdet vårt. I tillegg skjer det gjerne spontant i løpet av uken. Anonymkode: 7a045...203
sicario Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har dere en felles enighet om hvor ofte dere ønsker å ha sex? Tar en av dere bare plutselig initiativ, eller ligger det litt i luften? Hilsen ei som sliter litt med å finne tid og overskudd for tiden, og synes sex tar litt mer enn det gir akkurat nå. Føler vi har kommet inn i en dårlig sirkel, hvor sex bare skjer en ganske sjelden gang. Kanskje 1-2 ganger i måneden. Anonymkode: 6e6a0...5c9 Vi har felles enighet om sex ja. Det er man nesten avhengig av i lengden, da svært få har identisk lyst, identisk tenningsmønster osv osv. Om en av oss ønsker sex, så kommuniseres jo det. Hvordan er ikke så viktig. Nå har vi langt sjeldnere sex en dere etter vi fikk barn da. Ca 1 gang i året nå. Sjeldnere før det. I mange år før første graviditet/barn hadde hadde vi sex 3-4 ganger i uken tenker jeg. Endret 16. februar 2022 av sicario
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 Aldri. Jeg får det ikke til å fungere etter flere negative opplevelser med han og sex etter minste barnet ble født. Anonymkode: e18d0...dc4 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 Vi har en på 4 og en på 1. Etter vi fikk barn, har sex skjedd kanskje 2-4 ganger i mnd. Det det med overskuddet og tiden.. Jeg har null sexlyst. Jeg er så trøtt og sliten, og det er så lite egentid. Det er ikke tid til sex annet enn etter ungene er i seng, og da er det tusen ting som skal gjøres, og om vi skal ha sex blir det ihvertfall ikke tid til egentid som å lese bok eller trene eller se litt tv. Det er også vanskelig å kjenne på lysten når hodet er fult av tanker om "husket jeg å legge ekstra skiftetøy i sekken, hva var det vi skulle ha til middag i morgen, badet burde vært vasket, lurer på om pjokken egentlig har det bra i bhg", osv osv osv. Det er kjipt, men sånn er det akkurat nå. Heldigvis er mannen litt på samme sted. Vi avtaler sex på forhånd.. Ikke romantisk, men da kan man prøve å forberede seg og legge fra seg tanker om hus og heim og barnehage og sånt, og prøve å jobbe opp lysten på forhånd. Så har vi blitt mer kreative med kjappiser i dusjen og badekaret i ny og ne, og har senket kravene til hva vi forventer. Anonymkode: e3396...fe0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Skrevet 16. februar 2022 Sammen i 12år.. to barn 6 og 9. Sex maks 1 gang i mnd eller et par ganger i kvartalet. Har sex med henne mest av plikt og for at hun ikke skal mase om nærhet osv. Anonymkode: 27abb...916
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #9 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har en på 4 og en på 1. Etter vi fikk barn, har sex skjedd kanskje 2-4 ganger i mnd. Det det med overskuddet og tiden.. Jeg har null sexlyst. Jeg er så trøtt og sliten, og det er så lite egentid. Det er ikke tid til sex annet enn etter ungene er i seng, og da er det tusen ting som skal gjøres, og om vi skal ha sex blir det ihvertfall ikke tid til egentid som å lese bok eller trene eller se litt tv. Det er også vanskelig å kjenne på lysten når hodet er fult av tanker om "husket jeg å legge ekstra skiftetøy i sekken, hva var det vi skulle ha til middag i morgen, badet burde vært vasket, lurer på om pjokken egentlig har det bra i bhg", osv osv osv. Det er kjipt, men sånn er det akkurat nå. Heldigvis er mannen litt på samme sted. Vi avtaler sex på forhånd.. Ikke romantisk, men da kan man prøve å forberede seg og legge fra seg tanker om hus og heim og barnehage og sånt, og prøve å jobbe opp lysten på forhånd. Så har vi blitt mer kreative med kjappiser i dusjen og badekaret i ny og ne, og har senket kravene til hva vi forventer. Anonymkode: e3396...fe0 Jeg har det på akkurat samme måte, men jeg har kun et barn som snart fyller 4. Trodde faktisk sexlysten skulle vært mer kommet tilbake til nå, men slik er det ikke for meg. Jeg har nesten aldri lyst på sex (men kan oppleve det som bra når vi først setter i gang), og har mest pliktsex. Er også så trøtt om kveldene at det stort sett ikke frister - og det er synd å si det, men jeg setter faktisk egentid høyere. Samboer vil egentlig ha sex 2-3 ganger i uken, men sovner på sofaen sikkert fem dager i uken, så da er jo ikke det så veldig aktuelt likevel. Lurer også på om prevensjon (p-piller) kan påvirke sexlysten. Den korte tiden jeg var uten prevensjon (uplanlagt) da barnet vårt ble unnfanget, var sexlysten på topp, og jeg kan egentlig aldri huske å ha hatt så god lyst som da (eneste ganger jeg har vært uten prevensjon). Litt avsporing, kom bare til å tenke på det. Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #10 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sammen i 12år.. to barn 6 og 9. Sex maks 1 gang i mnd eller et par ganger i kvartalet. Har sex med henne mest av plikt og for at hun ikke skal mase om nærhet osv. Anonymkode: 27abb...916 Hvorfor? Fordi du generelt ikke har lyst, eller fordi du ikke tenner på henne lengre? Om jeg kan spørre. Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #11 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri. Jeg får det ikke til å fungere etter flere negative opplevelser med han og sex etter minste barnet ble født. Anonymkode: e18d0...dc4 Huff, slik skal det jo ikke være. Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #12 Skrevet 16. februar 2022 sicario skrev (3 timer siden): Vi har felles enighet om sex ja. Det er man nesten avhengig av i lengden, da svært få har identisk lyst, identisk tenningsmønster osv osv. Om en av oss ønsker sex, så kommuniseres jo det. Hvordan er ikke så viktig. Nå har vi langt sjeldnere sex en dere etter vi fikk barn da. Ca 1 gang i året nå. Sjeldnere før det. I mange år før første graviditet/barn hadde hadde vi sex 3-4 ganger i uken tenker jeg. Mener mer om det er sånn «vi skal ha sex minimum to dager i uka, selv om det er vanskeligere å få til enn før». Virker som mange har mindre sex etter man får barn sammen, og ikke bare de første årene hvor det er litt unntakstilstand. Lurer litt på om dette handler om at man ikke tenner like mye på hverandre (etter flere år sammen) og generelt har mistet litt gnisten, eller om det bare er naturlig at det blir sånn. Jeg må innrømme at jeg innimellom er litt redd for å bli forlatt fordi vi ikke har oftere sex. Og da er det ikke fordi jeg ofte sier nei, men fordi vi begge er slitne. Jeg vet derimot at jeg er dårlig på å ta initiativ. Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #13 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil si ca. 2-3 ganger per uke. Vi pleier å ha en datekveld i helgen, med god mat, netflix og chill😁 Datekvelden er viktig for parforholdet vårt. I tillegg skjer det gjerne spontant i løpet av uken. Anonymkode: 7a045...203 Åh, så koselig! Her er vi dessverre dårlig. Blir mye netflix & chill på kveldene, men da ligger begge mer død på sofaen, enn at det blir så mye kvalitetstid sammen. Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #14 Skrevet 16. februar 2022 flusa skrev (3 timer siden): Vi har tenåringer i hus,da😅 Men vi har sex gjennomsnitt 3-4 ganger i uken,og har vært gift i 10 år☺ Slik jeg skulle ønske at vi hadde det, men har bare ikke tid og lyst lengre. Lysten er vel dårligere fra min side enn hans. Vi har også vært sammen i snart 10 år. Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15 Skrevet 16. februar 2022 Hormonell prevensjon kan absolutt spille inn, ja. Dessverre 😕 Man går på prevensjon for å kunne ha sex når som helst man ønsker, men da har man ikke lyst på 😅 Anonymkode: eb17c...7b4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #16 Skrevet 16. februar 2022 Synes 2 ganger i måneden er helt fint jeg! Han får nok nei oftere enn jeg får, men sex hos oss skjer stort sett som en konsekvens av at vi har veldig lyst på hverandre samtidig og ikke fordi det er "avtalt". Jeg har stort sett bare veldig lyst under mensen og eggløsning 🤪 Det skal sies at han har en jobb hvor han er mye borte, så det påvirker jo såklart hvor hyppig vi har sex. Det skal sies at begge to er veldig fornøyde med samlivet begge to. Vi bruker mye tid i hverdagen på å klemme og kysse og stryke på rygg og massere og sitte i armkroken og holder hender. Han står ofte og holder rundt bak meg og kysser meg på kinnet når jeg lager mat feks, så jeg føler vi har mye romantikk og nærhet og forelskelse som kompenserer for selve sexen. Vi er fortsatt et par som går og kysser i butikken når vi ukeshandler, så vi har masse fysisk kontakt selv om vi ikke har så mye sex. Samliv er så mye mer enn hakk på sengekanten 💕 Anonymkode: a2bdd...63a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #17 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åh, så koselig! Her er vi dessverre dårlig. Blir mye netflix & chill på kveldene, men da ligger begge mer død på sofaen, enn at det blir så mye kvalitetstid sammen. Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9 Dessverre dårlig på det* Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #18 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hormonell prevensjon kan absolutt spille inn, ja. Dessverre 😕 Man går på prevensjon for å kunne ha sex når som helst man ønsker, men da har man ikke lyst på 😅 Anonymkode: eb17c...7b4 Haha, komisk det der.. Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #19 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes 2 ganger i måneden er helt fint jeg! Han får nok nei oftere enn jeg får, men sex hos oss skjer stort sett som en konsekvens av at vi har veldig lyst på hverandre samtidig og ikke fordi det er "avtalt". Jeg har stort sett bare veldig lyst under mensen og eggløsning 🤪 Det skal sies at han har en jobb hvor han er mye borte, så det påvirker jo såklart hvor hyppig vi har sex. Det skal sies at begge to er veldig fornøyde med samlivet begge to. Vi bruker mye tid i hverdagen på å klemme og kysse og stryke på rygg og massere og sitte i armkroken og holder hender. Han står ofte og holder rundt bak meg og kysser meg på kinnet når jeg lager mat feks, så jeg føler vi har mye romantikk og nærhet og forelskelse som kompenserer for selve sexen. Vi er fortsatt et par som går og kysser i butikken når vi ukeshandler, så vi har masse fysisk kontakt selv om vi ikke har så mye sex. Samliv er så mye mer enn hakk på sengekanten 💕 Anonymkode: a2bdd...63a Det har du rett i, men her er vi heller ikke så god lengre. Kan sitte i armkrok når vi ser film og holde hender når vi kjører bil osv, men det er ikke så mye som i starten (naturligvis sikkert). Ts Anonymkode: 6e6a0...5c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #20 Skrevet 16. februar 2022 Kommer an på syklusen, jeg er omtrent null interessert deler av måneden og så kommer det en uke hvor han får alle sine drømmer oppfylt og mer til 😄 Anonymkode: ad3ab...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå