Gå til innhold

Hvorfor blir jeg behandlet slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg har et fersk vennskap til var full av lovord om meg. Hun skal også nærmest ha overøst meg med oppmerksomhet, og støttet meg.

Men nå har pipen fått en annen lyd. Jeg får langt mindre oppmerksomhet nå, og hun ser ikke ut til å respondere stort på det jeg gjør. Jeg får ingenting tilbake..

Jeg registrerer at hun er opptatt av å skrive til sine venner på Instagram at de er hennes aller beste venner, at hun savner dem osv.

Men når jeg trodde jeg virkelig var ute i kulden, registrerer jeg at hun av og til følger med på mine story’s, samt kan finne på å bruke utrykk og setninger i skriverier til andre, som jeg bruker. Det er som om hun «lærer» av meg.. 

Har tatt avstand fra henne nå, og merker at noen av hennes favoritt venner nå følger med på meg, og gir meg litt oppmerksomhet etter at jeg tok avstand.

Kan noen være så snill å hjelpe meg med å tolke disse greiene? Hvorfor gjør hun som hun gjør, og er jeg i det hele tatt ansett som en del av gjengen eller ikke?

Anonymkode: 4153a...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ei jeg har et fersk vennskap til var full av lovord om meg. Hun skal også nærmest ha overøst meg med oppmerksomhet, og støttet meg.

Men nå har pipen fått en annen lyd. Jeg får langt mindre oppmerksomhet nå, og hun ser ikke ut til å respondere stort på det jeg gjør. Jeg får ingenting tilbake..

Jeg registrerer at hun er opptatt av å skrive til sine venner på Instagram at de er hennes aller beste venner, at hun savner dem osv.

Men når jeg trodde jeg virkelig var ute i kulden, registrerer jeg at hun av og til følger med på mine story’s, samt kan finne på å bruke utrykk og setninger i skriverier til andre, som jeg bruker. Det er som om hun «lærer» av meg.. 

Har tatt avstand fra henne nå, og merker at noen av hennes favoritt venner nå følger med på meg, og gir meg litt oppmerksomhet etter at jeg tok avstand.

Kan noen være så snill å hjelpe meg med å tolke disse greiene? Hvorfor gjør hun som hun gjør, og er jeg i det hele tatt ansett som en del av gjengen eller ikke?

Anonymkode: 4153a...72c

Prøv å snakke med henne om det kanskje? Noen ganger er det bare lurt å ta den enkleste veien. Spør henne hva som foregår mellom dere. 

Anonymkode: d9ad8...adc

Skrevet

Hun kan fint ha andre venner hun anser som gode venner og som hun savner. Det betyr ikke at du betyr mindre. 
hvis vennskapet er ferskt kreves det mer. Kanskje hun er sliten og vil holde kontakt med de andre vennene sine også. 
det er ikke enten eller. 
Gi det tid og se hva som skjer. 
ikke spør en person du nettopp har blitt kjent med om det er noe galt fordi hun skriver fine ting til andre. Da vil hun ta avstand fra deg. 

Anonymkode: 5ba42...14b

• Nyttig 1
Skrevet

Fordi noen er sånn. De bytter venner kun når de kan få noe av de. 

Kjenner ei som er sånn. Har ny bestevenn for å gjøre tidligere bestevenner sjalu osv. Dette fordi hun vil ha oppmerksomhet selv om den er negativ eller positiv. 

Anonymkode: c8af1...3e3

Skrevet

narsissist.

Anonymkode: acdd6...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...