AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Ei jeg har et fersk vennskap til var full av lovord om meg. Hun skal også nærmest ha overøst neg med oppmerksomhet i sosiale medier, og støttet meg. Men nå har pipen fått en annen lyd. Jeg får langt mindre oppmerksomhet nå, og hun ser ikke ut til å respondere stort på det jeg gjør. Jeg får ingenting tilbake.. Jeg registrerer at hun er opptatt av å skrive til sine venner på IG, at de er hennes aller beste venner, at hun savner dem osv. Men når jeg trodde jeg virkelig var ute i kulden, registrerer jeg at hun av og til følger med på mine story’s, samt kan finne på å bruke utrykk og setninger i skriverier til andre, som jeg bruker. Det er som om hun «lærer» av meg.. Har tatt avstand fra henne nå, og merker at noen av hennes favoritt venner nå følger med på meg, og gir meg litt oppmerksomhet etter at jeg tok avstand. Kan noen være så snill å hjelpe meg med å tolke disse greiene? Hvorfor gjør hun som hun gjør, og er jeg i det hele tatt ansett som en del av gjengen eller ikke? Anonymkode: 846c6...217
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Hvor gammel er du/dere? Anonymkode: 20110...3f0
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du/dere? Anonymkode: 20110...3f0 Vi er voksne mennesker i 30 årene TS Anonymkode: 846c6...217
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Vi er voksne mennesker i 30 årene TS Anonymkode: 846c6...217 Er alt snakk om IG og sosiale medier? Anonymkode: 78906...9c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 Jeg er for gammel til å forstå IG og alt annet. Men det virker som klassisk "jeg er lei akkurat nå". Venner følger med på hva du driver med. Hun, i dette tilfellet, snakker om hvor bra ting er mens du er under "overvåking". De må jo følge med på deg. Ting er de samme om det er på telefon, MSN eller IG. Anonymkode: 78906...9c9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg er for gammel til å forstå IG og alt annet. Men det virker som klassisk "jeg er lei akkurat nå". Venner følger med på hva du driver med. Hun, i dette tilfellet, snakker om hvor bra ting er mens du er under "overvåking". De må jo følge med på deg. Ting er de samme om det er på telefon, MSN eller IG. Anonymkode: 78906...9c9 Hilsen en gamling. Anonymkode: 78906...9c9
Jdz Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men når jeg trodde jeg virkelig var ute i kulden, registrerer jeg at hun av og til følger med på mine story’s, samt kan finne på å bruke utrykk og setninger i skriverier til andre, som jeg bruker. Det er som om hun «lærer» av meg.. Anonymkode: 846c6...217 Du legger alt for mye i det. Jeg følger også story's til folk jeg ikke omgås overhode og bruker sikkert ord og uttrykk jeg har plukket opp fra andre også, uten å nødvendigvis være bevisst på at jeg gjør det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå