AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Jeg har bursdag på en fredag. Vet at hele familien ønsker å komme og feire, men jeg er borte hele den dagen så jeg har sagt at de gjerne får komme på lørdag Trenger litt tips til enkel servering jeg kan handle inn og eventuelt preppe på torsdag. Tenkte å bake en kake på torsdag iallfall, men tenkte å servere noe mer enn det Kommer til å ha litt tid lørdag morgen også hvor jeg kan fikse litt Anonymkode: 74563...293
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 En god salat? Bruk ferdige salatmikser, ferdiggrillet kylling, fetaostterninger, pasta og kutt noen grønnsaker. En suppe som du lager på torsdag og bare varmer før gjestene kommer. Kan være så enkelt som en tomatsuppe (det liker dessuten også barn) og så setter du fram skåler med eggebåter, krutonger, kokt pasta, ferdige små kjøttboller fra butikker, pølsebiter, revet ost osv. Sleng noen hvitløksbrød i ovnen så har du kjempegod middag. Pastagrateng. Lag kjøttsausen og den hvite sausen ferdig på torsdag. Lørdag koker du pasta og rører den inn i kjøttsausen. Hell i en form. Hell hvit saus over. Dryss på ost og stek. Ferdigsalat i poser som tilbehør. Pizzasnurrer? Anonymkode: 2cef9...2f8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Stor gryte med chili sin carne. Anonymkode: 84efc...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Lapskaus eller annen gryterett du enkelt kan lage i forveien, kjøle ned, og varme opp på serveringsdagen. Lasagne eller annen "form-mat", som du også kan lage i forveien og bare varme. Ellers er det helt innafor å bestille pizza (jeg hadde blitt glad 😛 ) Anonymkode: 92b62...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå