Carala Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Har en samboer som sluttet å snuse i går. Han snuser løssnus- Ettan. Gjort det i mange år. I dag kom han hjem fra jobb, sur og har ikke pratet til meg.. Er dette en "konsekvens" av snus slutt?? Flere som var sur og irritert på kjæreste/samboer når dere slutta å snuse....? 1
sicario Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Carala skrev (2 minutter siden): Har en samboer som sluttet å snuse i går. Han snuser løssnus- Ettan. Gjort det i mange år. I dag kom han hjem fra jobb, sur og har ikke pratet til meg.. Er dette en "konsekvens" av snus slutt?? Flere som var sur og irritert på kjæreste/samboer når dere slutta å snuse....? Gjett om 🙈 Må ha vært grusomt å bo med meg da jeg sluttet med snus. Gikk over etter et par uker. 2
Carala Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2022 sicario skrev (1 minutt siden): Gjett om 🙈 Må ha vært grusomt å bo med meg da jeg sluttet med snus. Gikk over etter et par uker. To uker???! Å herregud. Jeg synes det er helt forferdelig at han er sånn mot meg, da han ikke sier hva det er..😅 Får se om jeg kanskje må flytte ut for en liten stund ass 😅
sicario Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Carala skrev (2 minutter siden): To uker???! Å herregud. Jeg synes det er helt forferdelig at han er sånn mot meg, da han ikke sier hva det er..😅 Får se om jeg kanskje må flytte ut for en liten stund ass 😅 🙈 uff. Bruk tiden når han har et bra øyeblikk til å si i fra. Er faktisk ikke sikkert han selv er klar over hvor sur/irritert/gretten han er. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 Jeg hadde en idiot av en sjef som sluttet å snuse samtidig som han gikk på lavkarbo, han ble helt jævelig.. Anonymkode: 45416...ac7
sicario Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde en idiot av en sjef som sluttet å snuse samtidig som han gikk på lavkarbo, han ble helt jævelig.. Anonymkode: 45416...ac7 Der har du kombo😂 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Skrevet 15. februar 2022 Jeg hører mange si at det er myyyeee vanskeligere å slutte med snus enn det er å slutte å røyke. Så ja, det er nok ganske vanlig å være litt irritert når en slutter med den dritten Anonymkode: 890bd...39d
sicario Skrevet 15. februar 2022 #8 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hører mange si at det er myyyeee vanskeligere å slutte med snus enn det er å slutte å røyke. Så ja, det er nok ganske vanlig å være litt irritert når en slutter med den dritten Anonymkode: 890bd...39d Jeg syntes også det var langt vanskeligere å kutte snus. Kan være noe med at med snus, så har du tilførsel av nikotin hele tiden. Går jo med snus under leppa store deler av dagen/kvelden.
Carala Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2022 sicario skrev (5 minutter siden): Der har du kombo😂 Han her har også begynt på en "sunn livsstil" med trening og hele pakka 😂 Da får jeg bare suck it up å leve med det 🤷🏼♀️ 1
Danseskjørt Skrevet 15. februar 2022 #10 Skrevet 15. februar 2022 Jeg leste «snuss-lutt» og tenkte det navnet på bolle/lussekatt har jeg ikke hørt før😳😂
Carala Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2022 Danseskjørt skrev (2 minutter siden): Jeg leste «snuss-lutt» og tenkte det navnet på bolle/lussekatt har jeg ikke hørt før😳😂 Jeg stussa på det selv når jeg skrev det, men tenkte Shit la gå 😅 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #12 Skrevet 15. februar 2022 Man blir forferdelig gretten av å slutte med snus. Det føles ut som om nervene ligger utenpå huden, og det skal ekstremt lite til før man føler at man koker over. Jeg tenker at dere bør lage en regel for hvordan dere skal håndtere det når han er sur. Snakk med han når han er i vanlig/godt humør. Ikke vær konfronterende/kritisk, bare si at du forstår at snusslutt kan gjøre at man føler seg mye irritert en periode, og om dere begge kan ha noen regler på plass under snusslutten så du ikke føler at han er sur på deg, og han ikke føler at du er et irritasjonsmoment. Er han irritert når han kommer fra jobb, så kan han si "dårlig humør", og det er kodeordet for at du skal la han være i fred, og at han skal trekke seg vekk på eget rom til han føler seg bedre. Når han føler seg ok, så kan han si "ok humør", og det signaliserer at dere begge kan omgås hverandre på vanlig måte. Da får dere litt åpenhet rundt det og tar hensyn til hverandre Anonymkode: 5ec57...bc7
sicario Skrevet 15. februar 2022 #13 Skrevet 15. februar 2022 Carala skrev (10 minutter siden): Han her har også begynt på en "sunn livsstil" med trening og hele pakka 😂 Da får jeg bare suck it up å leve med det 🤷🏼♀️ Skal gå samme veien som meg han da😅. kan i hvert fall si at nå, en god stund etter snusslutt og i betraktelig bedre form, så er jeg en langt bedre partner i hvert fall. Humøret er selvfølgelig tilbake, med masse overskudd i tillegg. Du får bare heie han frem. Det tjener dere begge på i lengden 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå