Jøyemeg Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Jeg hadde en rar opplevelse på massasjestudio der fingrene hennes var mest rett inn under trusekanten min det meste av tiden. Jeg frøs og klarte ikke reagere. Det var veldig ubehagelig. Er dette et tegn på at de tilbyr happy ending?! 😱
tdm900 Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Iflg TV2 så er det det på mange steder. Har ikke sett programmet, men leste om det
Silva Pluvialis Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Hvilken type massasje var dette? Skjønnhetssalong, eller noe annet? Det høres ut som noen har utnyttet sin posisjon til Ã¥ forgripe seg pÃ¥ deg.Â
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Hvilken type massasje var dette? Skjønnhetssalong, eller noe annet? Det høres ut som noen har utnyttet sin posisjon til å forgripe seg på deg. Jeg er helt enig. Jeg er utdannet hudterapeut og massasjeterapeut, og må bare få si at en profesjonell salong/klinikk ville aldri tilbudt eller praktisert noe sånt. Ts, det var veldig synd at du opplevde det, men nei det er ikke vanlig i en profesjonell bedrift. Det hender kanskje hos litt mindre bedrifter eller hos selvstendige, men det er ikke noe man skal forvente. Det er forresten prostitusjon i følge politiet. Anonymkode: 7e515...755 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 Ja. De fleste asiatiske «massasjesalonger» gjør dette. Anonymkode: 7530c...13e 2 1
Jøyemeg Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2022 Det var en thaimassasje plass. Jeg er jente og hun var jente. Jeg ba om en rygg og nakke massasje som begynte nede ved føttene. Jeg lÃ¥ pÃ¥ magen. Det var lite rygg og nakke som ble massert. Rundt i lokalet hang det lapper om at sex med massørene var forbudt og ville bli politianmeldt!Â
Jøyemeg Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2022 Ts igjen. Hvordan går de egentlig frem for å få i stand en happy ending? Antar de bare at kunden ønsker det? Spør de rett ut eller gjør de slikt under trusekanten ting og venter på en invitasjon?!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #9 Skrevet 15. februar 2022 Æsj. Jeg skal i hvert fall aldri ha noe sånt. Anonymkode: 7f18b...6dd
Silva Pluvialis Skrevet 15. februar 2022 #10 Skrevet 15. februar 2022 Jøyemeg skrev (2 minutter siden): Det var en thaimassasje plass. Jeg er jente og hun var jente. Jeg ba om en rygg og nakke massasje som begynte nede ved føttene. Jeg lå på magen. Det var lite rygg og nakke som ble massert. Rundt i lokalet hang det lapper om at sex med massørene var forbudt og ville bli politianmeldt! Dette ville jeg anmeldt. Du har vært utsatt for en seksuell handling.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #11 Skrevet 15. februar 2022 En venn av meg ble nylig tilbudt dette. Han ble spurt. Vet ikke om det var fingre under trusekant da. Anonymkode: df4da...ade
Jøyemeg Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er helt enig. Jeg er utdannet hudterapeut og massasjeterapeut, og må bare få si at en profesjonell salong/klinikk ville aldri tilbudt eller praktisert noe sånt. Ts, det var veldig synd at du opplevde det, men nei det er ikke vanlig i en profesjonell bedrift. Det hender kanskje hos litt mindre bedrifter eller hos selvstendige, men det er ikke noe man skal forvente. Det er forresten prostitusjon i følge politiet. Anonymkode: 7e515...755 Hender det at kunder prøver seg på deg? Hvordan håndterer du i så fall det? 😱
DominantHr Skrevet 15. februar 2022 #13 Skrevet 15. februar 2022 Har aldri vårt på den type steder, men har hørt at Happy Ending koster mer. Med andre ord, bonus koster! 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #14 Skrevet 15. februar 2022 Hvordan tror du ellers at alle de shady nedslitte massasjestudioene med noe "lotus" i navnet og masse fargelys klarer å betale husleie sentralt på Majorstuen?  Anonymkode: 6aece...430 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #15 Skrevet 15. februar 2022 Noen som vet om Coconut på Lørenskog er i den kategorien? Anonymkode: e075f...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #16 Skrevet 15. februar 2022 Helt normalt med happy ending på thaimassasje. At fingrene gled lett under trusekanten var kalkulert pirring. Om hun hadde merket at du begynte å puste tyngre og ble våt der når hun hadde fingrene sine der nede ville hun foreslått happy ending. Tilsvarende gjør de med menn. De masserer øverst langs lår/ lysken og kommer tilfeldigvis borti penis med albue evt brystene når de lener seg frem. Får mannen stiv kuk vil de foreslå happy ending. Anonymkode: f0540...7eb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #17 Skrevet 15. februar 2022 Er det noen damer som også får happy ending? Eller er det forbeholdt menn? Anonymkode: 008c0...1ec
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #18 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noen damer som også får happy ending? Eller er det forbeholdt menn? Anonymkode: 008c0...1ec Det gjelder begge kjønn. Anonymkode: f0540...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #19 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan tror du ellers at alle de shady nedslitte massasjestudioene med noe "lotus" i navnet og masse fargelys klarer å betale husleie sentralt på Majorstuen?  Anonymkode: 6aece...430 …og ikke minst. Gjør en opptelling i hvilken som helst mindre by i Norge og du vil finne et større antall thaimassasjestudio. Det er ikke marked for så mange med kun normal massasje. Tilbyr de noe ekstra, så er det et stort umettet marked… Anonymkode: f0540...7eb
Silva Pluvialis Skrevet 15. februar 2022 #20 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan tror du ellers at alle de shady nedslitte massasjestudioene med noe "lotus" i navnet og masse fargelys klarer å betale husleie sentralt på Majorstuen?  Anonymkode: 6aece...430 Ganske drøyt. Jeg vokset brynene på en salong av litt samme type, og opplevde aldri noe ubehagelig. Det er jo helt uhørt at de skal utnytte noen som ber om å få fikset brynene eller massert skuldrene og nakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå