Gå til innhold

Far har avlyst samvær to ganger på 2 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga Corona smitte i hjemmet. Han har ny kone og flere barn. Jeg synes han ikke prioriterer vår felles da han avlyser nå 2 uker på rad. Det viser at våres er mindre verd.

Hvordan gjør dere andre samvær ved smitte?

Anonymkode: fee0c...458

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn som er syke blir der de er syke. Dette for å begrense smitte og ta hensyn. Er det kun den voksne som er smittet med korona er reglene like.

Vi satte de reglene da vi skilte oss. Kanskje greit dere fikser opp i dette.

Anonymkode: d25fa...798

• Liker 2
Skrevet

Fornuftig spør du meg , hvorfor snitte flere om man kan unngå det? 

Anonymkode: c9a22...593

Skrevet

Hva mener du er rett da ts? At ditt barn skal inn i et hjem med masse smitte? 

Helt seriøst. 

Min eks fikk korona og da var min sønn hos meg en ekstra uke. Det var litt tungt fordi jeg flyttet samtidig, men det gikk. Akkurat.

Anonymkode: a5f97...d53

• Liker 1
Skrevet

Du må jobbe med tankene dine, hvordan du tolker at han ikke kan ha samvær. Så må du være bevisst på hvordan du formidler det til barnet. Ikke lag en stakkars meg greie ut av det. 

Din tanke: far kan ikke ha samvær, han prioriterer bare sin nye familie. Barnet oppfatter det og tolker at de andre barna er viktigere enn meg, stakkars meg. Grobunn for et dårlig forhold.

Din tanke: far kan ikke ha samvær, det er korona-smitte i familien hans, og han vil skåne barnet sitt. Vi utsetter samvær. Barnet oppfatter det og tolker at pappa vil ikke smitte meg med korona, han vil ikke at jeg skal bli syk. 

ser du forskjellen? Trenger ikke tolke i verste mening. 

Anonymkode: e9406...44a

• Liker 6
Skrevet

Fast avtale vi hadde var om barnet ble sykt så fortsatte samværet der barnet var frem til det var friskt.

Ble andre i heimen syk før samvær gjorde vi det samme med at barnet ble der det var frem til en var frisk.

Unødvendig å spre smitte unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...