Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å skal bestille varer hos lookfantastic, og får ikke igjennom betalingen. Må jeg skrive noe på Issue number når jeg har vanlig VISA??

Skal kr.card number stå med (som de gjør på kortet) eller uten mellomrom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om jeg har skrevet inn kort-nummer, kontrollnr (3 siste siffer ikke sant), og utløpsdato får jeg bare opp følgende beskjed:

Transaction declined

Please re-enter your credit card details below:

:roll:

Skrevet

Issuenummer skal ikke skrives inn, kortnummeret som er preget utenpå kortet skal skrives uten mellomrom. Man kan også få denne meldingen om man ikke har dekning på konto.

Skrevet

Forresten, hva mener du med 3 siste siffer? Kontrollnummeret er de 3 siste sifferene i nummeret som står på signaturfeltet ditt.

Skrevet

DER var det feilen lå, jeg hadde nok skrevet feil nummer inn der.. (kontrollnummeret). Nå gikk den gjennom! Takk du som hjalp meg :klem:

Skrevet

Hvordan følger man forresten bestillingen videre? Har de noe sted på sine sider der man kan se hvor langt denne er kommet? Har hørt at det tar rundt en uke å få produktene, første gang jeg bestillr..

Skrevet

Så jg hadde fått en mail med info nå :sjenert: Får man spesiell beskjed dersom varene ikke er på lager? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...