AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Jeg er en ung mann på 19 som søker kvinner 40+. Hvor finner jeg kvinner interessert i yngre gutter? Anonymkode: e1833...422
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Gamle grisekjerringer er ikke så vanskelige å finne. Men det bør du droppe. Anonymkode: afd1c...c41
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er en ung mann på 19 som søker kvinner 40+. Hvor finner jeg kvinner interessert i yngre gutter? Anonymkode: e1833...422 Spørs hvor du er i din hverdag. Hvem ser du rundt deg? Anonymkode: 5078d...2c0
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 For fet første må slutte å kalle de som er 40,for elder. Anonymkode: 26716...fb1 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er en ung mann på 19 som søker kvinner 40+. Hvor finner jeg kvinner interessert i yngre gutter? Anonymkode: e1833...422 Er en bruun pøbb i Oslo som heter ‘Eksosryper’. Der burde du gå. Der er det eksosryper. Anonymkode: 43c7e...60b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 Ikke si eldre kvinner,det forbinder mange med 80 pluss. Kall oss gjerne vokse kvinner. Aner ikke hvor du finner dem, men ville startet på nettet, hjelper hvis du er diskré da de fleste ikke ville blitt "caught dead" men en ung fyr. Er sosialt selvmord for voksne damer. Ser jo bare på reaksjonene man får her inne. Anonymkode: 8a6d9...abf 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Skrevet 15. februar 2022 Herregud, hva feiler unge menn for tiden??? Tusen tråder om det samme… NEI, VI VOKSNE KVINNER PÅ OVER 40 ER IKKE INTERESSERT I UNGE MENN UNDER 30. Dere er de dårligste liggene i verden. Holder maks to min, og aner ikke hvordan en kvinnekropp fungerer. Dessuten har vi hatt så mye sex, vi har pult så mye at vi krever mer fantasi enn små gutter fresh ut fra videregående klarer å forestille seg. Slutt å drømme om mora di. Anonymkode: 5157b...afb 8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #8 Skrevet 15. februar 2022 TS dette er den fjerde eller femte tråden din om dette. Nå er det nok! Anonymkode: 2216b...364
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #9 Skrevet 16. februar 2022 Svaret er Tinder. Det svaret har du fått 5 ganger før. Anonymkode: 782d5...240
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #10 Skrevet 16. februar 2022 Eller cupido club. Men da må du ha medlemsskap, og det koster litt. Og du er dessverre ikke sikret suksess. Kvinner generelt er i mindretall der inne. Men det kan gå hvis du er heldig! Jeg, for eksempel, har truffet noen der inne. Anonymkode: 6cdbd...12f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #11 Skrevet 17. februar 2022 Ganske enkelt: vær kjekk. Anonymkode: 3415f...116
Gjest AnomynBruker Skrevet 17. februar 2022 #12 Skrevet 17. februar 2022 Altså, 19 år gamle gutt. Du er jo ikke voksen, du var nylig et barn. Om du skal rote deg bort i 40+ damer gambler du med din egen psykiske helse. 40+ damer som vil ligge med tenåringer er ikke riktig vel bevart, så hold deg unna. Ligg med psykisk friske damer på din egen alder, så sparer du gammeldamene til seinere. Mvh dame 50 år.
Michaelhe Skrevet 17. februar 2022 #13 Skrevet 17. februar 2022 AnomynBruker skrev (3 minutter siden): Altså, 19 år gamle gutt. Du er jo ikke voksen, du var nylig et barn. Om du skal rote deg bort i 40+ damer gambler du med din egen psykiske helse. 40+ damer som vil ligge med tenåringer er ikke riktig vel bevart, så hold deg unna. Ligg med psykisk friske damer på din egen alder, så sparer du gammeldamene til seinere. Mvh dame 50 år. Men hvis det er dette han vil ha, hvorfor skal han ikke få det? Er det verre enn å gå byen hver helg i årevis på jakt etter blondiner som ligner mamma. Det var visst dette Elvis gjorde? 1
Gjest AnomynBruker Skrevet 17. februar 2022 #14 Skrevet 17. februar 2022 Michaelhe skrev (5 minutter siden): Men hvis det er dette han vil ha, hvorfor skal han ikke få det? Er det verre enn å gå byen hver helg i årevis på jakt etter blondiner som ligner mamma. Det var visst dette Elvis gjorde? Som eldre dame ligger det i ryggmargen å gi gode råd til ungdommen. Bare det.
Michaelhe Skrevet 17. februar 2022 #15 Skrevet 17. februar 2022 (endret) AnomynBruker skrev (5 minutter siden): Som eldre dame ligger det i ryggmargen å gi gode råd til ungdommen. Bare det. Det er greit. Men la oss si han fikk noen eldre damer til sengs, han ville jo fort oppdage hva han har igjen for dette. Prøving og feiling etc. Det er uansett den eldste som får skylden for alt til slutt. Endret 17. februar 2022 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #16 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 21.10): Jeg er en ung mann på 19 som søker kvinner 40+. Hvor finner jeg kvinner interessert i yngre gutter? Anonymkode: e1833...422 Hmm. Det kommer an på. Er du moden for alderen? Ser eldre ut? Ser du ut som en sped guttunge, ja mer som et barn enn en mann er sjansene små. Da eldre damer synes det er turn off og du vil kun vekke morsfølelsen. Da må de i så fall ha litt pedo-tendenser i seg. Jeg vet ikke med 40+ i Oslo men med 50+ jeg hadde gode erfaringer med Halvorsens konditori for en 10 års tilbake. Har dog hørt at etter de renoverte stedet for noen år siden det ligner mer en kafeteria enn et koselig nostalgisk erverdig for modne fine fruer. Anonymkode: 660c5...ace
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #17 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 21.10): Jeg er en ung mann på 19 som søker kvinner 40+. Anonymkode: e1833...422 Hvorfor det? Hva er det du leter etter? Noe med utseende, erfaring, eller hva? "Eldre kvinner" over 40 kommer jo i mange varianter. Anonymkode: a206d...956
Gjest AnomynBruker Skrevet 17. februar 2022 #18 Skrevet 17. februar 2022 Michaelhe skrev (50 minutter siden): Det er greit. Men la oss si han fikk noen eldre damer til sengs, han ville jo fort oppdage hva han har igjen for dette. Prøving og feiling etc. Det er uansett den eldste som får skylden for alt til slutt. Det er risikabelt da. Det kan jo være denne damen ikke er seg bevisst hvor ung og antagelig uerfaren han er. Hun har sannsynligvis også mer makt enn han, og kan ende med å gjøre ting med han som ikke føles ok i det hele tatt. Og hva når han blir voksen, og får egne barn? Hva vil han da føle om disse 40+ damene han lå med i ungdommen? Men for all del. Jeg har venninner på 40+ som har tatt seg tenåringer som elskere. Gutten ser tilsynelatende ut til å ha gått videre, mens 40+ kvinnen sliter i etterkant. Hun skammer seg. Særlig om hun har barn på egen alder. Jeg tenker at det sunneste for seksualiteten er å gå stega sakte men sikkert. Først partnere på egen alder. Ikke mye yngre, og ikke mye eldre. Jeg tenker at unge menn og damer kan pushe grenser og forsøke litt uvanlige ting når de er over 25 år. Da er det voksne nok til å takle hendelser som ikke ble akkurat som de tenkte.
Michaelhe Skrevet 17. februar 2022 #19 Skrevet 17. februar 2022 AnomynBruker skrev (7 minutter siden): Det er risikabelt da. Det kan jo være denne damen ikke er seg bevisst hvor ung og antagelig uerfaren han er. Hun har sannsynligvis også mer makt enn han, og kan ende med å gjøre ting med han som ikke føles ok i det hele tatt. Og hva når han blir voksen, og får egne barn? Hva vil han da føle om disse 40+ damene han lå med i ungdommen? Men for all del. Jeg har venninner på 40+ som har tatt seg tenåringer som elskere. Gutten ser tilsynelatende ut til å ha gått videre, mens 40+ kvinnen sliter i etterkant. Hun skammer seg. Særlig om hun har barn på egen alder. Jeg tenker at det sunneste for seksualiteten er å gå stega sakte men sikkert. Først partnere på egen alder. Ikke mye yngre, og ikke mye eldre. Jeg tenker at unge menn og damer kan pushe grenser og forsøke litt uvanlige ting når de er over 25 år. Da er det voksne nok til å takle hendelser som ikke ble akkurat som de tenkte. Nå skal jeg si noe litt kontroversielt. En del unge pene menn hiver seg bevisst etter litt eldre og ensomme mennesker for å presse dem for penger følelsesmessig. Den eldre tenker: Jeg har jo så lite å tilby denne vakre mannen? Vips meg penger til taxi, kan ikke vi dra til syden etc. Blir det oppstyr, så vet de hvem som får skylden.
Gjest AnomynBruker Skrevet 17. februar 2022 #20 Skrevet 17. februar 2022 Michaelhe skrev (5 minutter siden): Nå skal jeg si noe litt kontroversielt. En del unge pene menn hiver seg bevisst etter litt eldre og ensomme mennesker for å presse dem for penger følelsesmessig. Den eldre tenker: Jeg har jo så lite å tilby denne vakre mannen? Vips meg penger til taxi, kan ikke vi dra til syden etc. Blir det oppstyr, så vet de hvem som får skylden. Det har jeg ingen problemer med å tro på. Kan det være det gutt 19 år er ute etter? Jeg er glad du sa dette, for nå ser jeg at det nødvendigvis ikke behøver å være akkurat slik jeg tenker om saken. Det er ikke bare unge jenter som kan være noen luringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå