AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Ligger på magen og «sparker» seg framover, så han smeller jo føttene ned i golvet. Virker ikke så det plager Han, men oppdaget at deler av tåneglene har brekt av. Nå er jeg livredd for at når det skal vokse ut igjen, at det blir inngrodde tånegler. Er dette noe man drar til legen for?? Jeg har foreløpig bare hatt plaster over for å unngå at neglebiten skal falle helt av. Tørr ikke klippe ettersom han ikke holder foten i ro. Er førstegangsmamma for de som lurer🥴 men ja, hva skal jeg gjøre? Anonymkode: b118d...cdd
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Ville forsøkt å klippe neglene så korte som mulig, og sett opp for betennelse! Anonymkode: 2582a...69f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 Det går heilt fint, det gror ut igjen. Slapp av Har du hørt om limefritt plaster? Ta det opp på neste helsekontroll. Anonymkode: f2fbd...66d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Klipp neglene når barnet sover/er mett Anonymkode: dc9e0...583
jaromei Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 Dette skjedde med barnet mitt flere ganger en periode også. Jeg dro ikke til lege, og neglene vokste helt fint ut igjen. Fulgte selvfølgelig med for å se om det ble betent. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå