AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Kanskje feil forum…? Men jeg prøver Når man har sluttet å blø (sluttet igår), kan man da starte med samleie igjen? MÅ man bruke kondom, selvom det ikke er 6 uker siden fødsel? Fødselen var ukomplisert, null sting, og ikke noe problemer. Så føler meg klar ganske så tidlig nå, i forhold til de andre gangene jeg har født Anonymkode: 1ba6e...713
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Er jo infeksjonsfaren opp til livmor man skal være forsiktig med. For min del var blødningene litt av og på mot slutten av renselsen, så kan jo hende det kommer mer Men ingen ekspert, og var heller ikke en problemstilling for min del da jeg overhodet ikke følte meg klar for å gå noe "opp der" så kort tid etter 😅 Anonymkode: abedc...1d5 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 Må bruke kondom. Anonymkode: 3eae9...1f2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Du må bruke kondom ja selv om du ikke blør, det er fremdeles infeksjonsfare. Det er ikke pga sting man ikke skal ha sex uten kondom. Anonymkode: ad473...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje feil forum…? Men jeg prøver Når man har sluttet å blø (sluttet igår), kan man da starte med samleie igjen? MÅ man bruke kondom, selvom det ikke er 6 uker siden fødsel? Fødselen var ukomplisert, null sting, og ikke noe problemer. Så føler meg klar ganske så tidlig nå, i forhold til de andre gangene jeg har født Anonymkode: 1ba6e...713 Det er fare for infeksjon hvertfall de første seks ukene. Vent hvertfall til de ukene er over. Du er kanskje klar på. Utsiden men livmorhalsen din er ikke helt frisk ends Anonymkode: bef91...b14 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå