Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje feil forum…? Men jeg prøver

Når man har sluttet å blø (sluttet igår), kan man da starte med samleie igjen? MÅ man bruke kondom, selvom det ikke er 6 uker siden fødsel? 
Fødselen var ukomplisert, null sting, og ikke noe problemer. Så føler meg klar ganske så tidlig nå, i forhold til de andre gangene jeg har født :) 

Anonymkode: 1ba6e...713

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo infeksjonsfaren opp til livmor man skal være forsiktig med. For min del var blødningene litt av og på mot slutten av renselsen, så kan jo hende det kommer mer :) Men ingen ekspert, og var heller ikke en problemstilling for min del da jeg overhodet ikke følte meg klar for å gå noe "opp der" så kort tid etter 😅

Anonymkode: abedc...1d5

• Liker 2
Skrevet

Må bruke kondom.

Anonymkode: 3eae9...1f2

Skrevet

Du må bruke kondom ja selv om du ikke blør, det er fremdeles infeksjonsfare. Det er ikke pga sting man ikke skal ha sex uten kondom. 

Anonymkode: ad473...e5d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje feil forum…? Men jeg prøver

Når man har sluttet å blø (sluttet igår), kan man da starte med samleie igjen? MÅ man bruke kondom, selvom det ikke er 6 uker siden fødsel? 
Fødselen var ukomplisert, null sting, og ikke noe problemer. Så føler meg klar ganske så tidlig nå, i forhold til de andre gangene jeg har født :) 

Anonymkode: 1ba6e...713

Det er fare for infeksjon hvertfall de første seks ukene. Vent hvertfall til de ukene er over. Du er kanskje klar på. Utsiden men livmorhalsen din er ikke helt frisk ends 

Anonymkode: bef91...b14

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...