Gå til innhold

Forskningssykepleier, noen som har erfaring de vil dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger en veldig interessant stilling ute, men den ser veldig krevende ut. Synes det er litt rart de ikke krever master(jeg har bare bachelor). Litt redd jeg ikke strekker til. 
Noen her som jobber/har jobbet som dette eller kjenner noen som har som vil dele erfaringer? 

Anonymkode: 3d867...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en som hadde en slik stilling, men hun hadde PhD. Synes også det er rart de ikke krever master, men jeg regner med de foretrekker master. Men det er jo bare å søke. 

Anonymkode: a852f...f33

Skrevet

Kult! Har ikke erfaring, har bare vært deltager i forskningsstudie. Var ved St.Olav, de har en forskningspost med sykepleiere som tar prøver og diverse. Virket som en ganske chill jobb.

Anonymkode: 37061...0b9

Skrevet

Det er ikke du som skal gjøre forskningen, du skal kun bidra i datainnsamlingen. 

Anonymkode: 4d71f...6de

Skrevet

Det blir som en forskningsassistent som er knytt til dine ferdigheter som sykepleier. Du henter inn data hos pasienter eller organiserer dataene. (Har ikke sett stillingsutlysningen) 

Vanligvis helt uproblematisk å utføre samtidig som man får gøyal erfaring med forskning. Om du søker, fremhev en interesse for å lære om forskning. 
lykke til!! 

Anonymkode: a8bb4...c2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er ikke du som skal gjøre forskningen, du skal kun bidra i datainnsamlingen. 

Anonymkode: 4d71f...6de

Det er ikke sikkert, det kommer an på kompetansen til den de ansetter, blant annet. Personen jeg refererte til tidligere både la til rette for forskning og datainnsamling på avdelingen, utviklet nye forskningsideer, skaffet finansiering, var veileder, og skrev artikler. Men hun hadde som sagt forskningskompetanse, noe TS ikke har. 

Anonymkode: a852f...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...