Gjest Gjesten! Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 Går på p-piller, nærmere sagt yasmin og har de siste to dagen småblødd litt. Hoppet over forrige mens og skal begynne på sukkerpillene på torsdag. Er det bare mensen som ikke helt klarer å vente? Er ikke så mye blod, bare litt rosaaktig utflod.. Føler meg også litt "rar" og uvel i magen... Noen som kan betrygge meg og si at dette er helt normalt? heh..
Gjest GreenSky Skrevet 25. oktober 2005 #2 Skrevet 25. oktober 2005 Det samme skjer meg av og til når jeg hopper over en mens eller to på p-plasteret.
Gjest Gjesten! Skrevet 25. oktober 2005 #3 Skrevet 25. oktober 2005 Det samme skjer meg av og til når jeg hopper over en mens eller to på p-plasteret. ← Ok, da håper jeg at et ordner seg, er jo tid for "mensen-piller" på torsdag uansett, skal vel overleve til da.
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #4 Skrevet 25. oktober 2005 Det er helt normalt. Hos meg rant det engang tre uker i strekk da jeg gikk på Yasmin.
Gjest Gjesten! Skrevet 25. oktober 2005 #5 Skrevet 25. oktober 2005 Det er helt normalt. Hos meg rant det engang tre uker i strekk da jeg gikk på Yasmin. ← Høres rart ut.. Har aldri hatt dette problemet før jeg, og jeg har gått på Yasmin i snart et år nå.
Eføy Skrevet 25. oktober 2005 #6 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har heller aldri hatt problemer med det etter at jeg begynte på Yasmin. Den eneste bakdelen er at de få gangene jeg har hoppet over "mensen-pillene" for å forskyve mensen, har jeg blitt noe vanvittig humørsjuk!
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #7 Skrevet 25. oktober 2005 Høres rart ut.. Har aldri hatt dette problemet før jeg, og jeg har gått på Yasmin i snart et år nå. ← Nå har hormoner en tendens til å virke forskjellig fra person til person da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå