Gjest Cid Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 (endret) Jeg fant nettopp ut om denne filmen, ser ganske moro ut 😅 Så mye på tegneserien når jeg var liten så denne filmen ser jeg fram til Hva med dere? Endret 15. februar 2022 av Cid
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Oi, den ser faktisk veldig interessant ut! Ikke ofte jeg sitter å ler høyt av DIsneyfilmer lengre men det kaoset på slutten av klippet var helt fantastisk. Ser ut til at de vil ha litt selvironi når det kommer til både humoren og animasjonen de og andre filmproduksjoner har hatt. Viste den til mannen min som var enig med meg. Tror dette er perfekt for vår aldersgruppe, vi som vokste opp med tegneserien som barn, og som har sett litt av hvert av animerte og ikke animerte filmer gjennom tidene. Blir spennende å se! Anonymkode: 22d7b...6a0
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 Tror ungene hadde elsket denne. Tid kommer den ut? Anonymkode: ccf19...f4b
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 🤩👏👏👏 så den nettopp jeg også🤩 du å du som jeg gleder meg🤩
Gjest Cid Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ungene hadde elsket denne. Tid kommer den ut? Anonymkode: ccf19...f4b I mai står det, håper den kommer her k Norge da med Tror ikke den kommer på kino men heller rett på Disney plus
Gjest Cid Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): 🤩👏👏👏 så den nettopp jeg også🤩 du å du som jeg gleder meg🤩 Skjønner ikke hvordan jeg ikke visste om denne filmen før i dag 🙊 Dette er jo noe av det beste live action filmer som kunne blitt laget 😄 Nå trenger vi en bompibjørnene live action hvor mennesker får i seg bompibjørnsaft 😅
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Skrevet 15. februar 2022 Husker godt de fra jeg var liten ja. Kanskje jeg ser den, hvis jeg er på besøk hos familie Anonymkode: a0365...ed2
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. februar 2022 #8 Skrevet 15. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvordan jeg ikke visste om denne filmen før i dag 🙊 Dette er jo noe av det beste live action filmer som kunne blitt laget 😄 Nå trenger vi en bompibjørnene live action hvor mennesker får i seg bompibjørnsaft 😅 Det hadde vel vert noe🤩 Jeg vil også gjerne ha Wuzzles om jeg kan😅
Devilheart Skrevet 15. februar 2022 #9 Skrevet 15. februar 2022 Står jo i videoen at den skal streames fra 20. mai på Disney+. Var ikke så imponert av Tom & Jerry-filmen (ikke Disney men live action av kjente karakterer den også) , men denne virker faktisk bra. Virker som de har tatt hensyn til kildematerialer og "Disney being Disney", har de med mange andre kjente karakterer også. Fint at Disney satser på slike produksjoner også og ikke bare originaler.
Gjest Cid Skrevet 15. februar 2022 #10 Skrevet 15. februar 2022 Devilheart skrev (3 minutter siden): Står jo i videoen at den skal streames fra 20. mai på Disney+. Var ikke så imponert av Tom & Jerry-filmen (ikke Disney men live action av kjente karakterer den også) , men denne virker faktisk bra. Virker som de har tatt hensyn til kildematerialer og "Disney being Disney", har de med mange andre kjente karakterer også. Fint at Disney satser på slike produksjoner også og ikke bare originaler. Så bra når man lager filmer der de parodierer hele konseptet med diverse ting 😅
Gjest SVK Skrevet 10. mai 2022 #11 Skrevet 10. mai 2022 On 2/15/2022 at 9:13 PM, Devilheart said: Står jo i videoen at den skal streames fra 20. mai på Disney+. Det er neste fredag! Vokste opp med Redningspatruljen så denne gleder jeg meg til.
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #12 Skrevet 10. mai 2022 SVK skrev (35 minutter siden): Det er neste fredag! Vokste opp med Redningspatruljen så denne gleder jeg meg til. Blir så kjekt! Artig å se at han ene har blitt en Charlie Sheen 😅
Gjest SVK Skrevet 10. mai 2022 #13 Skrevet 10. mai 2022 Just now, Cid said: Blir så kjekt! Artig å se at han ene har blitt en Charlie Sheen 😅 Da jeg var barn husker jeg jeg fikk låne Nintendo og nintendospillet redningspatruljen. Elsket det spillet!
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #14 Skrevet 10. mai 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Da jeg var barn husker jeg jeg fikk låne Nintendo og nintendospillet redningspatruljen. Elsket det spillet! Spilt tom og jerry spillet?
Gjest SVK Skrevet 10. mai 2022 #15 Skrevet 10. mai 2022 Just now, Cid said: Spilt tom og jerry spillet? Både NES-spillet og N64-spillet. Digget begge!
Gjest SVK Skrevet 10. mai 2022 #17 Skrevet 10. mai 2022 1 minutt siden, Kågebruker said: Store skurker har ofte griseflaks. men to små ekorn får dem i buret straks.
herremann Skrevet 10. mai 2022 #18 Skrevet 10. mai 2022 Var i utgangspunktet veldig positiv, spesielt når jeg så at lonely island også var med. Meeeen så kom Seth Rogen opp på skjermen og da døde dessverre lysten min. Orker ikke mer av hans anti hvit anti mann propaganda(Santa Inc).
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #19 Skrevet 10. mai 2022 herremann skrev (2 timer siden): Var i utgangspunktet veldig positiv, spesielt når jeg så at lonely island også var med. Meeeen så kom Seth Rogen opp på skjermen og da døde dessverre lysten min. Orker ikke mer av hans anti hvit anti mann propaganda(Santa Inc). Har ikke han bare en av stemmene? Jeg synes det ser veldig bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå